Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומטי עד 40K!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב אוטומטי עד בתקציב של עד 40,000₪.

שימוש: בתוך העיר, סופי שבוע מטייל.

 

 

רכב פשוט, נוח, אמין, לא עגלה.

 

 

על הפרק:

סוזוקי ספלאש 2010. (מכל המיני למינהן, בין היחידות שזולות יחסית ובעלות גיר אוטומט 4 הילוכים ומנוע 4 צינלדרים).

סוזוקי ג׳ימני 2005/6 - מת ל׳יפון לטיולים, טבע וחופים בסופי שבוע.

 

 

האם צריכת הדלק של הספלאש והג׳ימני זהה?

מה הבדלי ההוצאות?

שווה להכנס לסיפור כזה בשביל מותרות? (אני סטודנט).

 

 

תודה מראש

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב אוטומטי עד בתקציב של עד 40,000₪.

שימוש: בתוך העיר, סופי שבוע מטייל.

 

 

רכב פשוט, נוח, אמין, לא עגלה.

 

 

על הפרק:

סוזוקי ספלאש 2010. (מכל המיני למינהן, בין היחידות שזולות יחסית ובעלות גיר אוטומט 4 הילוכים ומנוע 4 צינלדרים).

סוזוקי ג׳ימני 2005/6 - מת ל׳יפון לטיולים, טבע וחופים בסופי שבוע.

 

 

האם צריכת הדלק של הספלאש והג׳ימני זהה?

מה הבדלי ההוצאות?

שווה להכנס לסיפור כזה בשביל מותרות? (אני סטודנט).

 

 

תודה מראש

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

הספלאש חיסכונית יותר,יש פה כמה בעלי גימני שיוכלו לתת לך מחירים מדויקים,אבל לפי הביקורות שלהם זה לא רכב זריז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צריכת הדלק של הסוזוקי ספלאש ממש לא זהה לצריכת הדלק של הסוזוקי ג'ימני. הספלאש חסכונית יותר בשיעור של כ-30-40% בערך. צפה למשהו באזור ה-10 קילומטרים לליטר בג'ימני, 13-14 קילומטרים בספלאש. כמובן שאם אתה סטונדט שגר ליד הלימודים זה לא מאוד משמעותי כי אתה לא תיסע הרבה, אבל אם אתה נוסע הרבה קילומטרים בשנה זה מצטבר.

בנוסף, ספלאש קל יחסית למצוא לעומת ג'ימני שמבוקש מאוד בשוק ולכן קשה למצוא רכבים טובים עם מעט ידיים ומעט קילומטרים. זה גם רכב שטח שנוסעים איתו חזק בשטח, צריך לדעת איך לגשת לרכב כזה בקניה.

 

אם אתה מחפש רכב פשוט, נוח, אמין ולא עגלה אז בדוק גם את הניסאן אקו-מיקרה. נכון שיש לה מנוע 3 צילינדרים ולא 4 כמו בספלאש, אבל זה ממש לא נורא או מורגש. אתה מוזמן להגיע, לעשות סיבוב ולהרגיש בעצמך. בתמורה תקבל מכונית חסכונית יותר ומאובזרת יותר מהספלאש.

פורסם

הספלאש בנסיעה רגועה תצרוך בערך 1\16, הרכב מרווח באופן מפתיע עם תא מטען קטן מאוד, אמינות ללא דופי, לגבי הנוחות נסיעה סבירה ביותר ביחס לגודל אבל לא במיוחד, אין מה להשוות לג'ימיני.

×
×
  • תוכן חדש...