Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרצו לי את הפיאט בראבו 96 שימשה ימנית קדמית , פשוט מניאקים כי לא גנבו כלום !

 

יש רק רדיו-טייפ עם כפתור שבור , חיטטו במאפרה ובתא הכפפות ובשביל זה לשבור חלון ? הייתי משאיר להם 100 שקל באגזוז במקום ..

 

קיצר אין לי ביטוח לוסיא זגגות רוצים 450+מעמ להחליף ללא אוריגנלית , האם כדאי ללכת אליהם ? אני מחיפה , מישהו מכיר זגג אמין מלבד יהודה ברח' יפו ( אין לו שמשה ) ?

 

האם כדאי לחפש שמשה אוריגינלית או שזה לא קריטי ?

 

האם כדאי לחפש שמשה בעצמי ולהרכיב ? נראה לי שאני אוכל לעשות זאת לבד כיון שפעם כבר פירקתי את המנגנון שבין כה קצת דפוק אבל לא הוצאתי את השמשה ..

 

תודה על העזרה מראש ,

גיל

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם

אין שום הבדל בין שמשה אורגינלית לחליפית...

 

זכוכית זה זכוכית (אלא אם יש לך בראבו משוריינת).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דווקא לא נכון שמשה מקורית היא לא נשרטת עם הזמן אבל כשמדובר בשמשה תחליפית אתה תראה את ההבדל אחרי שנה או קצת יותר כי השמשה התחליפית היא תשרט במקום שהיא נפגשת עם המנגנון דבר זה בדוק .

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
דווקא לא נכון שמשה מקורית היא לא נשרטת עם הזמן אבל כשמדובר בשמשה תחליפית אתה תראה את ההבדל אחרי שנה או קצת יותר כי השמשה התחליפית היא תשרט במקום שהיא נפגשת עם המנגנון דבר זה בדוק .

נמק ,פרט ,הסבר והבא הוכחות...

אחרי החלפת לפחות עשר שמשות לא נתקלתי בתופעה עליה אתה מדבר.

אולי מדובר על התקנה לקוייה.

אתה חושב שפיאט מחזיקים מפעל זכוכית ?

התשובה היא לא.

אם אני לא טועה PPG CORONA מייצרים עבורם ,אבל זה לא משנה . כל עוד הצורה זהה אין בעייה וחבל על המאמץ.

פורסם
נמק ,פרט ,הסבר והבא הוכחות...

אחרי החלפת לפחות עשר שמשות לא נתקלתי בתופעה עליה אתה מדבר.

אולי מדובר על התקנה לקוייה.

אתה חושב שפיאט מחזיקים מפעל זכוכית ?

התשובה היא לא.

אם אני לא טועה PPG CORONA מייצרים עבורם ,אבל זה לא משנה . כל עוד הצורה זהה אין בעייה וחבל על המאמץ.

נכון כל עניין לגופו

 

 

אני לא הייתי ממליץ לך להחיף שמשמה לבד, יש כיוונים וכל מיני והעבודה עצמה זה לא הרבה הבדל אם תרכיב לבד או שהזגג ירכיב לך

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
אין שום הבדל בין שמשה אורגינלית לחליפית...

 

זכוכית זה זכוכית (אלא אם יש לך בראבו משוריינת).

 

איתמר.

 

איתמר , יש לי חדשות בשבילך..

מניסיון , חלונות תחליפיים מסננים קרינה פחות טוב , בגלל שהם בהירים מאוד ביחס למקוריים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
איתמר , יש לי חדשות בשבילך..

מניסיון , חלונות תחליפיים מסננים קרינה פחות טוב , בגלל שהם בהירים מאוד ביחס למקוריים.

אולי ואולי לא

הוא צריך לראות בעיניים מה ההבדל בגוונים, בצלילות ולהחליט, אם יש הבדל בגוון זה יכער ולא יהיה כדאי

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

למה לא תנסה לקנות מפירוק - לדעתי בסכום הנ"ל ניתן לרכוש את כל הדלת (אפילו אם היא חבוטה במקצת).

 

 

כך תישאר עם שימשה מקורית.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

תודה לכולם על העיצות ,

 

הלכתי ליורופ חלפים שמצאתי אותם דרך האתר הזה בנושא אחר , ומצאתי שימשה מקורית של פיאט אבל לא מאותו מפעל זכוכית , לא נורא כי הגוון נראה לי זהה וב 200 ש"ח אני לא מתלונן .

 

היה נחמד לקנות דלת שלמה ב 450 כפי שהציעו פה , ולקחת חלקים ממנה ( למשל את הרגולטור , כפתור לחלון וכו שבמקרה הייתי שמח להחליף כי היא לא תקינים לגמרי ) אבל לא נראה לי שזה המחיר אפילו אם היא חבוטה .

 

ניסיתי להרכיב לבד אבל נאלצתי להגיע למוסך לעזרה עם הכנסת השימשה למסילה כראוי , צריך להפעיל לחץ במכה ופחדתי לשבור , את פירוק הדלת שלי , ניקוי הזכוכיות , וההרכבה אחר כך עשיתי לבד , סה"כ עלה התיקון 240 ש"ח ( כולל השמשה וטיפ ) .

 

כמובן שהכל שחור במזומן , גם שהמדינה לא דואגת להלחם בפשע כמו שצריך וגם שהיא תרוויח מזה שפרצו לי לאוטו ?! יש גבול לכמה אני מוכן להיות פראייר .

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

×
×
  • תוכן חדש...