Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בפענוח תוצאת בדיקה טריוס 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דברים שהם מעבר למה שכתוב שחור על גבי לבן.

משהו ברכב הזה לא מרגיש נכון.

זה שוק של רוכשים. תחפש רכב שמור שמור, גם אם זה אומר לשלם עוד כמה אלפי ש"ח.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הבעיה זה לשלם 850₪ בדיקה כל פעם... טוב, נראה לי שאני ארד ממנו. תודה לכולם.

פורסם

מסכים, אכן התשלום על הבדיקה הוא לא נעים.

אם אני במקומך, ויש לך רצון לחשוב עוד על הרכב, תבדוק אם אתה יכול להשהות את הנושא עוד קצת זמן.

ובמקביל לחפש משהו אחר.

המלצתי היא לקחת לבדיקה רק רכב שאתה רואה ממי אתה קונה אותו (לא ממגרש) ורק לאחר שמצאת רכב שעל פני הדברים צריך להיות במצב מעולה. לא לקחת לבדיקה משהו שמראש נראה מאולץ, או שיש לגביו סיפורים על תאונה קלה והסברים וכיו"ב.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

כמו שאמרו לפני , הנורת מנוע/תקלה צריכה להיבדק . קרוב לוודאי שהם יאפסו את המחשב והתקלה תחזור על עצמה .

בכל אופן , אם החלטת לקנות את הרכב אל תחתום על כלום עד שתעשה את הבדיקה הבאה :

תפתח חצי סוויץ' ותראה אם אותה נורה נדלקת ואחריי שאתה מניע היא נכבת .

כי כבר יצא לי לראות אנשים שעוקרים את הנורת תקלה מהלוח שעונים וככה לא ניתן לראות אם יש תקלה .

פורסם

אף אחד לה התייחס לתושבת גיר היבשה! כל השאר לטעמי הוא זניח לעומת זה. כמובן שיש להוריד על הליקויים אבל הגיר מדאיג

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם (נערך)

מצאתי אקסמפלר חדש:

יד 1 פרטי.

שנת 2010.

68000 ק״מ.

ספר טיפולים מסודר.

 

להלן תוצאות הבדיקה:

683c27ed7c1dc6697f165c46f59ebbf6.jpg

 

דעתכם?

 

*סגרנו שהבולמים יוחלפו על חשבונו (1500₪).

מחיר סופי: 66500₪.

עריכה אחרונה על ידי Timka
פורסם

אתה נסעת על רכב כזה מחוץ לעיר? לאמא שלי יש כזה רכב שנת 2007 עם 100000ק"מ . האוטו לא נוח בנסיעה בין עירונית.

סט צמיגים טוב עולה לפחות 2000 שח . האוטו די פשוט מבפנים. אבל אמא שלי לא מותרת עליו

×
×
  • תוכן חדש...