Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,לילה טוב

קיבלנו את הרכב לפני יומיים,מגיע עם gps כולו באנגלית, אין מפות ישראל ולא ניתן להזין ערים בישראל וכו.

ניסיתי לשים על sd igo ו להכניס,מקפיץ תקלה של צריך את אותו כרטיס מקורי שמגיע עם הרכב.ניסיתי עם הכרטיס של החבר להעתיק עליו את הigo ולמחוק את התוכן שעליו,שני האופציות נתקלו ב"הדיסק מוגן "

מה ניתן לעשות? תודה רבה

פורסם (נערך)

השאלה מה גורם למערכת לדעת שזה לא הכרטיס המקורי והאם ניתן "לעבוד עליה".

האם במחיצת הבסיס של הכרטיס יש קבצים? אם כן, מה השמות שלהם?

האם יש שם קובץ בסיומת ini?

האם חוץ ממחיצת הניווט יש עוד מחיצה על הכרטיס? אולי בה יש את הזיהוי?

אולי נתנו "שם" לכרטיס? זה משהו שניתן לעשות בזמן פורמט.

כשרוצים להשתמש בכרטיס לא מקורי, צריכים להעתיק אליו את הקבצים/המחיצה שמשמשים לזיהוי של הכרטיס המקורי.

אגב, איזו גרסת igo מופעלת במכשיר? ניתן לבדוק בעזרה-》אודות.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
השאלה מה גורם למערכת לדעת שזה לא הכרטיס המקורי והאם ניתן "לעבוד עליה".

האם במחיצת הבסיס של הכרטיס יש קבצים? אם כן, מה השמות שלהם?

האם יש שם קובץ בסיומת ini?

האם חוץ ממחיצת הניווט יש עוד מחיצה על הכרטיס? אולי בה יש את הזיהוי?

אולי נתנו "שם" לכרטיס? זה משהו שניתן לעשות בזמן פורמט.

כשרוצים להשתמש בכרטיס לא מקורי, צריכים להעתיק אליו את הקבצים/המחיצה שמשמשים לזיהוי של הכרטיס המקורי.

אגב, איזו גרסת igo מופעלת במכשיר? ניתן לבדוק בעזרה-》אודות.

איך אני מגיע למחיצת הבסיס? איך מזהים מחיצות ? לא הצלחתי להגיע לאיזה גרסת IGO יש במכשיר. אגב לא חושב שזה IGO אפילו

פורסם

מגיע עם gps כולו באנגלית, אין מפות ישראל ולא ניתן להזין ערים בישראל וכו.

מערכת הנווט שבאה עם הרכב עובדת?

גש לתפריט, ותנסה לאתר איזו תוכנה עובדת, הכי פשוט זה ב-Help/About. מעבר לכך, כשהתוכנה עולה, לא כתוב איזו תוכנה זו?

 

שילמת ליבואן עבור מערכת ניווט? אם כן, תפנה אליו ותשאל למה היא לא כוללת מפת ישראל.

 

אם מדובר בתוכנה שעובדת מכרטיס, תחבר את הכרטיס למחשב (באמצעות קורא כרטיסים), ותכתוב לי כאן מה ששאלתי בפוסט הקודם שלי, או צילומי מסך של מה שיש על הכרטיס.

פורסם

היא עובדת,מראה סמן משולש במסך לבן.אין אופציה להקליד עיר בישראל בטח לא בעברית.לא רשום איזו תוכנה. עניתי לך לגבי הפוסט,איך אני מזהה מחיצה? או מחיצת בסיס?

פורסם

אין תפריטים? איפה מקלידים כתובת לחיפוש?

בקשר למחיצות:

אם מדובר בתוכנה שעובדת מכרטיס, תחבר את הכרטיס למחשב (באמצעות קורא כרטיסים), ותכתוב לי כאן מה ששאלתי בפוסט הקודם שלי, או צילומי מסך של מה שיש על הכרטיס.

פורסם

יש קובץ שמסתיים ב-exe?

לא הצלחתי להבין מההודעות שלך האם ה-gps המקורי מותקן על כרטיס sd או על כרטיס אחר (מיקרו)?

אם על אחר, ניסית להתקין עליו?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

הGPS המקרוי מותקן על SD חיצוני. ניסיתי להתקין עליו. הדיסק מוגן,רשמתי את זה די בבירור בהודעה הראשונה.

לא ראיתי קובץ EXE בשיטוט בין התיקיות אבל לא נכנסתי לכולם, כל תיקיה מובילה ללפחות עוד שלוש.

פורסם

לאף אחד חוץ ממך אין גישה למכשיר, אם לא תעזור לנו לעזור לך לא נגיע לכלום.

תחפש קובץ בסיומת exe ואם מצאת, תכתוב איזה מחיצה ותת מחיצה הוא יושב.

לא מצאת? כנראה לא תוכל להתקין igo כי מערכת ההפעלה של המכשיר היא לא WinCE.

מצאת? תעתיק לכאן את התוכן של שני הקבצים שהזכרת קודם, עם סיומת cfg.

פורסם

גם לי יש את אותה הבעיה רק שעם הרכב לא קיבלתי את הSD ומתי שאני לוחץ על כפתור הGPS רשום לי להכניס SD,

תכלס אין דרך לעבוד על המערכת ולהשתמש בתוכנת GPS אחרת על המולטימדיה? :/

×
×
  • תוכן חדש...