Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי טוסון הושק הערב בישראל


LEGACY 1.8
שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^ תכל'ס. ואם אנחנו כבר שם, בוא נשפוט לפי יונדאי אקסנט 94 :roll:

 

 

בסך הכל נראה כמו אוטו שעונה בול לצרכים של הסגמנט הזה. נראה מעולה, עולה כמו משפחתית/מנהלים, כל השאר לא מעניין.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

^ תכל'ס. ואם אנחנו כבר שם, בוא נשפוט לפי יונדאי אקסנט 94 :roll:

 

 

בסך הכל נראה כמו אוטו שעונה בול לצרכים של הסגמנט הזה. נראה מעולה, עולה כמו משפחתית/מנהלים, כל השאר לא מעניין.

יונדאי נשאר יונדאי. רכב עממי פשוט מיושן סטנדרטי בזבזני בדלק ולקהל היעד הזה הוא משדר . דבר יחיד שהשתנה זה המחיר הוא עלה ועלה . הם כל פעם משקעים בעיצוב חיצוני שמתיישן מאוד מהר אבל מתחת לפח זה אקסנט 94.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאול,

 

לדעתי אתה טועה - ב20 השנים שעברו תעשיית הרכב הקוריאנית עברה מהפכה, וזה לא סתם שיונדאי וקיה מובילות את טבלת המסירות בארץ.

 

כן, צריכת הדלק הגבוהה היא אכן חסרון, אבל האמינות גבוהה ובוודאי עולה על זאת של הרבה מותגים (למשל: רנו)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאול,

 

לדעתי אתה טועה - ב20 השנים שעברו תעשיית הרכב הקוריאנית עברה מהפכה, וזה לא סתם שיונדאי וקיה מובילות את טבלת המסירות בארץ.

 

כן, צריכת הדלק הגבוהה היא אכן חסרון, אבל האמינות גבוהה ובוודאי עולה על זאת של הרבה מותגים (למשל: רנו)

לגבי אמינות אני לא יודע , הייתה לי פעם רנו אקספרס הייתה מאוד אמינה , קיבלנו לא מזמן גראד סניק דיזל בנתיים מאוד אמינה.

לגביי יונדאי , סחירת IX35 עם 0 ק"מ וכבר לאחר 200 ק"מ נדלקה לי נורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zvit - להזכירך שמדינת ישראל אינה דוגמא.

מטבלת המסירות אין להסיק לגבי המדד לאיכות רכב כלשהוא

זאת עקב ריבוי רכבי ליסינג והתנאים הכספיים לחברות הליסינג/השכרה.

וקיים אצלנו חוק העדר העוקב אחר הרכב של השכן.

 

כפי שכתבת - תעשיית הרכב הקוריאנית עברה מהפכה איכותית

ולדעת רבים משתווה לתעשיית הרכב היפני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לשנת 2014, יונדאי הובילה גם את טבלת המסירות בארצות הברית מאז 2011 (זה פשוט לא מספיק מעניין אותי כדי לבדוק אם זה עדיין המצב).

 

יונדאי עשו קפיצת מדרגה מאוד (!!) משמעותית בשנים האחרונות. יש להם מרכז מו"פ באירופה שם פותחו ומיוצרים הטוסון, ה-i20 וה-i35, כך שלמעשה מדובר על מכוניות אירופאיות בכל רמ"ח איבריהן. בדיוק כמו שטויוטה קאמרי היא מכונית אמריקאית ולא יפנית, ורואים את זה.

נכון, הם עדיין לא מובילים בהרבה תחומים ובעיקר צריכת דלק, אבל זה בגלל שהם כבר הולכים לכיוונים אחרים - תאי מימן, הייבריד וחשמלי טהור, לכן "אין באמת צורך" לפתח את מנועי הבנזין המיושנים.

 

הבעיה הכי גדולה של יונדאי היא כלמוביל. על פניו הם מוכרים טונות ומובילים את טבלאות המכירות, אבל זה למרות כלמוביל ולא בזכותם. באירופה הטוסון מציוד במערכות בטיחות אקטיבית מהשורה הראשונה, אבזור מעולה ומנועים מודרניים. פה מביאים אותו באבזור ליסינג ועם מנועים מ-1980. באסה לנו. הרכב עצמו מצויין.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לשנת 2014, יונדאי הובילה גם את טבלת המסירות בארצות הברית מאז 2011 (זה פשוט לא מספיק מעניין אותי כדי לבדוק אם זה עדיין המצב).

 

יונדאי עשו קפיצת מדרגה מאוד (!!) משמעותית בשנים האחרונות. יש להם מרכז מו"פ באירופה שם פותחו ומיוצרים הטוסון, ה-i20 וה-i35, כך שלמעשה מדובר על מכוניות אירופאיות בכל רמ"ח איבריהן. בדיוק כמו שטויוטה קאמרי היא מכונית אמריקאית ולא יפנית, ורואים את זה.

נכון, הם עדיין לא מובילים בהרבה תחומים ובעיקר צריכת דלק, אבל זה בגלל שהם כבר הולכים לכיוונים אחרים - תאי מימן, הייבריד וחשמלי טהור, לכן "אין באמת צורך" לפתח את מנועי הבנזין המיושנים.

 

הבעיה הכי גדולה של יונדאי היא כלמוביל. על פניו הם מוכרים טונות ומובילים את טבלאות המכירות, אבל זה למרות כלמוביל ולא בזכותם. באירופה הטוסון מציוד במערכות בטיחות אקטיבית מהשורה הראשונה, אבזור מעולה ומנועים מודרניים. פה מביאים אותו באבזור ליסינג ועם מנועים מ-1980. באסה לנו. הרכב עצמו מצויין.

גיר מיושן , מנוע מיושן פלסטיקה מיושנת , איבזור מיושן , עיצוב מתחלף ללא עצוב מנחה ...

ממש מקביל לרכב אירופי.

מדובר ברכב זול ,במה נחותה מהיפניות המקבילות ובמחיר יקר.

לפחות קיה יודעים את מקומם ועל זה אפשר לכבד אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על רנו של לפני 20 שנה סביר שאתה צודק , מול רנו מודרנית זה כל הנראה תחושת בטן ולא יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על רנו של לפני 20 שנה סביר שאתה צודק , מול רנו מודרנית זה כל הנראה תחושת בטן ולא יותר.

 

אתה טועה.

רנו אקספרס 94 אמינה מאוד הייתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו שלפני 20+ שנים אכן היתה אמינה. מהרגע שהמגאן קיבלה מנועים מודרניים זה הלך והדרדר על לשפל ב-2007, ומאז שוב החל להשתפר. בתוך אחד שאכל קש עם רנו - יקח עוד הרבה שנים להשיב לי את האמון במותג אם בכלל.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו שלפני 20+ שנים אכן היתה אמינה. מהרגע שהמגאן קיבלה מנועים מודרניים זה הלך והדרדר על לשפל ב-2007, ומאז שוב החל להשתפר. בתוך אחד שאכל קש עם רנו - יקח עוד הרבה שנים להשיב לי את האמון במותג אם בכלל.

אכן גם אותי קשה לשכנע שטויוטה אמינה לאחר הכרות של שכן עם קורולה עם מנוע מוחלף וגיר משופץ וקאמרי מלאה בעיות שכרגע הוא מחזיק.

 

בנתים הצרפתיות שאני הכרתי מקרוב היו מאוד אמינות .

עריכה אחרונה על ידי shaulc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי השאלה הגדולה היא האם הטוסון החדש יעשה את אותה קפיצת מדרגה שאליה אני מצפה מיצרן בעל שאיפות כמו יונדאי.

עוד ממתי שהושק ה-ix35, דרך ה-i35 ה-i30 וגם בדגמים האחרים (לא נהגתי עדיין בסונטה ההיברידית) נראה שהם עדיין לא עושים את הזינוק קדימה כדי להפוך למובילי קטגוריה (מלבד בטבלאות המסירות).

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האסטרטגיה של יונדאי היא להיות בחבורת החוד, אבל בטח לא להוביל..

מחיר + חבילת איבזור עשירה זו הדרך של יונדאי בעולם, פה מנסה היבואן להפוך את המותג ליוקרתי , מחירון יקר כדי לתת הנחות לליסינג ... , הרי בואו ונודה יונדאי בארץ היא מותג ליסינג ברובו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...