Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואם אתה נוסע בעיקר עירוני עם התפלץ הזה אל תצפה לצריכה יותר טובה מ-7 אולי 8 ק"מ לליטר מקסימום.

 

אל תתבלבל - זה לא תפלץ. הוא שוקל בין 40 ל 80 קילו יותר ממשפחתית רגילה. זה כמו משפחתית רגילה עם עוד נוסע באוטו. זה הכל. לכן גם צריכת הדלק צריכה להיות של משפחתית רגילה. לא יותר לא פחות.

 

במתווה נסיעה של חיפה, עם ק"מ נמוך - זו הנסיעה הכי בזבזנית שיכולה להיות - עד שהאוטו מגיע לטמפ' עבודה - מכבים אותו. פעמיים ביום ככה. אין סיכוי להגיע לצריכת דלק טובה. זה לא אומר שהאוטו לא תקין.

אתה צודק ש 1:7 או 1:8 אכן תהיה הצריכה בטווח הארוך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אומנם מבחינת המשקל הוא לא תפלץ, אבל מבחינת גודל על הכביש, (העדר) אווירודינמיות, גודל הצמיגים והמכלולים, ובעיקר המראה - אני בוחר לקרוא לו תפלץ.

הייטי, אם נשווה לעומתו, מעוצב בצורה הרבה פחות "תפלצתית".

פורסם

נכון שהספורטז' הזו עולה כמו משפחתית ממוצעת ומודה שהייתה לי התלבטות בינה לבין הלאון.

אבל כשהתחלתי לחשב עלויות אחזקה כמו צריכת דלק, ביטוח וחלפים, הבנתי שאמנם מחיר הרכישה כמעט זהה,

אך מחיר האחזקה שונה לגמרי.

השרשור הזה רק מחזק את העניין.

פורסם

ואל תשכך שהרכב די כבד למנוע 1.6 סמ"ק. כמעט 1400 ק"ג. תוסיף מיכל מלא ועוד לפחות את הנהג ואתה כרבר חורג מ 1500 ק"ג. תראה במפרט דרגת זיהום אויר 15. משמע שהרכב לא חסכוני בעליל.אולי בכביש ישר במהירות שיוט תגיע לצריכה של 12 ק"מ ל 1 ל'.וכמו שאמרו לך אל תבדוק כל 40 קמ. סע מיכל מלא נניח 50 ליטר (נישאר חמש) תדלק מלא. אם תצליח להגע ל - 400 ק"מ בעיר. זה יהיה נס. בצע נסיעה בינעירונית רגוע אחת לפחות. תיראה שיפור. בהצלחה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם (נערך)

תודה חברים.

הייתי היום במוסך,תוצאת בדיקת המחשב נמצאה תקינה אך ליתר ביטחון הועברה לאישור מהנדס החברה ואם צריך גם לידיעת הקוריאנים שחלילה אין באג תוכנתי במחשב הרכב.

כמובן שגם במוסך אמרו לי את מה שאתם מייעצים לי כאן- שצריך להמשיך ולהריץ אותו עוד כמה מאות ק"מ כדי לייצב את המנוע ומערכת צריכת הדלק ושרצוי לשלב נסיעה בין עירונית בין לבין.

חבל רק שעבור ה 500 ק"מ שנסעתי עד עכשיו (בעיקר בעיר) נאלצתי לשלם "קנס" של הסביבות ה 250 ש"ח (לפחות).

עריכה אחרונה על ידי hensh9
פורסם (נערך)

כמה מראה מחשב הדרך?, זה לא קשה. בדרך כלל מדויק למדי במיוחד ברכב חדש.

 

אגב, סביר להניח שבגדול או בפועל עושים טייארה מהנתונים ששלחו.

 

סע עד שנשאר במיכל תמיד חצי או שלושת-רבעי. תמלא עד הסוף, תחשב הצריכה.

 

פרט לכך, תשתדל פשוט להנות מהרכב (קבוצת זיהום 15)

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

נראה כאילו מחשב הדרך היה תקוע על 18 ליטר ל 100 ק"מ,אבל אני לא נעול על זה כי לא עקבתי אחריו(רק מהיום שמתי לב לכך).

הם ביצעו ריסט לפונקצייה הזו וגם הפעילו לי את ה eco mode.

השארתי את המסך על הנתון הזה של צריכת הדלק ובדרך חזרה לביתי (נסיעה דיי קצרה בכביש לא עמוס)שמתי לב שבנסיעה בכביש מישורי במהירות של 90 קמ"ש הקריאה ירדה גם לכיוון 11.

נקווה לטוב ושלא תהייה בעייה תוכנתית שדרושה תיקון.

פורסם (נערך)

student

עד עכשיו,לפני ביצוע האיפוס והפעלת ה ECO MODE מילאתי משהו כמו 2 וחצי מיכלים כמעט מלאים והתוצאה עדיין נוטה לכיוון ה 5 ק"מ לליטר.יש לציין שלא בוצעה שום נסיעה בינעירונית ואפילו הקצרה ביותר.

אני מאד מקווה שאכן העסק יתייצב,ואני גם מודה שאני קצת היסטרי שהכל תקין ושלא אגלה תקלה בנושא

עריכה אחרונה על ידי hensh9
פורסם

נתוני היצרן הם 8.6 קילומטר לליטר בנסיעה עירונית .

כמובן שהנתונים הללו בוצעו בתנאי מעבדה ואין לבן אנוש אפשרות להגיע אליהם .

בנוסף , הרכב נמצא בקבוצת זיהום 15 .

לאיזה צריכת דלק אתה מצפה ?

פורסם

8 תקבל ממוצע, בנהיגה סבירה. תלחץ האוטו יצרוך יותר. בבנזין אטמוספרי עם תיבה פלנטרית לא רק שאין ארוחות חינם, גם עסקיות אין.

 

לפי מדריך נטקאר, שבד"כ דיי מדויק, אתה יכול להוציא ממנו 9.


×
×
  • תוכן חדש...