Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

בשלוש השנים האחרונות אני מתנייד עם פיאט פנדה סימפטית ובגלל התרחבות המשפחה הגיע הזמן להתקדם.

ההתלבטות העיקרית שלי היא האם להתקדם לג'יפון בתקציב הזה או למשפחתית קטנה.

הסיבה לג'יפון היא האהבה לטיולי שטח קלים והתחביב שבו אני מוצא את עצמי עם פנדה בשבילים בהרי ירושלים או בשבילי כורכר קלים (מפתיעה ביכולות שלה!).

 

משפחה - 4 נפשות (כסא פעוט + כסא תינוק)

נסיעה - 12-15K בשנה, 60% בעיר 40% בינעירוני

צרכים - חסכון, מרווח, בטיחות

תקציב - 60-70 אלף ש"ח

 

המועמדות שמצאתי ועניינו אותי הן: סוזוקי SX4 \ הונדה ג'אז

(סוזוקי - גם בגלל מרווח הגחון שיאפשר לי להמשיך ללכת בלי ולהרגיש עם)

מהג'יפונים: גרנד-ויטרה \ טריוס

 

אשמח לשמוע מה דעתכם... גם על דילמת הכבישטח וגם על הדגמים.

 

תודה!

שיהיה בכיף!

פורסם

היית לנו בבית ג'אז שנת 2006, הייתה במצב הכי גרוע שיכול להיות - ועדיין נסעה.

לדעתי גם אם הייתי משתין לה בטנק דלק היא הייתה נוסעת, ונוסעת טוב וחסכונית.

 

לדעתי- תבדוק RAV4, או SX4.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

גרנד ויטרה היא אופציה טובה למדי למי שמחפש שטח לייט ואפילו למעלה מכך. אבל קח בחשבון שבתקציב שלך אתה מאוד גבולי לגבי הגרנד ויטרה מהצורה החדשה, בטח בשבילך שאתה צריך את הארוך ולא את הקצר. חוץ מזה צפה לעלייה משמעותית מאוד בצריכת הדלק לעומת הפנדה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה רבה על הטיפים.

לדעתי בשלב זה ארד מחלום הג'יפון ואדחה אותו בכמה שנים.

שיהיה בכיף!

פורסם

מה עם טוסון דיזל?

יש ביד 2 כמה כאלה מ-2008 ו-2009 באיזור התקציב שלך.

הסגנון שלו הוא קצת אמריקאי רך, תא נוסעים פלסטיקי ועיצוב בלבוסי - יונדאי של לפני 10 שנים.

מצד שני התמורה למחיר טובה והדיזל יהיה חסכוני גם בנסועה הממוצעת שלך. תא הנוסעים המרווח יהיה יעיל למשפחה הצעירה.

 

יש גם לא מעט טוסונים עם מנוע בנזין (2.7) שהוסבו לגז, יכול להיות שזה יהיה רלוונטי לך.

×
×
  • תוכן חדש...