Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

קניתי אור ערפל לבלנו ומצאתי את המיקום של חיבור המנורות.

העניין הוא שכשאני מנסה להדליק אותם דרך כפתור ההפעלה למרות שנדלקת מנורה שמראה על ההדלקה עדיין לא מגיע חשמל למנורות.

בחיבור ישיר למצבר המנורות נדלקות.

האם כפתןר ההפעלה תקול או שאולי הכבלים שמגיעים למנורות אולי לא מחוברים.

תודה למשיבים.

פורסם

תבדוק בתיבת פיוזים, כנראה הפיוז של אורות ערפל לא מורכב.

 

 

רגע, לא הבנתי...הרכב הגיע ללא פנסי ערפל אבל עם כפתור הפעלה?

 

או שזה כפתור שמפעיל את האור האחורי ואתה מדבר על קידמי?

 

אם כך, אתה צריך לדאוג לכפתור. אור ערפל קידמי ואחורי לא יכולים להיות מחוברים לאותו מעגלת, לפי תקן הם אמורים להיות מחוברים דרך מפסקים נפרדים.

 

 

פורסם

אולי בטעות חיברת את המנורות בטור ולא במקביל לכן המנורות לא דולקות.

 

יש לך סכימת חיבורים ולאן בדיוק אתה מחבר אותם.

איזה כייף לי :)

פורסם

לפי מה שראיתי יש כפתור שמפעיל ומכבה את האורות ערפל.

בדקתי ומאחורה אין אורות ערפל ומקדימה מתחת לאורו דרך ישנו מתאם כניסה לחיבור אור ערפל.

כשאני מפעיל אותו אין חשמל(באמצעות הכפתור)

אין שום פיוז שאינו מחובר.

פורסם

הכפתור הזה הוא של אור ערפל אחורי. יש לך אור ערפל אחורי. בכל המכוניות יש, חובה על פי תקינה החל ממודל 88. לא דולק כי יש נורה שרופה או תקלה אחרת.

 

לאור ערפל קידמי שהוספת אתה צריך לסדר מתג נפרד.

 

 

פורסם
הכפתור הזה הוא של אור ערפל אחורי. יש לך אור ערפל אחורי. בכל המכוניות יש, חובה על פי תקינה החל ממודל 88. לא דולק כי יש נורה שרופה או תקלה אחרת.

 

לאור ערפל קידמי שהוספת אתה צריך לסדר מתג נפרד.

.

זה גם מה שחשבתי כשפתחתי את שני הפנסים האחוריים.

אין שם מנורה שרופה ואני עדיין חושב שזה קשור לקדמי

פורסם

1. אין מצב שאין לך אור ערפל אחורי. אולי הוא בפגוש ולא בפנס אחורי אבל חייב להיות.

2. אין מצב שהגיע רכב ללא פנסי ערפל קידמיים אבל עם כפתור שמדליק אותם.

 

 

פורסם

יש שני יציאות מקדימה של חיבור פנסי ערפל כולל תושבת אך ללא הפנסים עצמם

אין בשום מקום אחר גם לא בפגוש כניסה או חיבור נוסף לפנסי ערפל

פורסם

מה שאני מתכוון - הכפתור שיש בתוך הרכב מדליק את פנסי הערפל האחוריים. לא את הקידמיים.

 

לקידמיים אין כפתור, יכול להיות שיש תשתית אבל את הכפתור עצמו אין. אתה צריך להתקין אותו.

 

 

פורסם

אוקיי, איך אפשר לחבר את הכפתור עצמו שידליק ויכבה את הערפל הקדמי שני יתקין על התשתית הקיימת.

או במילים אחרות איך אני יוכל לדעת לאן מגיעים החוטים מהמתאם שמחבר את המנורות.

פורסם

אפשר לבנות מעגל עם מפסק, פיוז וממסר שימתג מתח מצבר לפנסים.

 

אפשרות עדיפה היא לאתר סכמת חיוט של הרכב ולנסות לחפש תשתית למתג, אולי היא קיימת.

 

 

האם יש לך ספר רכב? תראה בו מאיפה מדליקים פנסי ערפל קידמיים ברמות האיבזור הגבוהות שמגעיות עם פנסי ערפל מהמפעל. גם אם לא היו כאלה בארץ, ספר רכב בדרך כלל מכסה את כל האפשרויות הקיימות.

 

 

פורסם
אפשר לבנות מעגל עם מפסק, פיוז וממסר שימתג מתח מצבר לפנסים.

 

אפשרות עדיפה היא לאתר סכמת חיוט של הרכב ולנסות לחפש תשתית למתג, אולי היא קיימת.

 

 

האם יש לך ספר רכב? תראה בו מאיפה מדליקים פנסי ערפל קידמיים ברמות האיבזור הגבוהות שמגעיות עם פנסי ערפל מהמפעל. גם אם לא היו כאלה בארץ, ספר רכב בדרך כלל מכסה את כל האפשרויות הקיימות.

 

 

אחרי חיפוש ממושך בספר רכב וסכמת חוטים של אור ערפל מסתבר שבזמן בלימה גם אור ברקס וגם אור ערפל נדלקים בייחד כנראה שישנו קצר או שחיברו אתזה מלחתכילה כי בזמן לחיצה על הכפתור אין כל השפעה

×
×
  • תוכן חדש...