Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי על הגג קולט שמש של פרת שמחובר לדוד 150 ליטר.

הדוד הוחלף לפני כמה חודשים לדוד חדש של 150 ליטר

אבל הדוד לא מחמם מספיק טוב כשיש שמש.

עליתי לגג ביום שישי(יום חם) וראיתי שבתוך הקולטים יש אדים וטיפות.

חשבתי להסיר את המכסה שמכסה את הקולט(יש שם גומיות ומכסה) ולשים סיליקון וככה לאטום את הקולט.

איזה סיליקון הכי יתאים?

ממה נובעים האדים והטיפות?

יש חור כלשהו?

הקולט הוא מ 2008.

תודה רבה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

לא יודע לגבי האדים, אבל אם הקולט מ-2008 אז סביר להניח שיש הרבה חול/אבנית ששקעו לחלק התחתון שלו, מה שמונע סירקולציה מושלמת מהקולט לדוד.

אני כטיפול מונע, פעמיים בשנה פותח את הפתח התחתון של הקולט ונותן למים לזרום ולנקות את החלק התחתון שלו.

פורסם

זה הניקיון שלו?

יש לי 2 ברזים, אחד למטה בקולט ואחד למעלה בקולט ביציאות שאין בהם צינור שהולך לדוד.

אין ברזים על הדוד עצמו.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני מדבר על הפתח התחתון, כמו שיש בצילום המצורף.

מאחר והוא למטה, המים שיצאו דרכו ישטפו את הצנרת התחתונה, שצוברת לכלוך וחול ומונעת סירקולציה תקינה.

אחרי שתעשה את זה, ואם חוץ מזה הקולטים תקינים, תרגיש שיפור משמעותי בחימום המים.

plata.jpg

פורסם

כן, סגור את הברז, פתח את הפתח התחתון, תפתח את הברז הראשי כדי שהמים יעברו בלחץ וישטפו עד כמה שאפשר.

סגור את הברז הראשי, ותסגור את ההברגה. אל תשכח לשים פשתן.

גם כשהברז הראשי סגור, עדיין יצאו מים מהפתח, אבל הזרימה לא חזקה.

פורסם

בצד אחד של הפתח התחתון יש צינור ובצד השני יש ברז. האם מספיק לפתוח את הברז או שחובה לנתק את הצינור?

קראתי קצת לגבי שטיפה הפוכה, אך לא הבנתי איך מבצעים אותה. אשמח להסבר.

יש מה לעשות לגבי המים שבתוך הקולט?

תודה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אם הברז יכול לשחרר החוצה מים בזרימה חזקה, כזו שתשטוף את הצנרת התחתונה אז כן. בכל מקרה, זה מה שתעשה בשלב ראשון (עם ברז ראשי פתוח), ותראה אם זה משפר את חימום המים בימים אלו כשהשמש זורחת. המים שבתוך הקולט אמורים לזרום החוצה כשתפתח את הברז התחתון.

כשהמים יוצאים, תשים לב האם אכן יוצאים מים עם חול/משקעים/חלודה. כשיוצאים מים נקיים, אפשר לסגור.

 

אין לי מושג מה זה שטיפה הפוכה.

×
×
  • תוכן חדש...