Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

 

למען הסר ספק, אם בשרשור הקודם נראה היה שהכפשתי את צ'מפיון מוטורוס, כנראה לא הבנתם אותי.. פשוט קראתי מספר לא קטן של שרשורים של חבר'ה שלא היו מרוצים מהם.. הגיוני שכל אחד היה נמנע מלטפל באוטו או בכל דבר אחר במקום שהרבה אומרים שהוא לא עושה את העבודה.. האם אני טועה? אני מקווה שאלה רק מקרים בודדים ואני כן אהיה מרוצה מצ'מפיון.. בכל אופן, לא התכוונתי להכפיש אותם גם אם זה נראה ככה אז אני לוקח את המילים בחזרה ויהיה נכון שאשלול אותם או אמליץ עליהם רק לאחר שאטפל אצלם.

 

עברתי גיהנום עם הרכב הקודם עד שמצאתי מוסך אמין בגלל זה אני באופן טבעי חושד..

 

לנושא,

 

קניתי רכב חדש (vw polo 1.2 tsi 110hp) וקיבלתי אותו לפני שבועיים כמעט, ואחרי 300 ק"מ נתקלתי בדברים הבאים;

 

1. אני גר בכרמיאל ומי שמכיר את האיזור יודע שיש עליה מאוד רצינית מכרמיאל למגדל תפן.. אז בדרך חזרה משם לכרמיאל שמעתי רעש די חזק של רשרוש שהגיע ממכסה המנוע שחוזר ומפסיק לסירוגין.. יום לאחר המקרה נסעתי בעיר כדי לראות אם התופעה חוזרת ואכן היא חוזרת רק שבקושי שומעים את זה.. אני יודע שבמנועי tsi, לפחות של vw, יש רעש טבעי של 'מכונת תפירה' למנוע אבל הרעש לא מגיע ממנו מה גם שהרעש שונה מהרעש הטבעי של המנוע.. הרצתי חיפוש בגוגל והדבר הכי קרוב לרעש שאני שומע שתועד שם נגרם מה-turbo שתיקונו מתבצע על ידי הוספת תומך ל-wastegate.. הייתי מקליט לכם את הרעש אבל אני חושב שהפלאפון לא יקלוט את הצליל.. אגב, בפעם הראשונה שנסעתי באותה דרך לא זכור לי שהיה לי את זה.. שמעתם פעם על דבר כזה?

 

2. יכול להיות שהרעש שהזכרתי בסעיף 1 נגרם מהתופעה הבאה.. כשאני מפעיל איוורור ולוחץ על הכפתור שהוא ישתמש במערכת הפנימית של הרכב כדי לאוורר ולא יקח אוויר מבחוץ אני שומע רעש מאוד חלש של זמזום\רשרוש.. כשאני לוחץ על A/C עושה רושם שזה נעלם

 

3. לפעמים בזמן נסיעה אני מרגיש בנקישה בדוושת הגז.. נורמלי או לא?

 

קראתי שממליצים פה על מוסך שליין בצור שלום והבנתי גם שהוא מורשה אבל אני לא יודע אם מותר לי לטפל שם בגדר האחריות.. בדף שקיבלתי הוא לא נמצא שם.. מישהו יודע אולי? בנוסף, מישהו יכול להמליץ לי על מוסך מורשה שלא יפגע לי באחריות באיזור הצפון שהוא טיפל ברכב שלו אצלם והיה מרוצה ממנו?

 

חבל לי להגיע בכלל למוסך עם רכב חדש.. אני מאוד פרפקציוניסט ואם יעשו לי איזה שריטה על הרכב שהשקעתי בו לא מעט כסף שחסכתי זמן רב אני אתאכזב מאוד!!

 

אז אשמח אם מישהו יועיל בטובו לקרוא את כל מה שכתבתי, ואני יודע שכתבתי הרבה, ולעזור לי אני אשמח!!

 

תודה רבה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי mosheg91
פורסם

משתמע ממה שכתבת שאתה סתם מפונק ומתחיל לדמיין רעשים.

אתה בעצמך אומר שההקלטה של הפלאפון לא תקלוט את זה

אז במקום לדמיין רעשים מהרכב ולפתח את רמת השמיעה, קשב וריכוז, שים מוזיקה ותהנה מהנסיעה.

 

כל המכלולים תקינים ועובדים כראוי? זה מה שחשוב.

אל תחפש רעשים בנרות נשמה ואל תצפה שהרכב יהיה שקט ועם כל זה שהוא יצא מהחברה לפני שעה וחצי.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה בכלל,

אתה סבור שיש רעשים שלא צריכים להיות, הרכב נמצא באחריות - תריץ חיפוש של מוסכי מורשים של צ'מפיון

באזורך ואח"כ בדוק ביקורות.

גש לבדיקה למומלץ ביותר מאלו שנמצאים באזורך.

פורסם
משתמע ממה שכתבת שאתה סתם מפונק ומתחיל לדמיין רעשים.

אתה בעצמך אומר שההקלטה של הפלאפון לא תקלוט את זה

אז במקום לדמיין רעשים מהרכב ולפתח את רמת השמיעה, קשב וריכוז, שים מוזיקה ותהנה מהנסיעה.

 

כל המכלולים תקינים ועובדים כראוי? זה מה שחשוב.

אל תחפש רעשים בנרות נשמה ואל תצפה שהרכב יהיה שקט ועם כל זה שהוא יצא מהחברה לפני שעה וחצי.

מפונק? מאיפה הבאת את זה? בכל אופן, הרעש התגבר ממש כשהייתי בירידה מאיזור תפן לכרמיאל, גם חבר שיש לידי שמע אותו.. לא דמיינתי

 

אני לא מבין מה הבעיה בכלל,

אתה סבור שיש רעשים שלא צריכים להיות, הרכב נמצא באחריות - תריץ חיפוש של מוסכי מורשים של צ'מפיון

באזורך ואח"כ בדוק ביקורות.

גש לבדיקה למומלץ ביותר מאלו שנמצאים באזורך.

בנוסף לסעיפים שכתבתי.. ביקשתי גם המלצה למוסך שחבר'ה מפה טיפלו ברכב שלהם אצלם והיו מרוצים.. מה שכן שכחתי לציין שאשמח להמלצה למוסך באיזור הצפון..

פורסם (נערך)

בכל אופן, אני מבקש, מי שבוחר להגיב פה שיגיב רק אם הוא יכול לעזור לי ולא לחנך אותי.. את החינוך שלי קיבלתי ואני ממש לא מוכן לקבל עיצות חינוכיות ממישהו שיושב מאחורי מסך מחשב ועוד ממישהו שאני בכלל לא מכיר ולא ראיתי בחיים.

 

במשפט הזה איבדת אותי, אתה מתנשא, שיהיה לך בהצלחה (אבל בכל זאת, אם אתה סבור שיש בעיה ממליץ על מוסך מורשה יבואן משארקה בעפולה).

בן.

 

עריכה: וכאילו לא למדת דבר, הרי זה מה שרשם לך המאסטרו בשרשור שננעל לך:

 

כשאתה פותח שרשור בפורום, לא רק בפורום הזה אלא בכל פורום ציבורי בעולם, אתה לא יכול לקבוע לאנשים מה להגיד ומה לא. כשאתה פותח נושא לדיון ציבורי, אתה חשוף לביקורת. לא מתאים לך? אל תבקש מאנשים עצות שאולי לא תרצה לשמוע.
עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
במשפט הזה איבדת אותי, אתה מתנשא, שיהיה לך בהצלחה (אבל בכל זאת, אם אתה סבור שיש בעיה ממליץ על מוסך מורשה יבואן משארקה בעפולה).

בן.

 

עריכה: וכאילו לא למדת דבר, הרי זה מה שרשם לך המאסטרו בשרשור שננעל לך:

מתנשא? על זה שאני מבקש לא לייעץ לי ייעוץ חינוכי? נשמע לך הגיוני שבנאדם שאתה לא מכיר ולא ראית בחיים ייתן לך ייעוץ חינוכי?

פורסם

שלא כהרגלי, אני אענה לך בשיא העדינות: בשרשור הקודם שלך היו חמישה אנשים שדעתם עליך לא היתה חיובית.

בשרשור הזה, לא כולל אותי, יש שניים כאלה.

מיותר לציין שאין שום קשר בין כל אותם אנשים.

 

Do the math.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תשמע חבוב השרשור הזה עתיד להידרדר בדיוק כמו הקודם.

 

התשובות הענייניות היחידות שתקבל פה ינועו בין "רכב חדש תן לו להשתפשף" לבין "יש אחריות קח למוסך", לכן רק נשאר לך להחליט, בתור בעל הרכב.

 

המשך התנצחויות עם חברי הפורום לא יועיל במאומה.

 

יום נעים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בשיא הרצינות:

או שאתה מדמיין רעשים

או ששכחת שרכב זה משהו שמורכב מאלפי חלקים נעים ולכן הוא בהכרח ירעיש, איפה שהוא.

 

עצתי הידידותית: תנשום עמוק ותיסע איזה אלף ק"מ.

עדיין נשמע חריג? גש למוסך. זה ייראה הרבה יותר רציני.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
תשמע חבוב השרשור הזה עתיד להידרדר בדיוק כמו הקודם.

 

התשובות הענייניות היחידות שתקבל פה ינועו בין "רכב חדש תן לו להשתפשף" לבין "יש אחריות קח למוסך", לכן רק נשאר לך להחליט, בתור בעל הרכב.

 

המשך התנצחויות עם חברי הפורום לא יועיל במאומה.

 

יום נעים.

מטרת הדיון לקבל המלצה וחוות דעת על מוסך של צ'מפיון או מוסך אחר שטיפול אצלם לא יבטל לי את האחריות שמישהו טיפל ברכב שלו ויצא מרוצה ואולי גם תגובה ממישהו שנתקל בתופעות האלה ויידע להגיד לי אולי מאיפה זה בא ואיך טיפלו לו בבעיה הזאת.. יש פה כמה חבר'ה שלא באתי להם טוב בעין ואני לא אתייחס לאותם אנשים שלא עונים לשאלות שלי.. הדיון לא יתדרדר אין לכם מה לדאוג

 

בשיא הרצינות:

או שאתה מדמיין רעשים

או ששכחת שרכב זה משהו שמורכב מאלפי חלקים נעים ולכן הוא בהכרח ירעיש, איפה שהוא.

 

עצתי הידידותית: תנשום עמוק ותיסע איזה אלף ק"מ.

עדיין נשמע חריג? גש למוסך. זה ייראה הרבה יותר רציני.

סוף סוף תגובה עניינית.. תודה

עריכה אחרונה על ידי mosheg91
פורסם

בכל אופן, אני מבקש, מי שבוחר להגיב פה שיגיב רק אם הוא יכול לעזור לי ולא לחנך אותי.. את החינוך שלי קיבלתי ואני ממש לא מוכן לקבל עיצות חינוכיות ממישהו שיושב מאחורי מסך מחשב ועוד ממישהו שאני בכלל לא מכיר ולא ראיתי בחיים.

 

אחלה הקדמה.

אם את החינוך שלך כבר קיבלת ואתה לא מוכן לקבל עצות מאנשים מאחורי מסך שאתה לא מכיר ולא פגשת בחיים, למה בדיוק אתה מגיע אלינו לבקש עצות בנושאים אחרים?

או לחלופין, עולה השאלה שאם באמת היית מקבל את החינוך שלך הייתה מובנת מאליה עבורך, למה לנו לעזור וליעץ למישהו שיושב מאחורי מסך, לא פגשנו בחיים ובעל גישה שכזאת?

שיהיה בהצלחה...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
אחלה הקדמה.

אם את החינוך שלך כבר קיבלת ואתה לא מוכן לקבל עצות מאנשים מאחורי מסך שאתה לא מכיר ולא פגשת בחיים, למה בדיוק אתה מגיע אלינו לבקש עצות בנושאים אחרים?

או לחלופין, עולה השאלה שאם באמת היית מקבל את החינוך שלך הייתה מובנת מאליה עבורך, למה לנו לעזור וליעץ למישהו שיושב מאחורי מסך, לא פגשנו בחיים ובעל גישה שכזאת?

שיהיה בהצלחה...

אני לא מוכן לקבל עיצה חינוכית אבל כל עיצה אחרת כן

פורסם

קראתי את השרשור הקודם, וגם את זה הנוכחי.

אני לא מכיר את פות"ש.

אני מכיר אישית חלק מהמגיבים - וחייב לומר לכם שאני מבין למה אתם 'עפים' על פות"ש, אבל לא מסכים עם "מסע הצלב הצדקני" שלכם. (זה הולך לעלות לי ביוקר...)

יש לו רכב חדש, כי זה מה שהוא בחר, זה מה שהוא רצה. הוא לא משתף עימכם את מכלול השיקולים שלו לרכוש רכב ספציפי.

יש לנו מספיק דיונים פרטיים אם לרכוש רכב מאותו יבואן, שיש באמתחתו כמה מכוניות מאוד מעניינות, ויש לנו דעות שונות בנושא.

כל מי שיפתח את הפורום הזה בפעם הראשונה ויעשה סטטיסטיקת תלונות על נותני שירות, יש כאן שניים / שלושה מובילים, ועוד כמה שמזנבים בהם עם תלונות בודדות. אי אפשר להתעלם מזה, ולזה התכוון פות"ש.

נכון, שכל זה לא רלוונטי, ופות"ש היה יכול להסתפק ב "יש לי פולו חדשה, ואני שומע רעשים מXXX כשאני עושה YYY, מה דעתכם?"

לגופו של עניין הרכב שפות"ש נמצא באחריות ועליו ללכת למוסך מומלץ / קרוב למקום מגוריו לבדוק את העניין. ככה פשוט. לא יותר. לא פחות.

 

 

במאמר מוסגר אני מכיר בחור שהשכיב כ 400.0 אש"ח על רכב פרימיום, עם תקלות ורעשים בלי סוף, מצא את עצמו נוסע בניסאן טידה שבועות ארוכים, נסע עם בוחן שטען שהרעש החריג הוא לשיטתו "רעש תקין". רק כשהבחור דרש שמנהל מרכז השירות יסע איתו ורק אז הסתבר שהרעש ממש לא תקין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אתה לא מוכן לקבל עצות חינוכיות מכיוון שאתה צעיר (כפי שעולה מהכינוי שלך) ובטוח שאתה יודע הכל וצודק תמיד. זה יעבור לך עם הגיל, או עם הסתירות שתקבל מהחיים. בד"כ זה בא ביחד. אף אחד פה לא רוצה ברעתך, למען האמת אתה מעניין הרבה פחות אנשים ממה שעלול להיות נדמה לך. מה גם שכמו שאמרו לך, העלת פוסט לפורום ציבורי, לא אתה יכול לקבוע מה יגיבו לך ומה לא.

 

בכל מקרה, עצות לחיים (חינוכיות כמו שאתה קורא להן) יועילו לך הרבה יותר מאשר עצות אחרות בטווח הארוך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...