במכשירים מבוססים CE כשנתתי לו הוראה בתוך הSYS לפתוח רזולוציה שאינה מתאימה לו הוא פתח אותה למרות שתפסה רק חצי מסך
לכן אני חושב שאולי אפשר לנסות לשים לו 240 על 240 ומקסימום הוא יתפוס רק 3/4 מסך
יש לך את קובץ דאטה של 240 ?
(נראה לי שלכתוב לו בשם תיקייה רזולוציה שלא נמצאת בפנים הוא מהר קולט שאין לו את מה שהוא מחפש, אבל כשכותבים לו לפתוח משהו אחר הוא עובד לפי ההוראות...)
אם כן אשמח לנסות (השרת של SHARE BYTE חסום לי)
ד.א אני צריך בשביל חבר 1024 על 600 האם יש לך
תודה רבה