Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

היכן נמצא חוט ה-MUTE במאזדה 3? (קראתי באיזה אתר שהוא אמור להיות כחול במקרה של הרכב הנ"ל)

 

לצורך התקנת דיבורית כמובן.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
יש הרבה חוטים כחולים ברכב...אז?

...אז אני שואל אם מישהו התנסה בהתקנה בדגם הזה, ויודע איפה החיבור הזה נמצא בדיוק.

 

כמו שהבנת לבד, לפרק את כל האוטו ולקצר כל חוט כחול, בתורו, למרכב, יהיה תהליך איטי ועלול להסתיים בנזקים כאלו ואחרים :wink:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא יודע עם במאזדה 3 יש את זה בכלל אבל אם אתה רוצה לחבר דיבורית וכהפלאפון יצלצל והמערכת תפסיק לנגן אז אתה יכול לחבר מיני ממסר

פורסם
...אז אני שואל אם מישהו התנסה בהתקנה בדגם הזה, ויודע איפה החיבור הזה נמצא בדיוק.

 

כמו שהבנת לבד, לפרק את כל האוטו ולקצר כל חוט כחול, בתורו, למרכב, יהיה תהליך איטי ועלול להסתיים בנזקים כאלו ואחרים :wink:

 

אז אל תפרק את כל הרכב , פשוט תפרק את הקונסולה המרכזית של הרדיו ובמידה והצליח לך,

חפש את אותו חוט ע"י בדיקה עם נורת לד (מהגוף לחוט) בזהירות עם חוטים מסולסלים אחד בשני,

ישנה עוד אפשרות שבמחבר שיוצא מהרדיו יש הכנה לMUTE רק אין חוט שיוצא.

פורסם

הרכב הנ"ל בכללי לא אוהב במיוחד נסיונות היות והפלסטיקה מאוד עדינה ויקרה.

 

 

עופר רוטמן

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
אז אל תפרק את כל הרכב , פשוט תפרק את הקונסולה המרכזית של הרדיו ובמידה והצליח לך,

חפש את אותו חוט ע"י בדיקה עם נורת לד (מהגוף לחוט) בזהירות עם חוטים מסולסלים אחד בשני,

ישנה עוד אפשרות שבמחבר שיוצא מהרדיו יש הכנה לMUTE רק אין חוט שיוצא.

נכון, אך בזהירות עם פלסטיק הקישוט שמכסה את הברגים.

הפירוק יעשה משמאל לימין, בעזרת מברג שטוח או שפכטל.

 

תצטרך גם להצטייד במברג פיליפס, ומפתח (עדיף T ) עשרה מ"מ.

 

שים לב, בעת פירוק הרדיו, בדוק שיש לך את קוד הנעילה. אם אין לך, אל תוציא את צמת החשמל (פלג)

מתוך הרדיו.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

לפותח התרד,זה נראה שאין לך מושג מאיפה להתחיל לחפש את הMUTE הזה, ולא כדאי להתחיל לעשות ניסויים עם הרכב הזה,אתה יכול לגרום לנזקים שיבטלו לך את האחריות, תפנה לאחד המוסכים של מזדה ותתייעץ עם חשמלאי רכב שלהם ואולי הם יוכלו לחבר לך את הMUTE במידה וזה בכלל קיים

פורסם
לפותח התרד,זה נראה שאין לך מושג מאיפה להתחיל לחפש את הMUTE הזה, ולא כדאי להתחיל לעשות ניסויים עם הרכב הזה,אתה יכול לגרום לנזקים שיבטלו לך את האחריות, תפנה לאחד המוסכים של מזדה ותתייעץ עם חשמלאי רכב שלהם ואולי הם יוכלו לחבר לך את הMUTE במידה וזה בכלל קיים

 

קיים ועוד איך קיים, לפי דעתי רק הכנה לMUTE מאחד הפינים במחבר (בלי חוט).

פורסם
קיים ועוד איך קיים, לפי דעתי רק הכנה לMUTE מאחד הפינים במחבר (בלי חוט).

אתה אומר שזה קיים מתוך ניסיון? או שאתה משער שזה קיים?

פורסם

מתוך נסיון-קיים אבל לא מומלץ לעשות ניסויים אם המבצע לא מיומן במלאכה,כמו שנאמר נזקים עולים הרבה כסף ברכב הנ"ל.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
זה המחבר.
אוקיי אז אני מבין שצריך להתלבש על החוט הכחול במחבר הזה.

 

מה הסיפור של הקוד?

איפה הוא אמור להיות רשום לי?

 

הערה: אני לא מתכוון לבצע את העבודה בעצמי - אלא ללכת למתקין דיבוריות. אבל מנסיון - אם רוצים דברים מהסוג הזה צריך לפעמים להדריך אותם איך כמה ולמה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם אתה הולך למתקין ואתה צריך להדריך אותו אז זה סימן שאתה יודע את העבודה,אם אתה מצליח להבין איך לחבר את הדיבורית אז אתה יכול לעשות את זה לבד ולחסוך את הכסף של ההתקנה

פורסם
אם אתה הולך למתקין ואתה צריך להדריך אותו אז זה סימן שאתה יודע את העבודה,אם אתה מצליח להבין איך לחבר את הדיבורית אז אתה יכול לעשות את זה לבד ולחסוך את הכסף של ההתקנה

מקום העבודה משלם על ההתקנה.

הם לא רוצים שאני ארכיב לבד - הם רוצים שיהיה מישהו שיקח אחריות אם תהיה בעיה. הם אפילו לא רצו שאני אפרק לבד את הדיבורית מהרכב הישן!

כל עוד הם משלמים, ובזבוז הזמן ע"ח זמן העבודה - לא אכפת לי. אני יושב למתקין על הראש ולומד איך עושים כדי לדעת לרכב הפרטי שיהיה לי באיזשהו שלב. כך גם עשיתי עם התקנת HU לפני כמה שנים (התקנה ראשונית היתה כלולה במחיר המכשיר - ואת ההעברה לרכב הבא כבר עשיתי לבד - היו ימים שברכבי ליסינג לא היה רדיו דיסק... היה צריך לשים לבד)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...