Jump to content

@yoav

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי @yoav

  1. בחירה נכונה ונבונה
  2. פריוס
  3. גם לא נראה לי מה שהוא מחפש. אברת׳ מהנה בפניות זריזות לא בלחיצות בכבישים מהירים מדי פעם שזה מה שהוא מחפש אם הבנתי נכון
  4. אמת נפלתי ב0.1%. חולה עליה אברת׳ יקרות משום מה, לא נראה לי יש ב80k
  5. טעות. דווקא בגלל שאתה לא מליונר. אין רכב בארץ שישמור על הערך שלו כמו Gti, וכל עוד מצאת רכב שמור תחת ולא משופר. לא אמורות להיות הפתעות. מנועים אמינים מאוד ומהנים מאוד. https://vimeo.com/35338999
  6. הרי כל הרכב וכל הפורום הזה אין לו צורך אמיתי. יש פה תשוקה ורגש, על זה כל התעשייה הזו מתבססת, מנסיון הבמוו תיתן לך המון כיף זה מנוע שלא נגמר ה235 נסעתי באוטומטית שהיתה חוויה מטלטלת לא פחות איילון וכביש אחד נראו באמצע היום כאילו כולם עומדים ואני עובר בינהם. ביום יום ה135 יותר פרקטית בשבילנו(ילדים) ולידנית יש את הייתרונות שלה... היא לא קופסאת הפח הכי יפה בכביש אבל הטיפול הקוסמטי של m division מוסיף המון אופי כוחני וסטייל. ה235 יפיפייה פרופורציות של פעם לפני שהרכבים גדלו וגדלו וגדלו. אין שום רכב כרגע שיתן לך את זה השילוש הקדוש של איכות חומרים/איכות נהיגה/שקט על הכביש(יחסי)
  7. המיטו נראת נהדר. ספורטיבית היא לא! גם לא גרסאות התלתן ירוק עם 170כס. גם אני הייתי בדילמה, בסוף מצאתי Gti 2008 במחיר מצויין שנכנס לך בתקציב. כל מה שצריך זה ים ים סבלנות וריפרש על יד 2.
  8. פגיעה באחריות? רכב חדש, שווה לבדוק בחוזה
  9. היה היום בידיעות אחרונות על הוזלה בדגמי סקודה. שווה לבדוק שוב
  10. ההענות היתה גדולה משציפו, סמל״ת מבלי להתבלבל כמו ישראלים טובים עשו אובר בוקינג מטורף מה שהפך את הארוע לבלתי נסבל, לבסוף גם אני התייאשתי ועליתי לסיבוב על המיטו, רכב פח, הגולף mk4 2.0 אוטו שהיתה לי פעם הרגישה חזקה יותר, דרייב ארט ואון עשו כמיטב יכולתם לתת לכולם להנות ועל כך מגיע להם ברכות על המאמץ. לקצה לא הגענו, רק ליקום
×
×
  • תוכן חדש...