Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בהונדה אקורד 2007 עם מערכת ורמקולים מקוריים שלא נשמעים טוב

 

אין אפשרות לפרק דלתות ולהרכיב קומפוננט מקדימה

 

אופציה יחידה זה להתקין 6X9 איכותיים ולחבר אותם למגבר בנוסף יש גם סאב אז באסים לא חשובים מהרמקולים

 

המגבר יחובר ישירות לאייפד דרך חיבור pl 3.5 והשליטה על העוצמת שמע תיהיה דרך אייפד

 

מבקש המלצה על 6X9 איכותיים שיתנו מקסימום תמורה (:

פורסם

מעולם לא נתקלתי ברכב שלא ניתן לפרק את הדלתות ולהחליף בו רמקולים.

יכול להיות שזה קצת טריקי ברכב שלך או שזה מעל לתקציב שלך.

 

אין טעם בהתקנת 6X9 בגלל קיומו של הסאב.

אתה יכול להתקין רמקולים קואקסלים או קומפוננט בגודל 6.5 למשל או אפילו 5.25, אבל אתה "מסתכן" במשיכת הסאונד לאחור.

 

יהיה אשר תחליט, תצטרך להגדיר סכום עבור הרמקולים.

פורסם

אין אישור מבעל הרכב לפרק דלתות .

 

לא אמרתי שלא ניתן לפרק.

 

יש מצב נתון וצריך להסתדר עם מה שיש

 

התקציב הוא עד 800 ש"ח לזוג רמקולים 6X9

 

חשוב לציין שאין אישור לעשות התאמות לרמקולים אחרים רק להכניס 6x9 כי יש כבר הכנה

פורסם
שמעת פעם רכב שכל המוזיקה בוקעת ממנו רק מאחור/הסאונד העיקרי מגיע מהבמה האחורית? לא יודע אם אפשר לאהוב את זה.

 

 

מה שאלתי ומה עונים לי פה!!

 

שאלה די פשוטה ,רמקולים 6X9 איכותיים עם הפרדת צלילים טובה עד 1000 ש"ח

 

מה שמעניין אותי זה איכות צליל ולא מאיפה הוא מגיע (אחורה או קדימה) בהתחשב בנסיבות

פורסם

אל תהיה כפוי טובה.

כל מה שנאמר לך עד כה נועד להיטיב עם התוצאה בסופו של דבר.

 

הייתי בודק אפשרויות מבית מורל (למשל טמפו אולטרה), פוקאל, אלפיין, הרץ, אינפיניטי ואולי גם לארק אודיו יש מה להציע (ראה שרשורים דביקים). להוציא סכום כזה מבלי לנסות לשמוע את האפשרויות מראש יהיה טעות לטעמי.

 

שים לב שלא מדובר במגבר חזק במיוחד, אז יכול להיות שהפוטנציאל של חלק מהאפשרויות לא ינוצל כראוי.

ובכל מקרה, רצוי יהיה לחתוך עם HPF את הרמקולים כדי לא להתערב בעבודתו של הסאב.

×
×
  • תוכן חדש...