Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזעקה של רב בריח.

אני לוחץ על כפתור הנעילה והרכב עדיין נשאר פתוח, אם אני פותח את אחת הדלתות האזעקה מתחילה לצפצף.

אני מצליח לנעול את הדלתות עם המפתח ונראה שהנעילה המרזית בסדר.

בנוסף כשאני נוסע בכביש שהוא קצת משובש או עם בורות אז התאורה המרכזית בגג מהבהבת ובימין האחרונים התאורה מהבהבת הרבה יותר גם בכביש חלק.

לדעתי יש בעיה באחד מהמגעים של הדלתות עם המפסק של האור והאזעקה.

 

מה הכיוון לפתרון הבעיה המציקה הזאת?

פורסם

כמו שאמר אייל בדוק את המפסקים בכל הדלתות, כולל הבגאז' ומכסה המנוע (אם מותקן שם מפסק)

יום טוב גם לך

פורסם

בדקתי את המפסקים, הבעיה היא במפסק של הבאגז׳. הוא לא תמיד מפעיל את המנורה המרכזית גם כשאני משחק איתו הוא לפעמים נדלק ולפעמים לא מגיב. אני יכול לבטל אותו, השאלה אם התאורה בתא המטען תעבוד?

 

מה בקשר לזה שהאזעקה לא נועלת את הדלתות? לפנות למתקין וזהו?

פורסם

ייתכן מאוד שהבעיות קשורות, ישנן אזעקות שלא ינעלו את הדלתות אם הן מזהות שאחת מהן פתוחה, גם הבגאז'.

בדוק מה האפשרויות לטפל בכפתור של הבגאז'.

לפעמים יש קצת קורוזיה בשטח המגע החשמלי שאפשר לנקות,

לפעמים ניתן להוסיף שיכבת חומר כלשהו במשטח שלוחץ את הכפתור על מנת ללחוץ אותו גבוהה יותר..

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...