Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להתקין מערכת להנעה בגז בניסן טידה 2009. מישהו התנסה בעניין?

אשמח להערות והארות בעניין וכן המלצה על מתקין באזור המרכז.

תודה

פורסם
נזק לראש המנוע יגרם ברכב הזה אם יותקן מערכת גז

 

זו בעיה של טידה? או של עוד מנועים של ניסן?

פורסם
לא מכיר מנוע של ניסאן שמחזיק עם גז

 

למה להכליל???

שכן שלי שחונה לידי כבר 5 שנים נוסע עם ניסאן אלמרה 2005 מוסבת לגז כבר 170000 קילומטר ללא שנגעו במנוע!!!

פורסם
למה להכליל???

שכן שלי שחונה לידי כבר 5 שנים נוסע עם ניסאן אלמרה 2005 מוסבת לגז כבר 170000 קילומטר ללא שנגעו במנוע!!!

תבדוק שוב פעם עם השכן שלך. רוב האנשים שאני מכיר שהסבו את רכבם להנעה בגז בשלב מסויים וויתרו על התענוג בגלל תקלות שלא הצליחו לפתור.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
תבדוק שוב פעם עם השכן שלך. רוב האנשים שאני מכיר שהסבו את רכבם להנעה בגז בשלב מסויים וויתרו על התענוג בגלל תקלות שלא הצליחו לפתור.

אין לי הרבה מה לבדוק.. אני בעצמי נוסע על סקודה מונעת גפ"מ כבר 150000 קילומטר וב"ה טפו טפו המנוע נשמע ממש טוב! (תעשה חשבון פשוט כמה כסף נחסך ב150000 קילומטר ותגיד לי אם שווה את הסיכון:wink:

אגב אני מסכים שישנם רכבים שפחות מתאמים לנסיעה בגז ,וישנם רכבים שצריכים משמנת כדי להבטיח שמירה על המנוע ,אבל לא צריך להכליל...

עריכה אחרונה על ידי rami.v
×
×
  • תוכן חדש...