Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת הרכב של הישראלי הממוצע


Nadav1980
שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר טוב קנה SX4 סדאן לפני כשנה. היא הייתה הכי זולה בין המשפחתיות וזה היה היתרון היחסי - הכי הרבה רכב להכי מעט כסף, עבורו. אין לו דרישות מוטוריות, כל מה שהוא חיפש היה אבזור סביר ומשהו שיזיז אותו ברחבי הארץ בנוחות סבירה ובאמינות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

לצאת מהעדר זה לאו דווקא לקנות רכב ספורטיבי/יוקרתי. הכוונה לקנות מה שהכי מתאים לך אחרי ששקלת אופציות והחלטת בעצמך ולא רצת לקנות מה שיש לשכן כמו עיוור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה אבל אז תקנה משהו כמו פז'ו 308 לדוגמה. או אופל אסטרה או סיוויק או מכוניות כאלה שיש באמת סיבה להעדיף אותם על המכונית העדרית, או אפילו אטראז', פשוט כי היא הרבה יותר זולה.

אם sx4 סדאן באמת יותר זולה מיונדאי i25-30 כמו שrk כתב אז זה אולי מסביר סיבה סבירה, אבל נשמע לי לא הגיוני שיפני יהיה זול יותר מקוראני

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה רכב מיושן שהוכיח את עצמו מבחינת אמינות וחיסכון, הוא גבוה יחסית, המזגן מעולה ויש לו בגאז' גדול. יש אנשים שזה כל מה שהם צריכים.

אם הוא היה הולך אחרי העדר הוא היה קונה מאזדה 3 צפופה עם תא מטען קטן או קורולה (שזה אחלה רכב, באמת) אבל יותר יקרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אז לפי חוכמת ההמונים, אדם שרוכש היום רכב של קיה עושה את הבחירה הנכונה? כל כך הרבה אחרים עושים את זה גם כן, לכן חייבת לעמןד מאחורי זה סיבה מספיק טובה. השאלה היא, האם מדובר בטרנד לדעתכם? או שהחברות שכבשו את השוק בשנים האחרונות הן כאן כדי להישאר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם שרוכש קיה היום עושה בחירה נבונה כי רוב דגמי קיה כיום מכוניות טובות בזכות עצמן. אם אתה רוצה בכוח להיות חלק מהטרנד, לך על זה. חברות שייצרו דגמים טובים יישארו, אלה שלא - לא.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן, השיפורים המקובלים בהונג קונג עדיין לא הגיעו לארץ. אל תגרום לקהל לרייר.

 

ליאור וסלואואייד, כבעל SX4 וכמי שהחזיק מאזדה 3 בליסינג (שתיהן מבציר 2010, עלו על הכביש בהפרש של יום), - ה-SX4 עולה על המאזדה בכל פרמטר חוץ מעיצוב (כן, נאני יודע שבסיס הגלגלים יותר קצר, אבל מבנה הגג מפצה על כך עם רבית). עדיין מדובר ברכב בסיסי, אבל כזה שיספק את צרכי הניוד של משפחה בת 4-5 נפשות. כאשר קניתי את ה-SX4 הדגם המאובזר עלה 5000 ש"ח פחות מדגמי הליסינג של המשפחתומטיות הנפוצות (בהמשך היו מבצעים עוד יותר טובים), וכ-15,000-20,000 פחות מהדגמים המאובזרים. אז נכון שהאבזור בסוזוקי פחות מזה שבקורולה, אבל 20,000 ש"ח הם סיבה טובה לוותר על כמה פינוקים, מה עוד שמבחינת אמינות ככלל סוזוקי לא נופלת מהפירמות המובילות.

 

לגבי הקוריאניות - הייתי בעל אחת מהאקסנטים הראשונים שעלו ארצה ב-1994. סה"כ נהניתי מהמכונית משך 7 שנים, ואילו הייתי צריך לבחור רכב היום לא הייתי פוסל יונדאי או קיה לפני שהייתי בוחן אותן לאור החבילות והמחירים שהיו מוצעים לי. אבל כפי שכתבתי לפני כמה עמודים, מבחינתי רכב הוא אמצעי תחבורה, ואני ממש לא נהנה לנהוג, במיוחד בין ערסי ישראל. הנטיה שלי לסוזוקי בשנים האחרונות נבעה מכך שאבא שלי מכר לי את הבאלנו שלו ששירתה אותי נאמנה 5 שנים כמעט בלי בעיות (נמכרה בגיל 11.5 שנים), והמשיכו את דרכה שתי ליאנות עצלות אך אמינות שאשתי קיבלה בליסינג (בלי אפשרות בחירה).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אז לפי חוכמת ההמונים, אדם שרוכש היום רכב של קיה עושה את הבחירה הנכונה? כל כך הרבה אחרים עושים את זה גם כן, לכן חייבת לעמןד מאחורי זה סיבה מספיק טובה. השאלה היא, האם מדובר בטרנד לדעתכם? או שהחברות שכבשו את השוק בשנים האחרונות הן כאן כדי להישאר?

 

כמו כל פעם שחברה הובילה בארץ, הם יובילו עד הרגע שהם לא ייצרו מכונית שמתאימה לישראלי הממוצע במדויק. אחרי דור אחד של דגם שלא מתאים לישראלים החברה חוזרת להיות במקום 4-5 ואחרכך עוד פחות, גם אם אחרי זה הם חוזרים לייצר משהו שכן מתאים, כי זה טרנד והוא עבר.

 

קיה ויונדאי אבל הם חברות שהמטרה שלהן היא לייצר מכוניות פשוטות שעושות את העבודה, ככה שאני לא רואה סיבה שהם יפשלו בשנים הקרובות, ועוד הם רק התחילו להוביל כאן. בניגוד לסובארו שבכלל השקיעו ב4x4 למינהם ומאזדה שניסו לחדש ולהיות מיוחדים וספורטיביים בצורה לא מדהימה במיוחד, שאם הייתי בעל מניות במאזדה הייתי מבטל את הגישה הזאת כי מי שקונה מאזדה 3 רוצה תא מטען עם פתח יותר גדול משל תא כפפות ולא עיצוב זום זום מוזר.

 

וחידשתם לי לגבי הsx4, לא חשבתי שהוא היה זול יותר מיונדאי מקבילה.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בניגוד לסובארו שבכלל השקיעו ב4x4 למינהם ומאזדה שניסו לחדש ולהיות מיוחדים וספורטיביים בצורה לא מדהימה במיוחד, שאם הייתי בעל מניות במאזדה הייתי מבטל את הגישה הזאת כי מי שקונה מאזדה 3 רוצה תא מטען עם פתח יותר גדול משל תא כפפות ולא עיצוב זום זום מוזר.

כי ישראל היא השוק היחיד בעולם של סובארו ומאזדה? הישראלי רוצה משפחתית יפנית ממוצעת חסכונית עם תא מטען גדול, אבל האמריקאי שקונה מאזדה מחפש משהו שונה מהצ'יקמוקים שמוכרים להם שם. הוא רוצה משפחתית ספורטיבית עם ניחוח אקזוטי.

אני לא יודע במדויק איך זה מתחלק במדינות אחרות, אבל לדעתי הדגמים המסריחים לציי רכב שמוכרים פה כמעט ולא נמכרים בעולם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בגלל זה מאזדה וסובארו לא הצליחו פה "לנצח", סתם במקרה היה להם דגם השכרה לתקופה שהתאים לישראלים. זה לא הdna האמיתי שלהם..

אצל יונדאי וקיה זה כן הdna של החברה, נתקענו איתם להרבה זמן כנראה.

 

ספציפית עם מאזדה, הם קטנים ולא ממש נחשבים בשום מקום, היו קונים מהם הרבה יותר אם מאזדה 3 היתה פשוט פונקציונאלית יותר כמו שרוב הלקוחות בעולם רוצים.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי ישראל היא השוק היחיד בעולם של סובארו ומאזדה? הישראלי רוצה משפחתית יפנית ממוצעת חסכונית עם תא מטען גדול, אבל האמריקאי שקונה מאזדה מחפש משהו שונה מהצ'יקמוקים שמוכרים להם שם. הוא רוצה משפחתית ספורטיבית עם ניחוח אקזוטי.

אני לא יודע במדויק איך זה מתחלק במדינות אחרות, אבל לדעתי הדגמים המסריחים לציי רכב שמוכרים פה כמעט ולא נמכרים בעולם.

אל תשכח שהאמריקאי קיבל את המאזדה 3 עם מנוע בריא, בעוד שהישראלי קיבל את ה-1.6 האנמי (מדבר על הדור הקודם).

לפני 7 שנים ביליתי כמה ימים בטורונטו, בפקק בדרך ממפלי הניאגרה לבית המארחים שמעתי תוכנית מוטורית ברדיו שעסקה בעקר במתן שבחים למאזדה 3. ואי אילו שנים קודם נתקלתי ב-2-3 אמריקאים שהיו משוכנעים שהסובארו היא הרכב הטוב ביותר עלי אדמות

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BX, גץ (ענייני צריכת הדלק), דאצ'יה דלתא, VAG מהשנים האחרונות (ענייני TSI ו-DSG7 למיניהם).

הגטס, למרות צריכת הדלק, היא בסדר - רכב סביר ואמין למדי. כך שלדעתי אי אפשר לקרוא לזה "נכשל בגדול".

 

לגבי האחרים - בסדר: גם בשיטת העדר אין 100% הצלחה.

 

ועכשיו שאלת המפתח:

 

 

  • איזו שיטה אחרת עומדת לרשות הקונה ההדיוט הגמור, שתבטיח לו אחוזי הצלחה טובים יותר משיטת העדר?

 

לטענתי, אין שיטה כזו. ולכן שיטת העדר היא טובה (למרות שאני באופן אישי אינני נוקט בה).

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצאת מהעדר זה לאו דווקא לקנות רכב ספורטיבי/יוקרתי. הכוונה לקנות מה שהכי מתאים לך אחרי ששקלת אופציות והחלטת בעצמך ולא רצת לקנות מה שיש לשכן כמו עיוור.

איזה רכב היה הכי נמכר בארץ ב 2011? מאזדה 3 (11642 רכבים) וטויוטה קורולה (11416 רכבים). ומה אני קניתי? את קיה סיד :?

כמה אנשים קנו את קיה סיד ב 2011? ממש לא הרבה. כמה אנשים צחקו עלי ושאלו אותי מה זה קאיה (אפילו את השם הנכון - קיה, הם לא ידעו) ומי בכלל קונה את קיה? הרבה, הרבה מאוד.

ולמה אני בכל זאת קניתי את קיה סיד? כי הוא הכי התאים לי מבחינת מחיר, אבזור, גודל וכו'. עשיתי סקרים על הרכב, קראתי תגובות של האנשים בפורומים שונים בחו"ל ואחרי שהבנתי שאין הבדל גדול בין קיה סיד ליונדאי i30, אבל סיד זול יותר, מאובזר יותר, עם אחריות הארוכה יותר ולא פחות טוב מ i30 - קניתי אותו.

מאז עברו כמעט 4.5 שנים ואני יכול להגיד רק משפט אחד - אני מאוד מרוצה מהרכב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעזוב פסיכולוגיה, כיום וזה מוכח השיטה הטובה ביותר למכירה זה כשחבר שלך ממליץ לך על משהו, מהפה לאוזן, וכשיש טרנד מסויים באיזשהו תחום או עלייה במכירות של מוצר זה אומר בהכרח שיש שביעות רצון של לקוחות מהמוצר נקודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...