Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה בתשלומים בארה״ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנ"ל אצלי. עוזר מאוד בדחיית סיפוקים באיביי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
אני יכול להגיד שאצלי באופן אישי, כל חיוב מט"ח שהוא יורד מיידית מהחשבון ואינו נכלל במסגרת האשראי.

זו כיוון וחברת האשראי "גוזרת" בהמרה לתוך המסגרת כדי להבטיח כיסוי בשינוי שער גדול, אני פשוט ביקשתי מהבנקאית שזה יהיה חיוב מיידי עם השער המיידי וללא עמלות.

כן, כל קניה גדולה בחו"ל היא מכה אבל אין ריביות ואין כלום והשער המרה לרוב הוא יציג +- אחוז.

אלו תנאים של כרטיס אשראי גרוע / שלא ביקשת דחיית חיובים מחו״ל.

רוב הכרטיסים הטובים עובדים בשותף + 30 / 60 על הוצעות מחו״ל (ללא ריבית) וכרטיסים כמו אמקס עושים זאת בשער יציג + 0.5 אחוז

עכשיו לך תעשה שיחה עם הבנק ותבקש תנאים נורמאלים לחיוב מחו״ל. (לרוב אפשר לפתור את זה בטלפון בלי לשנות כרטיס ובלי כלום)

 

אם יש לך כרטיס אשראי זהב כלשהוא - אין סיבה שלא יעשו כך. לגבי הריבית תלוי בתשלובת אשראי - אמקס יותר נמוך על חיובים דולרים , מאסטרקארד יותר נמוך על חיובים ביורו.

 

ליביו

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו - התנאים השתנו לפני מספר שבועות, בגלל הוראות חדשות של הפקוח על הבנקים. הבסיס לעסקות הוא השער היציג + תוספת קבועה (בישראכרט שהוזכר מדובר ב-2.3% או 3.9% למשיכת מזומן בחו"ל. תאריך החיוב תלוי בדרגת הכרטיס - חיוב שבועי בבסיסיים או יחד עם החיוב החודשי ביותר יוקרתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי העמלות - צודק - בדקתי עכשיו (3% למשיכת מזומן) - אכן העדכון האחרון דרעק גם עבור אמקס.

לגבי החודשי / אחרי חודשיים - נותר כפי שציינתי.

טלפון לבנק / תשלובת אשראי והם יכולים לשנות את זה אם הכרטיס טוב מספיק.

 

(גם ככה עובר להשתמש באמריקאי החודש...)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

"אם הכרטיס טוב מספיק" זה אוטומטי. ולבקש תמיד אפשר, לפעמים גם מקבלים.

השינוי בעמלות פחות משמעותי מכפי שנראה, כיון שעד 30 בספטמבר ההפרש היה מול שער המכירה (השער הגבוה) וכעת מול היציג, כך שלמעשה ההפרש די קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מגניב - טוב לדעת את הדיקדוקים.

 

אם הכרטיס טוב מספיק זה לאו דווקא אוטומטי - לאומי קארד - פלטינום מאסטרקארד חייב ישר כשקיבלתי אותו והוא כרטיס סביר פלוס פלוס.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...