Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא כזה אם אני לא טועה ראיתי באוטו דיפו, מקסימום כנס לפנצ'רייה שקרובה לביתך, מסור דגם רכב והם יחפשו לך.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

רק צמיגים יעלו לפחות 1700 ש"ח לסט סביר (לדוגמה פאלקן ZE914) ומטפס בקלות לכיוון ה-2500 ש"ח ואף יותר לצמיגים קצת יותר ספורטיביים ((נגיד גודייר אסימטריק 2, קונטי ספורטקונטקט, מישלינים למיניהם).

 

נתונים שעדין חסרים:

- קוד מהירות ועומס עבור הצמיגים כפי שמצויין ברשיון.

- מספר ומרווח ברגים.

- אופסט.

- קדח מרכזי.

- לא יזיק לציין גם את דגם הרכב והשנתון.

פורסם

אין לי שום דבר מעניין להוסיף חוץ מהעובדה שאני חושב

שהבחירה בג'אנט הזה היא פשוט איומה!

אם אתה רוצה ג'אנט איכותי ויפה ממליץ ללכת על הג'אנט של הגירסה הבכירה של האקורד הנוכחי (נ.ב- קרדיט ל- itamarg

ולשכנו על הרכב והתמונה):



 

0qzjnt1lmkzo.jpg

שלומי.

פורסם

מחזק את שלומי!

אין כמו גאנט קלאסי.

 

עזוב את העובדה שהגאנט הזה נמצא על כל רכב שלישי שכבר נמאס לראות אותו..

פורסם

דגם הג'אנט שאתה מחפש הוא Lenso Vector 5.

בארץ מצאתי אותו באתר פה בעלות של 3000 ש"ח.

 

יכול להיות שתוכל למצוא חישוקים דומים או אחרים לחלוטין שיהיו לטעמך אצל ג.מ. פורטל, ברשת צ'ק אפ, אצל חנויות השיפורים אי אנד איי ופיטסטופ וכיוצב'.

פורסם
עזוב את העובדה שהגאנט הזה נמצא על כל רכב שלישי שכבר נמאס לראות אותו..

בול מה שרציתי לכתוב. גם ככה לטעמי הג'אנט הזה די מכוער אבל נמאס כבר לראות אותו, עד כדי כך שראיתי שברולט ספארק עם ג'אנט דומה-עד-זהה לזה!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הג'אנט נורא יפה, אבל יש לו גם חיקויים סיניים אם אני לא טועה. הג'אנט מאוד מאוד יפה בגודל 17+, מתאים במיוחד למאזדות וכו'.

 

לדעתי יש גם סט סיני רפליקה כזאת, אבל כבר הייתי שם את הלנסו.

פורסם

מתצטער על מבחינתי הג'אנט הזה יכול להיות תוצרת BBS, MOMO, OZ ולנסו,

אבל הוא פשוט מכוער, לא יפה, יקר מאוד וממש לא מוסיף יופי ולא מחמיא לרכב.

 

כל רכב שנועל סט כזה זה רכב שהיה, הווה ויהיה רכב ערסי מדי.

מקווה שהאקורד שלך תקבל את המראה האיכותי, המיוחד והיפה ולא את מראה ה''הונדה אקורד טייפ R'ס).

שלומי.

פורסם

מחזק את תם.

 

דבר ראשון עניין של טעם.

 

דבר שני יש הבדל בין יפה לבין ערסי, ולפעמים זה הבדל דק.

הרי ברור שהרכב הראשון שהרכיבו לו את הג'אנט הזה הוא לא היה ערסי.

אלא בגלל שזה ג'אנט יפה הם אימצו אותו.

 

העבודה של פות"ש היא להצליח לעשות את הרכב יפה עם הג'אנט הזה ולא ערסי..

(כל זה במידה שזה מה שהוא רוצה)

×
×
  • תוכן חדש...