Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמידה ברמזור, מתי להוציא לניוטרל ומתי להישאר ב D


arieltan6370
שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במסגרת עבודתי אני מבקר בטאיוואן, שמתי לב שכל אבל כל נהגי המוניות ולא משנה על איזה סוג רכב, בעמידה ברמזור מוציאים מD לניוטרל.

מישהו יכול להסביר את הסיבות לכך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם נוריד את מקדם הנוחות, מתי באמת כדאי מבחינת בלאי להעביר לניוטרל? ומתי כדאי להשאיר בD? הרי אם עומדים ברמזור הטורבינות עדיין עובדות דבר הגורם לבלאי מיותר, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, איבוד ריכוז לשבריר שניה עלול לגרום לך לדרוס הולך רגל במעבר החציה.

השילוב ל D נותן לך אוטומטית עוד שניה-שתיים.

זאת ועוד - עמידה ממושכת ב D מחממת את הגיר שלא לצורך. רכב תקין לחלוטין ידע להתמודד עם זה, אבל למה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, איבוד ריכוז לשבריר שניה עלול לגרום לך לדרוס הולך רגל במעבר החציה.

השילוב ל D נותן לך אוטומטית עוד שניה-שתיים.

זאת ועוד - עמידה ממושכת ב D מחממת את הגיר שלא לצורך. רכב תקין לחלוטין ידע להתמודד עם זה, אבל למה?

 

ספי, האם המעבר מניוטראל ל D בכל רמזור לא מייצר בלאי לגיר?

אתה ממליץ להוציא לניוטראל ברמזור?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת חסכון בדלק, עדיף לשלב לניוטרל. כשאתה בD ולוחץ על הברקס, המנוע שורף יותר דלק כדי להישאר מונע, בגלל שיש עליו עומס. אני תמיד משלב לניוטרל

:crazyeyesVRUM VRUM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני משלב לניוטרל - הרי ב-D הרכב רוצה להתקדם, כלומר השמן גיר מתחמם.

עוד מעט 220,000ק"מ עם גיר של VW ללא שום בעיה וללא קולר גיר או כל מיני תוספות.

זה אולי מסביר הרבה מהתקלות בגירים שיש כאן לאנשים.... גם על אוטומט צריך לדעת לנהוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוכחות מוצקות לא חיפשתי אבל מהיגיון וקצת ידע אפשר להסיק שבאוטומט בעמידה בשילוב D הרכב רוצה להתקדם הגיר והמנוע שואפים לתנועה שני חצאי הדרייבשאפטים גם וכל זה בזמן שאנחנו מחזיקים את הרכב על הבלם,לדעתי זה גורם לבלאי מיותר ולשרפה לא נחוצה של דלק.

אני אישית כשנוהג באוטומט מוציא לניוטראל בעמידה.

לדעתי עדיף לשחרר לניוטראל, בנוסף לכך הרכב פחות רועד בעמידה כשאנחנו על ניוטראל:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרגל בכל רכב אוטומטי שאני נוהג עליו אני מוציא אותו בכל עמידה ממושכת של יותר מ10 שניות לניוטראל.

כמו שכתבו לפני הגיר מתחמם , נוצר עליו ועל המנוע לחץ וכו וכו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...