Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מחפש רכב קטן עם גיר רגיל כי אני רוצה שיהיה חסכוני בדלק וגם עם גיר ידני הוא יותר אמין יותר ביצועים וגם אני אוהב ידני.התקציב שלי הוא 15 אלף ומקסימום אם הרכב יהיה שווה את זה עד25 אלף,אני מתלבט בין שלושה רכבים פיג'ו 206שנתונים 2006-2008,יונדאי גטס מעל שנת 2007 או פיאט גרנד פונטו שנתונים 2007-2008 שזה הרכב הכי יקר מבין השלושה.

 

1) אני רוצה שתמליצו על איזה רכב יותר כדי לי ללכת ובמיוחד שתסבירו למה.

2) איזה יתרונות וחסרונות יש לכל רכב לאומת הרכבים האחרים שברשימה.

3) אם יש לכם איזה רכב אחר בתקציב הזה להמליץ לי (שיהיה עם גיר ידני,שנתון לא מתחת ל 2005)

פורסם

לדעתי הגרנדה,היא חיסכונית,בטיחותית מהפיגו והגטס אם מדובר על מנוע 1.4 שמגיע עם 6 כריות אוויר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לדעתי הגרנדה,היא חיסכונית,בטיחותית מהפיגו והגטס אם מדובר על מנוע 1.4 שמגיע עם 6 כריות אוויר.

 

הפיאט עם מנוע 1.2 מספיק בישבילה או שהיא ממש עגלה ?

והאים לפיג'ו יש עוד חסרונות שביגללם אתה לא ממליץ עליה ?

ושמעתי שלגטס יש אילוכים קצרים ושבנסיע בין עירונית ב 120 קמ"ש התורים גבועים ושהפח של הרכב ממש דק ועדין זה נכון ?

פורסם

תשמע הייתי לי פנדה עם מנוע דומה אבל היא הייתה קלה יותר,לכן גרנדה אני מציע עם מנוע 1.4,יש לה גם יותר כריות אוויר.

הפיגו נוחה אבל לדעתי בפנים הגרנדה מרשימה יותר,סך הכול הידנית לא רעה.

אני כבר לא זוכר את הטורים של הגטס,אבל הידנית לא חיסכונית כמו הגרנדה אבל אמינה ולא יקרה לאחזקה,אם לקנות אז ברמות איבזור GLI/GLX/GLX עם מנוע 1.4 משנת 2006.

היום יודעים שאין שום קשר בין עובי פח לבין בטיחות,אתה לא יכול על סמך נקישות על הפח לדעת רמת בטיחות,יש לך את אתר EURONCAP.COM ששם אתה יכול לראות תוצאות ריסוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תשמע הייתי לי פנדה עם מנוע דומה אבל היא הייתה קלה יותר,לכן גרנדה אני מציע עם מנוע 1.4,יש לה גם יותר כריות אוויר.

הפיגו נוחה אבל לדעתי בפנים הגרנדה מרשימה יותר,סך הכול הידנית לא רעה.

אני כבר לא זוכר את הטורים של הגטס,אבל הידנית לא חיסכונית כמו הגרנדה אבל אמינה ולא יקרה לאחזקה,אם לקנות אז ברמות איבזור GLI/GLX/GLX עם מנוע 1.4 משנת 2006.

היום יודעים שאין שום קשר בין עובי פח לבין בטיחות,אתה לא יכול על סמך נקישות על הפח לדעת רמת בטיחות,יש לך את אתר EURONCAP.COM ששם אתה יכול לראות תוצאות ריסוק.

 

טוב תודה, לגבי עובי הפח אני לא מתכוון לבטיחות אלה לזה שהרכב מעוד עדין וכל נגיע קטנה תעשה נזק .

 

השמח לעוד תגובות

פורסם

אל תדפוק בפטיש על הרכב ולא יהיה נזק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי.

לי יש את הפיאט פונטו גרנדה 1.2.

 

המנוע חלש, אבל אני עושה את רוב נסיעותיי לבד והוא מעולה.

מה שכן קח בחשבון שאם לדוגמא תעלה את העליות לירושליים - אז אתה לא תצליח לטוס שם :)

פורסם
היי.

לי יש את הפיאט פונטו גרנדה 1.2.

 

המנוע חלש, אבל אני עושה את רוב נסיעותיי לבד והוא מעולה.

מה שכן קח בחשבון שאם לדוגמא תעלה את העליות לירושליים - אז אתה לא תצליח לטוס שם :)

 

תודה על המידע

 

רכב עם 4 נוסעים עם תא מטען מלא ריאלי לעקוף מישהו בכביש מהיר ?

פורסם

גטס ידנית דור שני.

 

אמינה, סוחבת סבבה, והכי חשוב החלפים שלה זולים, פילטר שמן מקורי של יונדאי עולה רק 25 שקל. הכי זול מבין היצרנים.

 

מבחינת הדלק, 1:13 בממוצע.

Stay Dirty

פורסם
גטס ידנית דור שני.

 

אמינה, סוחבת סבבה, והכי חשוב החלפים שלה זולים, פילטר שמן מקורי של יונדאי עולה רק 25 שקל. הכי זול מבין היצרנים.

 

מבחינת הדלק, 1:13 בממוצע.

 

1/13 זה עם מנוע 1.4 ??

 

ושאלה מכביש מהיר כשאתה נוסע 120 קמ"ש מה מצב התורים שלך ?? שמעתי שיש לו אילוכים קצרים

פורסם

אני אומנם עם גטס דור ראשון מנוע 1.35, אבל הצריכה פחות או יותר זהה, אולי תשיג צריכה מעט יותר טובה עם המנוע המודרני יותר.

 

אכן החיסרון של הגיר הידני בגטס הוא במהירות שיוט. בעוד שהגיר האוטומט יושב על 2500 סל"ד בערך ב-100 קמ"ש, הידני כבר על 3000.

ב-110 כבר 3200.

 

מאיפה אתה בארץ?

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...