Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 1491 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצטרף למפרגנים ביום שישי האחרון נפגשתי עם אסף מהכנופיה לצורך טיפול 10K הטיפול בוצע במקצועיות רבה

ועם הכלים הנכונים השמן הוכנס בדיוק בכמות הנכונה לפי אוטודאטה והפלגים נסגרו עם מפתח מומנט.

בנוסף אסף בדק לי את נוזל הבלמים והקלאץ (רכב ידני :-) ) והראה לי שהנוזל קלאץ שחור לחלוטין

במקום הוא החליף לי נוזל קלאץ לנוזל חדש ועכשיו הנוזל שקוף לחלוטין כמובן שעל כסף הוא לא הסכים לשמוע...

כל מה שנותר לי זה לאחל להם הרבה בהצלחה ואני בטוח שניפגש שוב :-)

CAM00614.jpgCAM00615.jpgCAM00662.jpgCAM00698.jpgתמונה 1.JPGתמונה 2.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 741
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מכיון שהשרשור חי ובועט אני שמח להוסיף קצת משלי. היום נפגשתי עם אסף ורועי למטרת ביצוע טיפול. הוחלף שמן מנוע , פלאגים , פילטר אוויר ופילטר מזגן. כמובן שהעבודה בוצעה עם כפפות תוך שמירה על סביבת עבודה נקיה , שימוש בטורקים מדויקים ובכלל עבודה מאופיינת במקצוענות. שאפו לכם ! כמו כן גם בוצע חיזוק לידיות של הכסא על הדרך ע"י אסף . 33333.jpg

 

כמו כן חייב לפרגן ליגאל שבזכותו יש לי שוב תאורה סביב המזגן :)1111.jpg

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בזה שאני מעוניין שוב להודות לאסף התותח שסייע אתמול.

החלטו להחליף נוזל בילום ונוזל קלאצ' על מנת ליישר קו.

אסף הגדיל לעשות ומצא לי נוזל בלמים/קלאצ' מסוג Valvoline בתקן DOT4 (לא לפני שבדקנו יחדיו שזה אכן מתאים) וניגשנו למלאכה.

 

תוך שעה האוטו פיקס! תענוג לראות את אסף עובד ואת המקצועיות והזהירות שלו.

 

מיותר לציין, שכל בקשה לקחת כסף לפחות לדלק נענתה בשלילה.

 

אסף! אתה תותח ותודה רבה לך!

 

(נ.ב - התמונות שצילמתי איכשהו נמחקו מהמצלמה, אנסה לשחזרם ולהעלות אותם מאוחר יותר).

רוכב אופניים בהתהוות, רוכב אופנועים בדימוס ונהג פחנוע בהווה,
BIKEDEALZ.net - מגזין אופניים בגובה העיניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי לרועי עם הרכב, סיוויק 2005, לצורך טיפול 10K.

הוא הגיע עם ציוד שלא מבייש מוסך מקצועי, ניגש למלאכה בפדנטיות מרשימה וענה בסבלנות לחקירות שלי על הרכב.

ההחלפה כללה: פילטר אוויר הונדה מקורי, פילטר שמן מקורי, ושמן SHELL 5W40 שנקנה בהמלצתו.

רועי שיחרר את פילטר השמן התקוע, ואחרי שהשמן ירד (את השמן הישן הוא שמר כדי לרוקן במיכל איסוף המיועד לכך) הבורג נסגר במומנט המתאים והוא בדק בכמה שלבים את כמות השמן עד שווידא את הגובה הרצוי.

תודה רועי על הזמן וההשקעה!!

20150611_165607.jpg

20150612_061259.jpg

עריכה אחרונה על ידי yb23
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מילים להודות לאסף ושי מהכנופיה!

לאחר שחיפשתי מוסכים וחלקים מקוריים באיזור הקריות, ובנתיים דחיתי את הטיפול השוטף בגלל בעיות תקציב (סטודנט ב 5 שנים האחרונות).

אסף הציע את עצמו מיד לאחר שפתחתי שרשור המלצה למוסך בפורום פיאט ואמר שיקנה לי את כל החלקים מת"א ויגיע אליי בהזדמנות הראשונה.

 

אתמול אסף ושי קפצו למרות שכבר ירד הערב וטיפלו במקצועיות ובמסירות שנראה לי שהפונטו שלי לא ראתה מעולם! :)

פלאגים הוחלפו לארבע של NGK לפי Autodata ונסגרו בדיוק באופן המתאים.

פילטר שמן הוחלף , וכמובן שמן איכותי נמזג בכמות מדוייקת. (לאחר בעיות שהיו לי בעבר עם המשאבה לאחר שבמורשה(!) מילאו יותר מידי שמן).

וכמובן, נוזל קירור הוחלף לפראפלאו (כדי להרגיע את הנפש :) )

אפילו קיבלתי חידוש פנסים על הדרך אחרי שאסף ראה את מצב הפנסים (!!!), וייעוץ על כל מיני בעיות אחרות שהיו לי בעבר.

IMG_2148.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נפגשתי עם יגאל לשם החלפת אטם מכסה שסתומים נוזל, והחלפת מיסבים באלטרנטור.

החלפת המיסיבים היא עקב רעש שהיה נשמע כאילו בא מכיוון האלטרנטור, המיסב הקטן היה חופשי.

לאחר החלפת המיסבים והתקנת כל הרכיבים במקום, הרעש עדיין קיים, כניראה מגיע מהרצועה.

בכל מקרה, מגיע ליגאל רב תודות על שהיה מוכן להיפגש היום בשעות הבוקר המוקדמות.

שנינו עדיין לא יודעים מאין מגיע הרעש הזה, מן צקצוקים, מאחר והאלטרנטור מחובר גם למשאבת המים, אני מאוד מקווה שהרעש לא משם. דרך אגב, כאשר מרססים מים על החגורה של האלטרנטור, הרעש מפסיק לכמה רגעים ואז חוזר.

 

תמונות מהיום:

 

20150613_085810.jpg20150613_085950.jpg20150613_092046.jpg20150613_094231.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי, ברצוני לפרגן בענק לאסף המקצוען.

הגיע בדיוק בזמן שקבענו ואפילו חיכה לי כמה דקות.

בתפריט :

1) חידוש פנסים מקצועי.

2) טיפול 10,000 - החלפת שמן מנוע, פילטר שמן, פילטר אויר.

3) החלפת שמן דיפרנציאל.

 

העבודה נעשה בצורה מקצועית ביותר, תוך הקפדה על בטיחות, ניקיון והסברים על כל פרט ופרט.

20150614000813.jpg

עריכה אחרונה על ידי GOLD777
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היום מאור היקר נחלץ לעזרתי כשמנורה נפלה לי לתוך הפנס ועזר לי לפרק את כל הטמבון בשביל לפרק את הפנס ולהוציא משם את המנורה + האוטו נכנס לטסט השבוע אז הוא דאג לעבור על כל הגומיות של הציריות וכל מה שהולך למטה, בדק חופשים ואישר שלא אמורה להיות בעיה בטסט!

 

ועוד בונוס, טיפל לי בברקס האחורי של הטרקטורון שהפסיק לעבוד משום מה, ממש הפגין מקצועיות בתחום שהוא לא כל כך מבין ושיחק אותה בגדול.

 

תודה רבה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע תורי להצטרף למפרגנים!

האוטו - טויוטה סטרלט שנת 96. מנוע 4EFE עם 16 שסתומים.

ביום שישי נפגשתי עם אסף למטרת החלפת אטם מכסה שסתומים (עקב הזעות, ועקב זה שלא ידעתי מתי אם בכלל הוא הוחלף). רכשתי מחנות סט (לצערי לא צילמתי אותו) של אטם, 4 מחזירי שמן לאיזור הפלגים ועוד 4 גומיות "בלמ"ז" קטנות עם חור באמצע.

פירקנו את מכסה השסתומים המחובר באמצעות 5 גוז'ונים שמתחתיהם שייבות בצורת כיפה עם מילוי פלסטי בפנים, כמו בתמונה הזו:

P1000210.JPG

 

לאחר שחרור השייבות וקצת משחק המכסה השתחרר ללא בעיה.

המנוע ללא המכסה - ניתן לראות שמצבו סביר ביותר (במיוחד לאור גילו המופלג, יחגוג 300 אלף בקרוב):

P1000204.jpg

 

המכסה ושטח המגע של המנוע איתו נוקו ע"י אסף במקצועיות רבה. לאחר מעט לוחמה השתחררו מחזירי השמן שהספיקו להחזיר כל זכר לגמישות שהייתה בהם פעם לאלוהי הגומי (לצערי לא צילמתי אותם טרם הפירוק).

חאפריות מן העבר - היו 2 סוגים של מחזירים - זוג אחד שחור וזוג חום. כלומר בעבר הוחלפו רק שניים. לא ברור למה.

כאן ניתן לראות את המכסה לפני ואחרי הרכבת המחזירים:

P1000205.jpg P1000206.jpg

 

וגם תמונה של שני הסוגים של המחזירים שהוצאו מהמנוע עם המכסה ברקע

P1000207.jpg

 

אז אחרי שהורכבו מחזירי השמן והאטם נשארנו עם 4 גומיות בלמ"ז. בפירוק הגוז'ונים התפוצץ המילוי הפלסטי מאחת מהשייבות, מה שגרם לנו לחשוב שאולי הגומיות הן בעצם החומר הפלסטי שממלא את השייבות. אז שברנו את החומר הפלסטי מ-3 שייבות נוספות, והרכבנו את החמישית (הרי היו 4 גומיות ולא 5) עם החומר הפלסטי בתוספת RTV.

 

הכיסוי הורכב, סגירה איטית ומדודה של הגוז'ונים עם מפתח מומנט, בהדרגה (על מנת למעוך את הגומיות ולהפעיל לחץ אחיד על האטם), וסיימנו!

בהרכבה נמרח RTV איכותי באדיבות אסף בנקודות שבהן המגע עם האטם לא יהיה מושלם (שינויי גיאומטריה במנוע).

 

אחרי זה כבר נוצלה ההזדמנות והוחלפו שמן מנוע ופילטר מקורי, ובנוסף הציע לי אסף לשאוב ולהחליף את נוזל המצמד.

הנוזל שיצא נראה כמו שמן זית ראשון המסיק, כהה ועם כמות משקעים מטורפת. לא ברור לי למה לא מציעים לבצע שירות זה במוסך.

מילאנו נוזל חדש וטרי (נדרש כרבע ליטר רק לנקות את המערכת...), יצאתי לנסיעת מבחן, וזהו זה.

 

אחרי נסיעה ארוכה אני יכול לדווח שאין הזעות נראות לעין (אמשיך לעקוב). הקלאץ' מרגיש יותר טוב (אולי זה רק בראש, אבל בכל זאת).

אין לי שום ספק שמידת תשומת הלב של אסף לא פוחתת ואף מתעלה על זו של מכונאי מקצועי, ואני סומך עליו לחלוטין. אחלה עבודה, שימוש בציוד וחומרים איכותיים, ובטיחות כמובן.

 

אז שוב תודה רבה, לאסף ולשאר חברי הכנופיה שעושים עבודה מבורכת!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברים, שמח לשמוע שאתם מרוצים, אני חושב שהששור הוא גם שרשור עדכונים מהכנופיה.

אני בצער רב מפסיק את שירותי בכנופיה למשך כמה חודשים, מכיוון שנפצעתי, ושאני יבריא

אני יתחיל לעבוד במוסך.

מכיוון שאני פצוע ויקח לי שבועיים +- להחלים, אני כרגע לא יכול לעבוד.

עוד שבועיים, אני מתחיל לעבוד במוסך ככה שאני לא רוצה לערבב גם לא יהיה לי כוח לטפל לאחרים ברכב.

מי שיצטרך טיפול מאזור ירושלים אני אפנה אותו לשאר חברי הכנופיה.

אז נא לא לפנות אלי,תודה.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול שני - הפעם לבראבו שלי

שוב בניצוחו של אסף

הוחלפו רביעיית פלאגים (אירידיום), שמן, פילטר שמן, פילטר אויר

 

אבל הקטע האומנותי היה כשהייתי צריך אזיקונים (בלי קשר לטיפול הזה, להתקנת דבר אחר), והיות ולא היה לי ולא לאסף, הוא פתאום בא בהברקה: מחזרנו אזיקונים בני לאדעכמה שהיו קשורים על גדר שהיתה קרובה אלינו... היה מצחיק.

 

אין עליך אסף! אתה אדיר, בחיי

 

IMG_20150611_150714.jpgIMG_20150611_151131.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול ב8 בערב נפגשתי עם אסף לצורך טיפול קטן (שמן ופילטר שמן ) ברכב שלי, על הדרך הוא פינק בטיפול לרכב של ידידה.

כרגיל אסף עובד במקצועיות הגבוהה ביותר, ברוגע ושיקול דעת.

אז אסף שוב תודה! באמת כל פעם שאני נפגש איתך אני מתפלא מחדש (לטובה כן ? ).

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ענקית לחבר הפורום מאור 30 שביצע טיפול שכלל החלפת שמן ופילטרים ברכבי תודה על מתן סיוע בקניית הפילטרים והעזרה בחנות הטיפול נעשה במקצועיות ובהמון חיוך וללא ספק הכרתי אדם מדהים 20150622_091003.jpg20150622_091059.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שאתם עובדים בטיחותי, כלומר עם בוקים. בתמונה עם הלנסר לא נראה בוק באופר אלא ג'ק בצד אחד של הרכב

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...