Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההתקנה לא נוגעת לא במחשב הרכב ולא בגיר כי זה לא גיר רגיל

כך שאין שם מה לשבור חוץ מסוויץ שזה שטויות

בכל זאת חברה אני רוצה את זה מהסיבות האישיות שלי, בטוח יש כאן מישהו שהתקין בעבר משהו דומה

פורסם

אני עם המיטו, מגיע לרכב דבר ראשון מניעה אותה - בדקה הראשונה כשהסל'ד על 1300 אני פותח את המראות (נפתחות ידנית), מוציא את הכיסוי שמש, מוודא שהכל במקום מאובטח ולא יהיו דברים שיעופו לי בנסיעה,

 

בקיצור מכין את עצמי ואת הרכב לנסיעה (גם בנסיעה של דקה, כל עוד הרכב עמד 4-5 שעות אני מחכה) ועד שאני מחליט שאני מוכן הרכב כבר יורד ל800 סל'ד ומתחיל נסיעה. 2-3 דק' אחרי זה מדליק את המזגן..

 

אין סיבה למה, רק לשמור על המכלולים ואם אפשר אז למה לא? גם תורם לבטיחות שלי וגם בטוח שלא מזיק למנוע.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

יש כאן שאלה מעניינת בקשר למכונית מטורבטת. הרי כולם יודעים שצריך להמתין כדקה לפני הנסיעה כדי שהשמן יספיק לעלות למפלס הרצוי טרם נסיעה. כך גם בסוף הנסיעה צריך להמתין כדי שטורבו לא ישאר בלי שמן ב15000 סל''ד.

מה קורה במכוניות מודרניות?

פורסם

הכי טוב לנסוע רגוע, בסל"ד שבו הטורבו לא נכנס.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כל התערבות במערכת החשמל של הרכב שלא אצל מתקין המורשה של יבואן תהווה עילה לביטול אחריות. הייתי בסרט הזה עם צ'יטה מסכנה שהתקנתי. לשיקולו של פות''ש.

פורסם

מה קורה במצב שבו הרכב הונע מרחוק ועוד בטרם הנהג הספיק להגיע אליו לפתע נדלקה נורת לחץ שמן או שזוהה אובדן נוזל קירור? האם קיים איזה מנגנון הגנה שמדומם את המנוע?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

^ אני מניח שאם מדובר על מערכת מקורית (כזו שמוצעת ע"י היצרן) אז התשובה היא כן.

 

אני עם המיטו, מגיע לרכב דבר ראשון מניעה אותה - בדקה הראשונה כשהסל'ד על 1300 אני פותח את המראות (נפתחות ידנית), מוציא את הכיסוי שמש, מוודא שהכל במקום מאובטח ולא יהיו דברים שיעופו לי בנסיעה,

 

בקיצור מכין את עצמי ואת הרכב לנסיעה (גם בנסיעה של דקה, כל עוד הרכב עמד 4-5 שעות אני מחכה) ועד שאני מחליט שאני מוכן הרכב כבר יורד ל800 סל'ד ומתחיל נסיעה. 2-3 דק' אחרי זה מדליק את המזגן..

 

אין סיבה למה, רק לשמור על המכלולים ואם אפשר אז למה לא? גם תורם לבטיחות שלי וגם בטוח שלא מזיק למנוע.

מה שאתה מתאר היה מזכה אותך בקנס של 10 יורו (וכנראה שקצת יותר) בגרמניה. מיותר לחלוטין - להמתין עד שהטורים יורדים ל-800.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ברכב מודרני, גם עם טורבו, אין טעם להמתין במקום בתחילת נסיעה. פשוט צריך לנסוע נסיעה מנהלתית עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

מה שאתה מתאר היה מזכה אותך בקנס של 10 יורו (וכנראה שקצת יותר) בגרמניה.

 

סתם מתוך עיניין: למה קנס?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags


×
×
  • תוכן חדש...