Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום, נכנסתי לבעיה רצינית ואשמח לייעוץ .

 

התחילו לי כאבים בשן לפני כ-שבוע אז קבעתי תור לרופא שיניים כמו שכל אחד היה עושה, בזמן שאני ממתין לתור נהיה לי סוג של בלון לבן בחניכיים מתחת לשן הכואבת, היום אחרי בדיקה במרפאת השיניים התברר לי שזו ציסטה אחרי צילום התברר שיש בעיה בשורשים.

הרופא המטפל אמר לי שכנראה שיש צורך לעקור את השן והפנה אותי למנהל המרפאה ( ביום ראשון הקרוב ) כדי לקבל את חוות הדעת שלו .

בנוסף הרופא רצה להביא לי אנטיביוטיקה אבל בגלל שרק סיימתי טיפול באנטיביוטיקה לפני חודש הוא סירב, והמליץ על שטיפות במי סודה.

אני כרגע לוקח אנטיביוטיקה על דעת עצמי.

 

מה אתם ממליצים לי לעשות?, אני ממש לא רוצה לאבד את השן .

תודה רבה, איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

אני ממליץ לך לא לקחת אנטיביוטיקה על דעת עצמך.

אתה יכול לנסות רופא אחר, לקבלת חוות דעת שנייה (שלישית, אחרי מנהל המרפאה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מהתיאור שלך נשמע שמדובר בשן שיש בה טיפול שורש והוא הזדהם, או לחילופין שן בלי טיפול שורש אבל כזו שחל בה נמק מזה תקופה ארוכה. הנפיחות שאתה מרגיש היא הזיהום שפורץ דרך העצם ורקמת החניכיים.

אם השן לעקירה או לא אין לי איך לומר על פי תיאור באינטרנט, אבל הדבר תלוי בגודל הזיהום והרופא המבצע. חידוש טיפול שורש אצל מומחה זה כמובן עסק לא זול ויכול מן הסתם להכשל

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

המקרה שלך זה ממש לא לרופא שיניים, זה למומחה לבעיות חניכיים. פריודנט.

אל תוותר על השן בקלות. קראתי שיש היום טיפולים בדלקות מהסוג שיש לך שהם טיפולים מקומיים תוך החדרת תרופות לתוך איזור השורשים שמונעים עקירה.

שים לב שיש נטייה לרופאים למהר להמליץ על עקירה במקרים כאלה כי זה הכי קל להם, ומכניס לשרשרת הרופאים הרבה כסף (עקירה, והשתלה). תתעקש לעשות הכל כדי לשמור על השן.

 

מתוך האתר :

"שימוש בתרופות מקומיות:היום קיימת אפשרות לשלב בטיפול הפריודונטלי גם טיפול הזרקות בחניכיים ע"י חומר טבעי הומיאופתי כאשר הכיס מגיע לעומק של עד 5 מ"מ. טיפול פריאודונטלי מתבצע ע"י שימוש בתרופות שמוחדרות אל תוך הכיס לאחר ניקויו, באמצעות תכשיר אנטיספטי המותאם לכיס החניכיים. התכשיר משחרר את החומר הפעיל במשך 10 ימים וכך מחסל ביעילות את החיידקים בכיס. במקרים בהם המחלה בשלבים מתקדמים (עומק של הכיס יותר מ 5 מ"מ), רופא השיניים מסיר את הבקטריה משורש השן באמצעות הליך ניתוחי."

 

זה סתם אתר אקראי שמצאתי ואל תראה בזה המלצה ללכת דווקא לשם. אתה צריך למצא פריאודנט טוב וללכת לבדיקה אצלו.

 

פורסם
אני ממליץ לך לא לקחת אנטיביוטיקה על דעת עצמך.

אתה יכול לנסות רופא אחר, לקבלת חוות דעת שנייה (שלישית, אחרי מנהל המרפאה).

 

מהתיאור שלך נשמע שמדובר בשן שיש בה טיפול שורש והוא הזדהם, או לחילופין שן בלי טיפול שורש אבל כזו שחל בה נמק מזה תקופה ארוכה. הנפיחות שאתה מרגיש היא הזיהום שפורץ דרך העצם ורקמת החניכיים.

אם השן לעקירה או לא אין לי איך לומר על פי תיאור באינטרנט, אבל הדבר תלוי בגודל הזיהום והרופא המבצע. חידוש טיפול שורש אצל מומחה זה כמובן עסק לא זול ויכול מן הסתם להכשל

 

תודה רבה לכם, כפי שכתבתי יום ראשון הקרוב אני אבדק ע"י מנהל המרפאה ובנוסף אני אלך לבדיקה ביום שני אצל רופא פה ולסת מומחה .

בנוגע לנושא הכספי נכון שזה יקר אבל אין לי בררה ואני אטפל בכל מחיר.

אני מאוד מקווה שלא יהיה צורך לעקור.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...