Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שאבי מילא מים רגילים במצבר יש לי כמה שאלות.

ברור לי שההתנגדות של מים רגילים שונה משל מים מזוקקים בגלל המלחים והמינרלים השונים במים.

הוסף למצבר בערך 400 עד 500 מ"ל, הוא היה מלא בערך חצי ומולא עד הסוף.

המצבר בן 3+ והיה מעט עייף, לאחר המילוי אתמול בהנעה קרה הרכב הניע על הקסקס(גבול).

ללכת להחליף מצבר בהקדם?

שווה לשאוב את כל המים עם מזרק ולמלא מזוקקים?

עד כמה זה חמור למצבר כאשר חצי מהמים רגילים?

פורסם

אתה לא יכול לשאוב את המים כי יחד איתם אתה תשאב גם את החומצה.

מוסיפים מים רק בשביל להעלות את מפלס כך שהחומצה תגיע לכל שטח הלוחות.

אם מדובר ברכב ידני, אני הייתי שם את המצבר בטעינה במטען יעודי ונוסע איתו כל עוד הוא מניע (קרוב לוודאי ימות תוך חודשים בודדים).

אם זה רכב שמביא אותך כל יום לעבודה ובייחוד אם הוא אוטומטי (לא ניתן להניע בדחיפה) הייתי מחליף מצבר.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...