Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיו דיסק.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שאני פחות בקיא בהיצע השוק במכשירים הפשוטים ומכשירי הביניים אני צריך את עזרתכם בבחירה רדיו דיסק 1DIN לרכב של חברה שלי, אחרי שהצלחתי להוריד אותה מהרעיון של לקחת לי את הP99 :).

 

דרישות סף:

1. עדיף שיהיה של אחת החברות המובילות, פיוניר, אלפיין, קלריון

2.חייב לכלול USB, דיסק, BT עם הזרמת מדיה

3. חייב להיות מעוצב יפה ואם אפשרות לשינוי צבעי התצוגה.

4. תקציב- 600 ש"ח עם חריגה של 100 אם זה באמת מצדיק.

 

תודה מראש.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
מכיוון שאני פחות בקיא בהיצע השוק במכשירים הפשוטים ומכשירי הביניים אני צריך את עזרתכם בבחירה רדיו דיסק 1DIN לרכב של חברה שלי, אחרי שהצלחתי להוריד אותה מהרעיון של לקחת לי את הP99 :).

 

 

יש P99 למכירה, תיקח משהו שאתה מכיר....

:lol:

SCANSPEAK

פורסם

אני עם X4650BT של פיוניר, לדעתי עונה על כל הדרישות, זול מה6650 בכמאה שקלים ואני מרוצה ממנו

:roll:VW Golf MK4 2.0 Manual:roll:

פורסם

אין מה לעשות, דרישות של נשים :)

לגבי השגיאת כתיב, אכן נפלתי.

בכל מקרה, תודה רבה לאודיו קינג על ההמלצה, ככל הנראה זה המכשיר שיותקן.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

×
×
  • תוכן חדש...