Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 1520 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חשבתי שאתם עובדים בטיחותי, כלומר עם בוקים. בתמונה עם הלנסר לא נראה בוק באופר אלא ג'ק בצד אחד של הרכב

 

אין סיבה שלא נעבוד בבטיחות, כי רק אנחנו ניפגע מזה, בעיקר פיזית.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 741
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אני רוצה להודות לאסף שעזר לי היום עם טיפול 90K לסיטרואן C1 (שמן, פילטר שמן, פילטר מזגן ונוזל בלמים).

על הדרך הוא גם ייעץ לגבי הרכב השני (I30), החליף לי נורות שרופות וחידש לי את הפנסים בשני הרכבים.

 

עבודה מקצועית ויסודית לאורך כל הדרך, עם הסברים והדרכה מפורטת.

המון תודה אסף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שאתם עובדים בטיחותי, כלומר עם בוקים. בתמונה עם הלנסר לא נראה בוק באופר אלא ג'ק בצד אחד של הרכב

 

אל דאגה חבר, שזה לא יטריד אותך.

 

לא לעניין נימת הזלזול בדבריך כך מבלי לדעת את העובדות בשטח.

 

אחזק את דבריהם של רועי ומאור, ואוסיף שהחברה האלה עובדים בצורה סופר בטיחותית ושמים דגש רב על הנושא תוך הקפדה יתרה על בטיחותם העצמית ובטיחות הסביבה.

 

ראיתי אותם עובדים כמה פעמים, תמיד הרכב על בוקים ולפעמים גם ג'ק תומך בנוסף כמו שרואים בתמונה הנ"ל.

 

הדבר בא לידי ביטוי גם באיסוף השמן למיכלים, בלי שאריות שמן במקום העבודה, בדיקה של העבודה שאכן הכל במקום ולא הושאר כלום פתוח/חשוף/לא במקום, הקפדה על בלם יד ועיגון הגלגלים כשזה נדרש.

 

כל הכבוד לחבורה ויישר כוח, תמשיכו לעשות את מלאכתכם נאמנה.

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,



חיפשתי בעל מקצוע להחלפת שמן מנוע בתשלום, היות ורציתי להמנע מהגעה למוסך.

התמזל מזלי ואחד מחברי

הכנופיה פנה אלי על גבי הפורום.

לאחר שעשיתי קצת מחקר ברשת וראיתי שמדובר בחברה רציניים, קבענו להפגש באזור.

אני חייב לציין כי הרמת השירות שקיבלתי הייתה מעל ומעבר - החלפת שמן בצורה מדודה ע"פ נתוני ספר הרכב, בדיקת פעולת המנוע, ניקיון ונסיעת מבחן. מעבר לכך שמדובר בבחור משכמו ומעלה, הוא מקצוען אמיתי. לצערי הוא סירב לקבל גמול על עבודתו, למרות שהתעקשתי והייתי נחרץ לגבי כך.

עבודה מצוינת ותודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בהמשך טיפול לרכב של אבי- יונדאי גטס 2005.

הפעם ניקוי בוצה בשסתומים, פסנתר ומכסה שסתומים. היה דרוש טיפול רציני במקום.

קבעתי עם אסף מהקבוצה בכדי שיפתור את הבעיה. הוא הגיע עם רועי עוזרי (שהגיע מירושלים!!- אנחנו מנתניה).

שניהם הגיעו מתוקתקים עם כל הכלים המקצועיים הדרושים כולל בוקים! ותאורה והכל לשם עבודה בטיחותית.

הם פרקו את מכסה השסתומים, אגן השמן והפסנתר. התחילו לנקות ולשפשף.

 

אחרי כמה שעות! החלקים היו נקיים ברמות מטורפות, מבריקים. לפני כן הכל היה בוצה קשה וסמיכה.

לפני שהחזירו את כל החלקים המפורקים למקום, הם ניקו בשמן מיוחד, מרחו סיליקון איפה שצריך

וכל עבודת ההחזרה והחיזוקים נעשו ע"י ידית מומנט.

 

בסוף כרגיל הגיע הויכוח על התשלום. עדיין לא מבין מה הקטע של החבר'ה האלה שלא רוצים כסף!!!?

אני ואבי ממש דוחפים להם כסף והם מתנגדים ולא מוכנים לקחת.

 

רציתי להודות לרועי (פרופסור לשמנים) עם הידע הטכני העצום,

וכמובן לאסף שהיה מקצועי ביותר, שקול וצנוע שמתקתק את העניינים ולא מפחד משעות עבודה רבות (בהתנדבות!!).

 

הלוואי וכל בעלי המקצוע היו באמת מקצועיים כמו החבר'ה האלה, צנועים וכמובן ישרים..

 

אני מצרף תמונות של לפני ורק שתיים של אחרי כולל הפילטר שיושב בתוך האגן (בעיה בטלפון עם התמונות של אחרי..רק תתארו שהכל ממש נוצץ)

 

שבת שלום לכולם!

עריכה אחרונה על ידי DUKE2
הוספת תמונות
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקצוענים, צנועים ועושים הכל מתוך אהבה לתחום. אין בפי מספיק מילים כדי לחלק את כמות המחמאות המגיעה להם ולכל הכנופיה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להודות ליגאל שהחליף לי היום שמן גיר בקורולה 07 במקצוענות בדייקנות עם כל הכלים הייעודיים לאחר מדידות מדויקות

לא הסכים לקחת כלום ואפי לשבת על כוס קפה הוא סירב. תודה רבה!

גם רצינו להחליף אטם מכסה שסתומים לאחר שבבדיקה לקניית רכב כשהרכב היה על הליפט ראינו קצת שמן באזור העליון של המנוע

אבל לאחר שהתחלנו לפרק את הכיסויים של המנוע ולא מצאנו מקום שנראה שיוצא ממנו שמן דרך האטם ואחר שיקול דעת החלטנו לא להחליף בינתיים

הרכב לא ממש מאבד שמן (לאחר נסיעה של כ1K ק"מ ירד כמילימטר או שנים על המדיד)

יש איזושהי נקודה אחרת באזור יניקת האוויר במנוע שקצת רטובה בשמן מסביב הבורג, משהו לא היה ברור שם (אני מקווה שהגדרתי נכון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רוצה להודות ליגאל שעזר לי לאחרונה לתקן את הסיטרואן הקשישה (בת 23...).

 

ראשון היה כבל גז שנשבר לו מנגנון הקפיץ במעבר של קיר האש. קניתי בהמלצתו דרך אבי חלפים כבל אוניברסלי שמגיע עם המון חלקים ומתאים לחלק מהצרפתיות. יגאל פירק את הישן והרכיב את החדש במהירות ובמקצוענות. לבסוף גם כיוון אותו בדיוק כמו שרציתי לתגובת דוושה מידית בלי חופש בדוושה.

 

במקרה השני טיפלנו בתפוח פרונט שמתחבר למשולש ולנאבה. התפוח הקיים תוצרת AMC החזיק בערך 1000 ק"מ :?. לא היה חופש אבל הגומי נקרע.

החלטתי להשקיע ולקנות מקורי בעלות כפולה ובתקווה שיחזיק יותר.

ההחלפה היתה דיי פשוטה, החזרנו הכל למקום ויצאתי לנסיעת מבחן לוודא שהכל תקין. כבר ביציאה מהחניה הבחנו ברעש מתכתי מכיוון האיזור שטופל.

יגאל שב ו"צלל" למקום האירוע, בחן את האיזור וחשד שאחת הגולות של פעמון הציריה יצאה ממקומה. בלי להסס שחרר את הבנד של גומי הפעמון ולאחר חשיפת האיזור נמצאה הבעיה והמקור לרעש שנשמע. יגאל מיקם את הגולות במקומן, וידא שכל הרכיבים יושבים בצורה תקינה, גירז בנדיבות והחזיר את הגומיה למקום.

יצאנו שוב לנסיעת מבחן שעברה בהצלחה :-)

 

בנוסף, ניצלנו את ההזדמנות וריעננו את שמן הגיר למקורי חדש 75-80.

 

תודה שוב למיזם הכנופיה וליגאל במיוחד !

 

כבל גז מאבי חלפים ברחובות - 100 שח

gas cable.jpg

 

תפוח פרונט מקורי מלובינסקי - 140 שח

ball joint.jpg

 

שמן גיר מקורי מאוטוסטור - 75 שח לליטר * 2

75-80.PNG

 

גריז וולווליין מאוטוסטור - 25 ש"ח

grease.PNG

 

יגאל בפעולה:

 

IMG_7701.JPG

 

IMG_7705.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאחר כבר בשבוע, אבל רק עכשיו הצלחתי למצוא זמן להוריד את התמונות למחשב,

מאור, אתה תותח ומקצוען פשוט אין לי מילים לתאר כמה, עבודה מקצועית בטוחה ומהירה.

 

קצת רקע; הגעתי עם הפיאט שלי למאור לטיפול קטן של שמן פילטר פלאגים ופילטר שמן, במהלך הטיפול גילינו שהמהנדסים של פיאט הם בכלל שואבי מים ושהם לא אהבו כל כך את המכונאים במוסכים של פיאט....בורג הריקון של תיבת ההילוכים הידנית מוסתר ע"י אטם מברזל שאליו מחובר ההילוך האחורי ובשביל להגיע לבורג ריקון יצרנו כלי מיוחד (חתכנו עם דיסק מפתח אלן) שירשם כפטנט :-D, והצלחנו לרוקן שמן גיר שעבר משהו כמו 21 שנה...

כמובן שבדרך גם פירקנו את התושבת גיר (מתחת למצבר) וגילינו שהיא כבר רחוקה מלהיות חדשה, ויש צורך להזמין חדשה אז על הדרך הזמנתי את התושבת של הצד השני, התושבות הורכבו וגם נקנה DOT 4 להחלפת נוזל הבלמים שיקרה מתי שיהיה לי קצת זמן פנוי. והנה כמה תמונות:

20150623_101400.jpg20150623_101419.jpg20150623_101431.jpg20150623_101442.jpg20150623_101727.jpg20150623_101735.jpg20150623_102016.jpg20150623_104431.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לומר המון תודה למאור 30 האלוף. בחור מדהים. הגעתי לטיפול הכולל החלפת שמן ופילטר שמן + פילטר מזגן. מודה שהייתי קצת נבוך בהתחלה אבל בצ'יק מאור גרם לי להרגיש בנוח, כאילו אנחנו חברים כבר שנים והכל טוב.

המטרה שלי היתה גם לטפל וגם ללמוד את התהליך.

 

אף על פי שהגישה לפילטר בסובארו לא נוחה בעליל, מאור פעל בנחישות ולבסוף שלף אותו כמו גיבור.

מאור הפנה את צומת ליבי גם לנזילת שמן מההגה, מילאנו ואעקוב אחרי זה. במידה וידרש תיקון אמר שישמח לעשות זאת! בנוסף גילה גם נזילת נוזל קירור מצינור הרדיאטור, והסביר לי איך להחליפו בקלות.

מאור הפנה אותי לחברו בעל חנות חלפים בה רכשתי את השמנים והחלקים במחיר מצויין + הנחה של 25% למי שמגיע דרך מאור!

הכל נעשה במקצועיות ומופתיות, כל דבר חזר למקום ועל הדרך גם תוקנו כמה דברים קטנים.

 

קשה לעכל שישנם אנשים כאלו שתורמים מזמנם בשביל אחרים.

זה מדהים בעיניי ונתן לי רעיון שאתחיל לממש בעצמי בקרוב - לתרום בתחום העיסוק שלי.

אם כל אחד יקדיש קצת מעצמו לאחר, מצבנו יהיה הרבה יותר טוב.

 

המון תודה גם לאסף ושי שנכונו לעזור רק שמאור הקדים אותם. מהרגע שדיברנו כבר אמר לי "מחר בבוקר תהיה אצלי" :-)

 

IMG_8708L.jpg

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לאסף התותח שעזר לי בטיפולים לבראבו,

תחילה ביצענו החלפת שמן ופילטר שמן, ירדנו מתחת לאוטו וניקזנו את כל השמן, פירקנו את הפילטר והחלפנו, הוספנו שמן כנדרש וסגרנו את הבורג ניקוז, פעולה פשוטה אבל טוב שלמדתי כדי שאוכל לעשות זאת בהמשך לבד,

לאחר מכן ביצענו ניקוז והחלפת נוזל הקירור באוטו, תחילה פתחנו את בורג ניקוז האוויר ולאחר מכן ירדנו מתחת לאוטו ופתחנו את בורג ניקוז הנוזל, חיברנו צינור לפתח היציאה והזרמנו את הנוזל בצורה יפה ונוחה.

סגרנו את הבורג ניקוז נוזל והתחלנו למלא עד שבורג ניקוז האוויר התחיל להשפריץ קצת נוזל, סגרנו אותו והוספנו נוזל כנדרש, השתמשנו בפאראפלו מדולל, סהכ נכנסו 4 ליטרים של נוזל קירור.

עם סיום החלפת הנוזל חיכינו עד שהמאוורר יתחיל לפעול כדי לראות שהכל תקין.

אמנם פעולות לא מסובכות אבל העובדה שאסף הגיע מזמנו החופשי ועזר לי, לימד אותי והדריך אותי היא לא מובנת מאיליו ואני מעריך את זה מאוד, תודה רבה!

קצת תמונות:

החלפת שמן:

my-passport-photo.jpg

mail.google.com2.jpgמיקום הפילטר שמן

mail.google.com.jpg

mail.google.com11.jpg

 

החלפת נוזל קירור:

mail.google.com5.jpgבורג ניקוז אוויר, בורג זהה נמצא למטה לניקוז הנוזל

mail.google.com4.jpg

mail.google.com3.jpg

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...