Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אני עולה מ165/65/14 ל195/50/15, האם צריך לגעת בבלמים ? או שהדיסק המקורי של האוטו יהיה בסדר גמור ?

האם צריך לעשות שינויים כלשהם באוטו בנוסף ?

אגב, איך הFalken ZE912 במידה הזו ? המחיר נשמע טוב מאוד.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אני עם הפאלקן שנה ו13 אלף קילומטר (מידה 14), הצמיג בסדר גמור על יבש, על רטוב פחות אבל לא נורא כל כך. נשאר על הצמיגים הרבה בשר ולא היה חסר אווויר אף פעם באף אחד מהצמיגים.מה שכן מרגישים שהאחיזה יורדת עם הזמן אבל זה טבעי. סך הכל למחיר שלו הוא תמורה טובה בעייני.

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם

שלום רב,

הפאלקן ZE-912 דווקא קיבל ציון די גבוה באחיזה ברטוב © לפי התקינה האירופאית.

באתר טייר-קלאב תוכל למצוא אותו בעלות של 300 ש"ח כולל מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, על רביעיית צמיגים תקבל גם 200 ש"ח מתנה לקניות ברשת קבוצת FOX.

נשמח לעמוד לרשותך גם במוקד הטלפוני - 03-9005838

פורסם

שאלה אחרונה,

איפה אני משיג ג'אנטים למידה הזו ??

4X100, קוטר 15, אופסט בין 35-36 ורוחב לדעתי 7/7.5.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

"7 זה הרוחב המקסימלי (בגדר נורמלי ובטוח) עבור צמיג ברוחב 195 מ"מ.

שים לב שהרחבה כזו (מתוך נקודת הנחה שהג'אנט כרגע הוא כנראה "5.5, אולי אפילו "5) מקרבת אותך ב-1.5 ס"מ לכיוון המתלה ו-1.5 ס"מ כבליטה החוצה (סכנת שפשוף בכנפיים), גם במידה ואתה שומר על אופסט 36. בדוק מראש שיש שם מרווח מספק.

 

אני מוצא את האתר של ג.מ. פורטל נוח מאוד לחיפוש מהסוג הזה.

אבל יש כמובן עוד אפשרויות, בין אם של ספונסרים בפורום (מומו-ניטו, E&A, פיטסטופ) או לאו.

פורסם

לא נראלי שזה יגע בכנף, מהסיבה שזו המידה של הקליאו ספורט בדיוק, והשילדה היא אותה שילדה ואותו רוחב, ושם זה יושב פיקס, אבל לא מצליח למצוא סט של קליאו ספורט.(o.z)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

כמעט בטוח שאפשר למצוא רפליקה לפחות.

תתחיל בפניה לבתי העסק הרלוונטים.

מעבר לזה, היה שרשור לא מזמן על מישהו שייבא חישוקים לרכב מחו"ל. כך שגם זו אפשרות.

 

שים לב שהקדח האמצעי צריך להיות שווה או גדול מהנוכחי (60.1 אם אני לא טועה), ואם הוא גדול יהיה לך צורך במתאמים.

פורסם

תם שכחתי לשאול, מה לגבי האופסט ?

כרגע יש 36, על רוחב 5.5, החדש יהיה רוחב 7,

איזה אופסט צריך ? איך מחשבים את זה ? סתם לדוגמא, באנגליה כל מי שמחליף מ14 ל15 שם את הגאנט של הקליאו ספורט(O.Z F1)

שהוא ET43.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

לא יהרוג שום דבר, זאת מידה מאושרת, דיברתי עם מלא אנשים שעשו זאת (בחו"ל) ולא קרה כלום

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...