Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח לקבל המלצה לחומר לחידוש\שמירה על פלסטיקים שחורים חיצוניים (הכוונה לא פלסטיקה בתוך הרכב).

יש כמה מקומות קטנים שהפלסטיקה קצת איבדה את השחור החזק שלה ורציתי לחדש אותה (ללא צביעה כרגע) ואני יודע שיש חומרים מיועדים לזה.שלא יהיה יקר מידי אבל שיהיה חומר טוב.

תודה רבה.

פורסם

הנושא נדון רבות.

החומר הכי טוב? C1 של GTECH

אחריו? הGEL של CG או הG6, גם שאר החומרים שלהם יעשו את העבודה, אבל לטווח קצר יותר (כמו הסילק שיין, אם יש לך - אולי כדאי לשקול השקעה במוצר נוסף)

M-TECH E46

פורסם
שלום לכולם,

אשמח לקבל המלצה לחומר לחידוש\שמירה על פלסטיקים שחורים חיצוניים (הכוונה לא פלסטיקה בתוך הרכב).

יש כמה מקומות קטנים שהפלסטיקה קצת איבדה את השחור החזק שלה ורציתי לחדש אותה (ללא צביעה כרגע) ואני יודע שיש חומרים מיועדים לזה.שלא יהיה יקר מידי אבל שיהיה חומר טוב.

תודה רבה.

OPTI-BOND של אופטימום לשימוש פנימי וחיצוני.

מחדש וגם משמר.

מחיר : תרסיס-240 סמ"ק - 35 ש"ח

מיכל 1 ליטר - 84 ש"ח +בונוס ONR קטן.

×
×
  • תוכן חדש...