Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף V6 4MOTION


The Delusion
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתם חושבים על האוטו ... ?

איך הביצועיים והאם שווה לשפר אותו ואיך ...??

 

יקר. איכותי. מהיר. לא מהנה לנהיגה לנהג הספורטיבי. כן מהנה לנהיגה לנהג חובב הפוזה. ביצועים מצוינים, שווה לשפר אחי שים טורבו תגדוש שני באר גבר :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אתה רוצה שיעזרו לך, אתה צריך לתת פרטים, כי קשה לנחש (לי לפחות).

 

יש לך V6 ואתה רוצה לשפר ?

אז תגיד מה התקציב שלך, ותקבל המלצות על מקומות מומלצים באזור מגוריך.

 

אין לך V6 ואתה מתייעץ לפני קניה ?

אם חשובה לך מהירות - הרכב מהיר מאוד (מנסיון). אם זה לא מספיק לך - תקנה רכב מהיר יותר, במקום לקנות משהו שלא מספיק לך ואז לשפר.

אם חשובה לך התנהגות - לא תמצא אותה ברכב הזה, ואין טעם לשפר אותו, אלא לקנות רכב אחר, מתנהג.

ה-V6 תוכננה להיות מהירה, ולא תוכננה כרכב ספורטיבי.

בתקציב שלך, שלא פרטטת מהו, אולי אפשר לשנות את זה ואולי לא.

 

אין לך V6, ואתה סתם שואל ?

אז תייידע מראש, שנדע באיזו רצינות להתייחס לשאלה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רוני, אני חולק על דעתך בקשר ל"לא מהנה לנהיגה לנהג ספורטיבי".

לא מהנה בכלל ?

את זה אפשר להגיד על טויוטה קורולה חביבתך או על דייהו רייסר. שאגב נהג ספורטיבי ידע גם להנות מהמכוניות הללו לדעתי.

 

אני לא שואל אותך אם נהגת על V6 או לא, וזה גם לא כל כך חשוב. אבל לפסול את כל הגרמניות מקונצרן צ'מפיון על הסף רק בגלל שהן גרמניות זה לא בא בחשבון.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דניאל, לי יש נסיון עם ה-V6 4MOTION.

 

הרכב לא מהנה בנהיגה ספורטיבית.

הוא לא נועד להתחרות בגולף GTI (שגם היא לא מושלמת, אבל לא זה הענין) בתור הגרסה הספורטיבית אלא תוכנן מראש כרכב אוטוסטרדות מהיר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
דניאל, לי יש נסיון עם ה-V6 4MOTION.

 

הרכב לא מהנה בנהיגה ספורטיבית.

הוא לא נועד להתחרות בגולף GTI (שגם היא לא מושלמת, אבל לא זה הענין) בתור הגרסה הספורטיבית אלא תוכנן מראש כרכב אוטוסטרדות מהיר.

או קיי, מסכים. אין לי שום ניסיון על גולף V6 ובגלל זה אני מסכים.

 

החלק השני של ההודעה הוא החשוב בעצם, רבים (=לא רק אתה רוני :wink: ) האנשים ששוללים את הגרמניות על הסף בגלל דעות לא מבוססות ומנותקות מהמציאות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תוספת - במצב רגיל חלוקת הכח היא בסביבות 90% להנעה הקדמית ו-10% להנעה האחורית.

במקרה של החלקה עם הרכב, המערכת מזהה את איבוד האחיזה ומעבירה עד 50% מהכח לגלגלים האחורים כדי לתקן את ההחלקה.

הרכב נועד להיות יציב ומהיר, ודי קשה להחליק איתו (גם כשהמערכת כבויה ה-ESP מופעל, כשאתה מנסה להנות).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
תוספת - במצב רגיל חלוקת הכח היא בסביבות 90% להנעה הקדמית ו-10% להנעה האחורית.

במקרה של החלקה עם הרכב, המערכת מזהה את איבוד האחיזה ומעבירה עד 50% מהכח לגלגלים האחורים כדי לתקן את ההחלקה.

הרכב נועד להיות יציב ומהיר, ודי קשה להחליק איתו (גם כשהמערכת כבויה ה-ESP מופעל, כשאתה מנסה להנות).

את זה אני יודע אבל בכל זאת זה לא בעיה להחליק עם האוטו עם אתה לוקח פניה חדה מידי ומהר מידי אתה מחליק אבל לא כמו אוטו 2*4

 

אני גר באזור המרכז רעננה כפר סבא הרצליה איזה מקומות אתה מכיר וממליץ ומה הם מוכרים שם ?

 

לגבי כאלה ששאלו אותי מה התקציב ...

אז אין לי תקציב בינתיים אני שואל בשביל לדעת בשביל ידע כללי

תודה

פורסם
זה לא בעיה להחליק עם האוטו עם אתה לוקח פניה חדה מידי ומהר מידי אתה מחליק
כמובן שבכל רכב אם תגיע לפניה של 90 מעלות במהירות 200 קמ"ש תחליק, לא לזה התכוונתי.

 

כשאני מתייחס להחלקה אני לא מתכוון לאיבוד שליטה בסיבוב, אלא להחלקה נשלטת.

 

 

אז אין לי תקציב בינתיים אני שואל בשביל לדעת בשביל ידע כללי

עץ ריחני עולה 5 שקלים. טורבו עולה עשרת אלפים ש"ח.

אם אתה רוצה את כל פירוט האפשריות בדרך, חפש בפורום הטכני במנוע החיפוש "שיפורים" ומקומות מומלצים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
דניאל, לי יש נסיון עם ה-V6 4MOTION.

 

הרכב לא מהנה בנהיגה ספורטיבית.

הוא לא נועד להתחרות בגולף GTI (שגם היא לא מושלמת, אבל לא זה הענין) בתור הגרסה הספורטיבית אלא תוכנן מראש כרכב אוטוסטרדות מהיר.

סליחה אבל הגולף gti מאותו דור היא עגלה. מאיצה ל-100 ביותר מ-9.5 שניות

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

...Life isn't only about 0-100... I can think about a few cars that are even slower but fun to drive

 

 

 

 

:razz::wink: ?Daniel, would you go get a miata and stop trying to defend the bricks made by VAG already

 

 

 

 

.Moti

זה יקח זמן. כמעט בטוח שזאת תיהיה המכונית הבאה שלי אבל זה יקח זמן.

 

בנתיים אני רוצה שיפסיקו להגיד שכל הגרמניות מאפנות וחסרות הרגשה. אב נעלבת וכשהיא כועסת היא מפעילה לי את הTCS.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...