Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיעה שנת 2015 ואיתה מכוניות חדשות..

אני רוצה לקנות רכב חדש בטווח 80-90K , רכב שיהיה בעיקר לנסיעות עירוניות (הבסיס שלי קרוב מאוד לעיר שלי ככה שזה לא ממש נחשב בינעירוני).

רכב לא גדול , מראה צעיר , אוטומט , שלא יהיה עם מנוע חלש ועדיפות לאחד שלא שותה דלק .

חשבתי על

סיאט איביזה 1.2TSI DSG במבצע הקיים - 80.000 ש''ח (כולל הוספת מגנזיום+מערכת מולטימדיה + חיישני רוורס בערך 87.000)

ראיתי מבצע על מאזדה 2 החדשה 2015 1.5 - 82.000 ש''ח ( http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-2-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2015-0-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D/pi3HSMAZDA2#intref=HP-DealCubes&meta=במה-מתעניינים-עכשיו-גולשים-אחרים קישור .. )

 

 

 

 

מחשיד אותי העניין של המאזדה 2 , 4 הילוכים בלבד.

 

או שיש לכם הצעות יותר טובות במחיר הזה...

אשמח לעזרה שלכם

פורסם

מחשיד אותי העניין של המאזדה 2 , 4 הילוכים בלבד.

 

או שיש לכם הצעות יותר טובות במחיר הזה...

אשמח לעזרה שלכם

פורסם

ידני גם מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המאזדה מיושנת והשנה יגיע דור חדש.

אני לא מתלהב מהאיביזה (ולמען האמת לא מבין למה כולם מתלהבים ממנה), אומרים שהגיר עבר שיפור, אבל היו כאן אינספור שרשורים לגביי תקלות בגיר וגם קריסת שרשרת טיימינג במנוע TSI כמו של האיביזה, האחריות קצרה (שנתיים), הטיפולים יקרים, היבואן לא מוערץ כאן במיוחד ואני באופן אישי לא ממליץ על הרכב, לא מבין מה כולם מתלהבים ממנו.

אז כן, זו הסופר מיני הכי חזקה שניתן למצוא בתקציב כזה, אבל אם כבר אתה מוכן להשקיע 90 אלף ש"ח, הייתי עושה מאמץ של 10-12 אלף ש"ח ורוכש כבר משהו אחר שמציג אמינות טובה, כמו הקליאו החדשה למשל. בנתיים לא נצפו כאן תקלות אמינות והיא משווקת בארץ כמעט שנתיים. הגיר הרובוטי שלה נמצא גם בפלאונס ובמגאן עם מנועי הדיזל ומציג אמינות טובה מאוד גם אחרי 150 אלף ק"מ אין תקלות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אממ לא בטוח:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?553732-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95-2013-1-4-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95&p=4605927#post4605927

 

בעבודה של אבא שלי עובד בן אדם שאח שלו עם אוקטביה 2014 גם נכנס למוסך עקב תלונות בגיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הבעיות שייכות לשנים 09-11 ואולי קצת גם ב2012. אנו ב-2015 ואולי הגיע הזמן שתרענן את מאגר המידע שלך כי הגיר המשודרג פתר את בעיות ההסתגלות לאקלים המקומי.

עדיין פה ושם צצות בעיות, אומרים שתיקנו את הגיר, אבל לא הייתי מסתכן ולוקח דבר כזה שעשוי להיות בעייתי עם שנתיים אחריות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עושה הרושם שהגיר אמין יותר.

גיר רובוטי כפול מצמדים הרבה יותר טוב מחד מצמדי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא רוצה להיכנס לך לכיס, אבל אין סיבה שחייל ירכוש רכב חדש. אפשר להספק ברכב מליסינג שכבר נסע 3-2 שנים ולקבל אחריות והיסטוריית טיפולים.

חבל על הכסף,תראה כמה קשה היום לקנות בית ובכלל לחיות במדינה.

פורסם
אני לא רוצה להיכנס לך לכיס, אבל אין סיבה שחייל ירכוש רכב חדש. אפשר להספק ברכב מליסינג שכבר נסע 3-2 שנים ולקבל אחריות והיסטוריית טיפולים.

חבל על הכסף,תראה כמה קשה היום לקנות בית ובכלל לחיות במדינה.

הוא לא ישמש רק אותי..הוא ישמש בעיקר אותי ...

ויש עדיפות לרכב חדש .

עוד הצעות ? לא הבנתי עדיין מה עדיף ומי נגד מי

פורסם

הייתי לוקח יונדאי i20 יד 1 עם 0קמ ב80 אלף או את המזדה 2 באותו המחיר.

יש אותם באתר מוטורי,ובוואלה אם כי הנלאי של היונדאי נגמר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני גם חייל כמוך ויש לי סיאט איביזה 2014 FR, הדגם עם השלוש דלתות. רכב זריז צעיר כיף וחסכוני. אם אתה עובד בנוסף לצבא אני לא מוצא סיבה של למה לא לרכוש רכב, אם ממש אתה זקוק לו.

×
×
  • תוכן חדש...