Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 1522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אושריקו,

המכשיר המגניב ההוא עובד על לחץ אוויר, משהו שאין בתיקוני שטח, לכן צריך לשלוף את כל הציריה החוצה (וכמובן להשאיר את החלק שנכנס לתוך הגיר במקומו)

 

לפני שפירקתי את ברגי הבולם, סימנתי אותם רק ליתר בטחון. כשפירקתי אותם, הבנתי שאין להם קשר לפרונט, הברגים רגילים ולא אקסצנטריים, שזה מוזר כי מאשכול הבולמים שלך הבנתי שאצלך יש בורג שמכוון את הקאמבר. כנראה שבשנתון של אדם כבר שינו את זה.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 741
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רק חשוב להדגיש שלא כל צירייה ניתנת בכזו קלות לפירוק ניפרד מהקרדן כלומר שהקרדן ישאר צמוד לגיר והצירייה תצא עם הגומייה וישנם ציריות שבהם קיימים בין מוט הצירייה לקרדן ממש מייסב כדוריות שכדי לפרק אותו בנוחות יש צורך ממש לנתק את הצירייה מהגיר ואז בחוץ לפרק את המוט מהקרדן ומכדוריות המתכת המאובטחות על ידי טבעת הקיפית לקרדן ומשם ממשיכים לחילוץ הגומיות.

הייתרון העיקרי בעבודה בסיגנון שהוזכר פה וללא שימוש במכשיר שפותח את הגומייה הוא שניתן לשים גומייה מקורית ועם המכשיר מישתמשים רק בגומיות אוניברסאליות שלא מחזיקות מעמד הרבה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אושריקו,

המכשיר המגניב ההוא עובד על לחץ אוויר, משהו שאין בתיקוני שטח, לכן צריך לשלוף את כל הציריה החוצה (וכמובן להשאיר את החלק שנכנס לתוך הגיר במקומו)

 

לפני שפירקתי את ברגי הבולם, סימנתי אותם רק ליתר בטחון. כשפירקתי אותם, הבנתי שאין להם קשר לפרונט, הברגים רגילים ולא אקסצנטריים, שזה מוזר כי מאשכול הבולמים שלך הבנתי שאצלך יש בורג שמכוון את הקאמבר. כנראה שבשנתון של אדם כבר שינו את זה.

 

איזה מצחיק אני, שכחתי שזה פועל על לחץ אוויר, אתה צודק:lol:

ובאמת אצלי יש בורג לכיוון הקאמבר?את זה לא ידעתי... הייתי בטוח שהם מכוונים דרך התפוחים\משולש.

 

באמת גומיות אוניברסליות לא מחזיקות מעמד , בערך כשנה או גג 10K צריך להחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז גם אני רוצה להצטרף לאשכול התודות,

המון המון המון המון (ועוד הרבה המון) תודה לאסף התותח, שפינה לי מזמנו היקר והגיע היום לטפל לי באוטו,

אז מה היה לנו,

החלפת שמן, החלפת מים לרדיאטור, התקנת תושבת גיר והתקנת חיווט מוסתר לצ'יטה.

כמובן שאסף היה תותח על, עשה עבודה נקייה והכל כמובן באהבה וללא תשלום.

הפילטר שמן החדש מורכב,

IMG_20150908_163536.jpg

 

פתיחת בורג ריקון רדיאטור,

IMG_20150908_163528.jpg

 

תושבת גיר חדשה מותקנת,

IMG_20150908_165756.jpg

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 ירוקה? :shock:

בתור מישהו שצבע ירוק מהווה "שריטה" בשבילו, עשה לי טובה ותעלה תמונה של הרכב.

 

כיף לראות את השרשור מתעדכן וגודל. מקווה שבשבועות הקרובים אני אמצא זמן ואיעזר שוב בחברי הכנופיה, ואעלה גם עדכון.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח מיכאל היא לא ירוקה, היא שחורה,

הצבע הירוק זה השתקפות של הפח.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להגיד גם המון תודה ל"חבר הכנופיה" אסף שהקשיב לחפירות שלי עד שהגעתי אליו לבית עזר , טיפל , הסביר , לימד אותי ענה על כל מה ששאלתי בחור רציני משכמו ומעלה עשה עבודה מעולה ללא כל תמורה מהלב ונשמה בכיף בלי לחץ ובלי כלום ממש תודה עזרתה לי מאוד . עלו והצליחו ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז עכשיו תורי.

לאחר שנתתי למוסכניק לבצע החלפת שמן קסטרול ופילטר שמן שאני הבאתי,כשבאתי לקחת את הרכב (כן השארתי את הרכב איתו לבד פעם ראשונה ואחרונה) משהו לא הסתדר לי כלומר לא הייתי שלם שהוא לא השתמש בשמן אחר מכמה סיבות.

החלטתי לבצע שוב החלפה של שמן ופילטר שמן (הרכב נקנה לפני חודש ובכל מקרה חשבתי לעשות סוג של 'שטיפת שמן' למנוע) הפעם בעזרת אחד מחברי הכנופייה רועי, כשיצרתי קשר בוואטשפ עם רועי הוא עדכן אותי בימים שמתאימים לו קבענו ביום רביעי (כן עם האובך), כשנפגשנו רועי היה נראה לי צעיר מדי, אבל מיד כשאתחיל לעבוד רועי הראה רק מקצועיות וידע רחב.

הרכב המדובר פאביה 1.4 tdi 2009

תודה רבה רועי וכל חברי הכנופיה על היוזמה המבורכת!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו תורי :)

עם אסף דיברתי עוד מלפני כחצי שנה..

העניין היה החלפת קלאץ',

כשקניתי את הרכב הקלאץ' היה רך אך עדיין תיפקד למופת, עד לפני כחודש ששמתי לב שהקלאץ' מפריד ממש גבוה ולאט לאט מתחיל להחליק..

** כל החלקים נקנו אצל אבי חלקי חילוף ברחובות! שירות מעולה ותמיד עם חיוך! אני ממליץ בחום! **

מפה לשם לא יצא לנו לבצע את ההחלפה עד לפני יומיים.

אז חוץ מאסף, עזרה לי עוד בחורה מאוד נחמדה ששמה שמור במערכת ;)

אז מה היה?

 

התחלנו...

לצורך החלפת הקלאץ' ביאריס צריך לפרק הרבה... ומה הכוונה הרבה? הרבה מאוד. וזאת בעקבות כך שהרכב קטן קטן.

אם באזור העליון של המנוע, פירוק הסטרטר, מצבר, בית הפילטר אוויר וצינור היניקה, ועוד הרבה דברים אחרים שרק למדתי שהם גם צריכים לצאת לפעמים... :)

באיזור התחתון המלאכה קשה פיזית הרבה יותר, התחלנו בריקון שמן הגיר ושמן ההגה, לאחר מכן, התחלנו לפרק את הציריות, ורק אז את הגשר והגיר מהרכב.

 

כמה תמונות להנאתכם --->

IMG-20150910-WA0002.jpg

IMG-20150910-WA0003.jpg

IMG-20150910-WA0008.jpg

 

לאחר מכן, הוצאת הקלאץ', מייסב לחץ והשמש המשומשים.

אפשר לראות כי לקלאץ' הישן היו ימים טובים יותר:roll: --- >

 

IMG-20150911-WA0000.jpg

 

קלאץ' חדש --->

IMG-20150910-WA0000.jpg

 

יום למחרת, כאשר היינו רעננים יותר, הרכבנו את הגיר על הקלאץ' החדש, אחרי איזון כמובן... (היה צריך הרבה שרירים! 8))

הרכבנו חזרה את הגשר והציריות.. נלחמנו קצת עם גוז'ון עקשן והופ, ההחלפה של הקלאץ' הוכתרה כהצלחה. :)

חייב לומר שלא האמנתי שארגיש שינוי כלכך מוחשי. (!!!!)

 

חייב לומר לשניהם תודה רבה! שלא חוויתי נתינה שכזו הרבה מאוד זמן. ובטח ובטח כשאני הולך לעבוד לסירוגין תוך כדי העבודה על הרכב... לא מובן מאליו בכלל!

היה ממש כיף ללמוד, ולחוות על עצמי דבר יותר מורכב מאשר החלפת שמנים ברכב...

 

אז עכשיו לנס הרים וחזרה ;).

 

 

 

 

 

אמסטרדם.

IMG-20150909-WA0001.jpg

עריכה אחרונה על ידי amsterdam

חן

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אנשים כמו אסף, פירקת לו את הנשמה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להגיד גם המון תודה ל"חבר הכנופיה" שי שהקשיב לחפירות שלי עד שהגעתי אליו לבית עזר , טיפל , הסביר , לימד אותי ענה על כל מה ששאלתי בחור רציני משכמו ומעלה עשה עבודה מעולה ללא כל תמורה מהלב ונשמה בכיף בלי לחץ ובלי כלום ממש תודה עזרתה לי מאוד . עלו והצליחו ...

תיקון קל התבלבלתי בשם מי שעזר לי היה שי ולא אסף!!!! אז התודה היא לשי שעזר לי חחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להגיד גם המון תודה ל"חבר הכנופיה" שי שהקשיב לחפירות שלי עד שהגעתי אליו לבית עזר , טיפל , הסביר , לימד אותי ענה על כל מה ששאלתי בחור רציני משכמו ומעלה עשה עבודה מעולה ללא כל תמורה מהלב ונשמה בכיף בלי לחץ ובלי כלום ממש תודה עזרתה לי מאוד . עלו והצליחו ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר לפרגן שוב, לאסף שהגיע אלי ורוקן כחצי ליטר שמן עודף. אתמול הרכב נכנס לאחד ממוסכי הרשת של היבואן לטיפול קטן, והסיבה שהגעתי לשם היא שהיה לי שובר לטיפול קטן. לא חשבתי שזה יהיה נורא להכנס, בסה"כ פילטר + שמן.

היום בדקתי מפלס שמן והיה בערך ס"מ מעל המקסימום. לא רציתי להזיז את האוטו ושאלתי את אסף אם הוא יכול לעזור לי לרוקן את העודפים. בערך שעתיים אחרי שדיברנו הוא הגיע אלי, ואחרי כמה דקות המדיד חזר להיות מפולס על ה MAX.

מעבר לעזרה הגדולה שהכנופיה נותנת על חשבון הזמן שלה זה גורם לי להעריך עוד יותר את המוסכים המומלצים בפורום שמדי פעם אני מבקר אצלהם כשצריך דברים גדולים .

אז שוב המון תודה על העזרה. CAM00145.jpg

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעוניין למסור מעל דפי הפורום שנה טובה לכל חברי הפורום ובפרט לכנופיית הטיפולים השוטפים.

אנשים נדירים שישנם בארצנו.

כל הכבוד לכם!

לכולכם ובעיקר לרועי עוזרי שעוזר לי כל פעם מחדש.

שתיהיה לכם שנה דבש ושתקבלו פרארי מתנה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...