Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי בנות.

כאמור בכותרת, מחפש רום עדכני, פשוט, יציב ומהיר לשימוש בסיסי ב Galaxy SII i9100.

כיום המכשיר מקרטע עם רום 4.1.2 של אורנג' שסחט ממנו את כל המיץ. הרעיון הוא להחיות את המכשיר לעוד כמה חודשים.

 

1. נראה לי ששדרוג לקיטקאט 4.4 ומעלה יעשה רק טוב. אני צודק?

2. מה לגבי הרום של CyanogenMod בגרסה 11? מהן גרסאות ה nighties? גרסת הלילה העדכנית ביותר יצאה לפני כמה ימים, בעוד גרסת ה stable האחרונה היא 10.2 ושוחררה אי שם ב 2013 :?

3. מה בדבר שדרוג ללוליפופ 5.0.1 או 5.0.2? הן כבדות יותר או פחות מ 4.4 ונגזרותיו?

4. כיוון אחר?

 

בקיצר - shoot.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

1. להעיף לכל הרוחות את הרום של סמסונג יעשה לו רק טוב

2. CM מעולה, אני מכיר הרבה בעלי S2 שחיים עם המכשיר רק בזכות CM. התקנתי לחבר בעבודה על שני S2 לא מזמן, ניראה זה היה 10.2, לא בטוח, הוא מאוד מבסוט. וזה אחרי שבמעבדה אמרו לאישתו שצריך להחליף זיכרון וכל מיני שטויות כאלה. nighties זה כביכול גרסאות ביניים שנמצאות בעבודה. מהנסיון שלי רובן די מוצלחות. פה ושם אפשר ליפול על לימון, אבל במקרה הגרוע מדלגים לאחד אחר.

3. יש בכלל גירסה לS2? מעניין לנסות..

4. ישנם רומים נקיים שמבוססים על המקורי, אבל עם קרנל משודרג ואחרי ניקוי רציני. חברים בעבודה עם S3 שלא אהבו את הCM מבסוטים מהשדרוג הזה..

יום טוב גם לך

פורסם

אם כבר קאסטום, SlimRoms עושים עבודה טובה על מכשירים ישנים

http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2/orig-development/rom-slimkat-i9100-t2552988

 

יש גם 5.1/CM12.1 שעובד יפה לS2, אם כי קצת יותר "כבד"

http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2/development-derivatives/rom-cyanogenmod-12-t2955551

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יגאל, אין דרך מראש לדעת אם גרסת לילה יציבה או לא? הגרסה הכי עדכנית לא אומר בהכרח שהיא הכי יציבה?

 

נינגמנקי, למה הכוונה ב"כבד"? הזכרון ב S2 מוגבל למדי, אני חושב שהכי נכון להתקין משהו קל (שזה הרעיון שעומד מאחורי slimroms?), וגם ככה כל הקוסטומיזציה ושאר פיצ'רים לא ממש מעניינים. השאלה האם CM11 (שמבוסס על ה 4.4 ככל שהבנתי) עדיף על ה CM12 שמבוסס על ה 5 או להפך.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם אני מחפש רום כזה והגעתי למסקנה שהרום האופטימלי לs2 זה אנדרואיד 2.3. ראיתי כמה טלפונים שעובדים טוב עד היום עם הגרסא הזאת מהקופסה ולא עברו איפוס.

לעומת זאת עם 4.1.2 הסוללה לא מחזיקה הרבה והמכשיר מתחיל לקרטע אחרי זמן קצר. גם cm לא חף מבעיות עם קליטת gps, איכות המצלמה בו נגרעת וזמן הטעינה ארוך יותר מברום של סמסונג.

לצערי לא הצלחתי למצוא 2.3 בעברית.

פורסם
נינגמנקי, למה הכוונה ב"כבד"? הזכרון ב S2 מוגבל למדי, אני חושב שהכי נכון להתקין משהו קל (שזה הרעיון שעומד מאחורי slimroms?), וגם ככה כל הקוסטומיזציה ושאר פיצ'רים לא ממש מעניינים. השאלה האם CM11 (שמבוסס על ה 4.4 ככל שהבנתי) עדיף על ה CM12 שמבוסס על ה 5 או להפך.

 

הרומים של CM הם די feature rich, כלומר כבדים קצת יותר ממשהו AOSP נקי (מה שSlimRoms מתיימר להיות, אפילו עם אופטימיזציה לקלילות ביחס לAOSP)

בגדול - במקרה שלך הייתי הולך על משהו מבוסס על4.4 (הישן והטוב) ולא על 5 שעדיין ברובו עובד כbeta במכשירים הישנים.

ואם פיצ'רים גם ככה לא מעניינים אותך יותר מדי, אז slimkat תפור עליך.

 

\2 האגורות שלי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

סבבה, מעולה תודה.

מה לגבי עברית בתפריטים, מקלדת, הודעות? יצריך הורדה של אפליקצייה חיצונית או שזה כבר built in ברום?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כשהשתמשתי בו על SGS1 היה עברית מובנה, אני מאמין שהמצב לא השתנה מאז..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
סבבה, מעולה תודה.

מה לגבי עברית בתפריטים, מקלדת, הודעות? יצריך הורדה של אפליקצייה חיצונית או שזה כבר built in ברום?

בcm העברית בפנים.

לצערי אין דרך לדעת אם הגירסה יציבה או איזה באגים שתלו בפנים אבל ההוצאה האחרונה היא בהחלט התחלה טובה

יום טוב גם לך

פורסם

חזרתי לעדכן.

צרבתי עם ODIN את ה root של Siyah, מצאתי עליו הרבה המלצות ל S2.

לאחר מכן התקנתי גרסת recovery עדכנית (אני חושב שהיא הייתה 6.0.4.7), כזו שתוכל להתקין בהמשך גרסת אנדרואיד המבוססת על Kit-Kat.

לאחר התקנת ה recovery התקנתי את גרסת ה- nighty הכי עדכנית של CM11.

לאחר התקנת ה ROM התקנתי את חבילת ה GAPPS המינימלית של CM, זה מה שמומלץ למכשירים חלשים.

 

כל התהליך לקח רבע שעה-עשרים דקות. ה S2 קיבל חיים חדשים וכמעט 400 מגה של RAM זמין, המכשיר פשוט טס.

 

תודה לכל מי שייעץ ועזר!

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...