Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקוצור, רבותי. בא לו. בואו נאחל לו בהצלחה על נסיון חשוב עבור כולנו ונעקוב אחרי התפחתות.

אני מאוד מכווה שכמו שפות"ש ידע לבוא להתיעץ איתנו הוא גם יידע לבוא ולספר לנו המשך הסיפור.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה זה לחמם את האוטו? מה אנחנו בשנות ה80?

רכב לא מחממים אתה סתם גורם להצטברות מוגברת של פיח במנוע.

ומזגן אתה תוכל להפעיל רק אם תכבה את הרכב שהוא דלוק ורק אז שתניע מחדש הוא ידלק,אם תשכח המזגן לא יעבוד בהנעה.

 

אני מהאולד סקול ואוהב להתחיל בנסיעה כשהרכב חם, ולגבי המיזוג אני מודע לזה מן הסתם.

פורסם
מה זה לחמם את האוטו? מה אנחנו בשנות ה80?

רכב לא מחממים אתה סתם גורם להצטברות מוגברת של פיח במנוע.

לא נראה לי שהוא מתכוון לחימום מנוע, אלא לחימום פנים הרכב בחורף, כאשר קר בחוץ. גם במקרה הזה הפיח יצטבר, כי המנוע הונע.

פורסם

דווקא לווינקר? בישראל יש סיכוי גבוה מאוד שנהג הממוצע ישרוד נסיעה ברכב כזה.

אם כבר, חיבור לפנסי הערפל כנראה שיבטיח סיכוי הצלחה גבוהים יותר.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אין שום צורך אמיתי לדבר כזה בארץ*.

התנעה מרחוק חשובה.. בקבוצת הסיכון של מטענים שמוצמדים למכונית*.

 

* באלפא זה פשוט נקרא 'מוודא התנעה', כדי שלא תרד סתם למטה.

The first one to get angry loses

פורסם
אני מהאולד סקול ואוהב להתחיל בנסיעה כשהרכב חם, ולגבי המיזוג אני מודע לזה מן הסתם.

חבר, אין לך קרבורטור, תתניע וסע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

Cadillac ATS - מגיעה עם התנעה מרוחקת מהשלט. בשימוש יום-יומי בקיץ. הרכב נדלק, כולל המזגן אבל כדי להעביר הידית ל D נדרש להקליד בקודנית וללחוץ על כפתור ה START. פיצ'ר מדהים ושימושי מבחינתי.

 

האם בוודאות אין צורך לחמם רכב לפני נסיעה (בכל זאת יש שמן שצריך להגיע לטמפ' עבודה, טורבו שמסתובב במהירות מטורפת וכאלה) ?

...CASKA for life

פורסם

בתחילת נסיעה אתה נוסע רגוע ולא אמור לגרום לרכב לגדוש.

אין צורך לחמם שום דבר, בזמן נסיעה השמן מגיע לטמפרטורת עבודה ולא מצטבר פיח במנוע ברמה גבוהה כמו בסרק.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • אחראי פורום
פורסם

בוודאות אין צורך. תן לו כמה דקות בודדות של נהיגה מתונה אם אתה מתכוון ללחוץ אבל לעמוד במקום מיותר וכאמור גם מזיק לרכב ולסביבה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...