Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מתחמם - סובארו אימפרזה ניו אייג' 2006


אביתר 29
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

ברשותי אימפרזה 2006, לפני כשלושה שבועות הוחלף הרדיאטור לאחר בעיות התחממות. לאחר ההחלפה הבעיה נפתרה והרכב לא התחמם כלל.

אתמול בשעות אחר הצהריים שמתי לב שחום המנוע הגיע עד לאיזור השלושת רבעי לערך.

דוממתי את המנוע על מנת לבדוק מים ותוך כדי גם העירו את תשומת ליבי במכון השטיפה שיש נזילה מהרכב.

מילאת נוזל קירור, בערך 3 ליטרים נכנסו, מה שמצביע על איבוז נוזלים די רציני.

לאחר שמילאתי נסעתי עם הרכב ואכן לא התחמם.

כעבור מספר שעות לפני תחילת הנסיעה, בדקתי שוב את המצב המים והיה תקין.

התחלתי נסיעה של בערך 12 ק"מ, ודקה בעקך לפני שהגעתי הביתה, שוב פעם חום המנוע עלה מאוד.

מה דעתכם, האם מדובר רק בנזילה או שיש פה בעיה אחרת?

משום שלמרות שמילאתי מים האוטו שוב פעם מתחמם.

לעזרתכם אודה,

אביתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך בעייה. ייתכן ובראשי המנוע. גש למוסך לבדיקה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית,בדוק מפלס שמן מנוע ואת צבעו- אם צבע השמן תקין ולא מעורבב עם קצף/טחינה כלשהי/נראה בצבע נס קפה אז ככל הנראה אין פריצת אטם ראש.

שנית,כנס למוסך/מכון רדיאטורים לבדיקת מערכת הקירור בלחץ. את הספקולציות תשאיר לאחריה.

יכול להיות,שמכון השטיפה צודק ויש נזילה ממקום כלשהו (נשאבת מים/צנרת,פלאנץ' מיים) וגם יכולה להיות בעיה אחרת כמו טרמוסטט שנתפס,משאבת מים שכנפיה אכולות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אל תיבהל. מניסיון של החלפה של 4 רדיאטורים ברכב שלי אני יכול לספר לך שנדיר שהחלפת רדיאטור עוברת בשלום. כמעט תמיד יהיו נזילות מכל מיני מקומות, או בעיית אויר כלוא בגלל שלא ביצעו ניקוז של האוויר כמו שצריך, או רדיאטור פגום מאיכות זבל (אצלי פעמיים נפלתי על רדיאטור דפוק של בשן) או שאר ניסים ונפלאות.

רוב הסיכויים שיש לך נזילה קטנה מאחד החיבורים, ובגלל שלא עשו בדיקת לחץ גם אין סיכוי שהיו עולים על זה. המים נזלו לאט לאט מהמערכת ואז התחיל המנוע להתחמם.

מדינה של חעאפרים, אין מה לעשות.

עכשיו תגיד לי אם עשו לך בדיקת לחץ אחרי החלפת הרדיאטור ? אם לא - עשו עבודה לא מקצועית. גש חזרה למכון ותבקש שיעשו בדיקת לחץ.

 

אבל קח בחשבון שעכשיו אחרי 2 ההתחממויות האחרונות יש כבר באמת סיכוי שקרה משהו במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אני מתנצל מראש על ההתעלקות על השרשור אך יש לי רכב זהה עם בעיה דומה.

היא התחילה לפני כחודש בערך ואז הרכב ביקר במוסך והוחלף טרמוסטט - הבעיה נפתרה לזמן מה וחזרה, בסוף השבוע האחרון הבעיה החמירה מאד:

החום עולה ויורד בצורה קיצונית, ללא קשר לתנאי הדרך או מצב המנוע - לפעמים במהלך ירידה החום עולה, לפעמים במהלך עליה החום יורד, לרוב תוך כדי נסיעה על 90 הוא עולה, לפעמים יורד חזרה, לפעמים שילוב לניוטרל מוריד אותו ולפעמים אני פשוט חייב לדומם מנוע.

 

מבדיקה שערכתי כשמחוג החום היה קרוב מאד לחלקו העליון - פתחתי מכסה מנוע ולא נראו סימנים של חום גבוהה, בנוסף עבדו 2 המאווררים של הרדיאטור והכל נראה תקין, כיביתי את הרכב למשך כמה דקות הנעתי שוב ואפשר היה לנסוע.

עוד חשוב לציין - אני בודק מים מספר פעמים בשבוע, המים תקינים לחלוטין - גם בצבעם (כלומר ללא שאריות שמן וכו)

 

הרכב יילקח למוסך בקרוב בכל מקרה, כי יש דברים שלא משחקים איתם. השאלה היא אם יש לכם רעיון, מה יכול לגרום לתופעה?

לפותח השרשור - אצלך, לפני התקלה, במהלך נסיעה החום היה קבוע או שהיה משחק? כי מאז שהרכב אצלי הוא משחק לי בין שליש לכמעט עד האדום.

under construction...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אני מתנצל מראש על ההתעלקות על השרשור אך יש לי רכב זהה עם בעיה דומה.

היא התחילה לפני כחודש בערך ואז הרכב ביקר במוסך והוחלף טרמוסטט - הבעיה נפתרה לזמן מה וחזרה, בסוף השבוע האחרון הבעיה החמירה מאד:

החום עולה ויורד בצורה קיצונית, ללא קשר לתנאי הדרך או מצב המנוע - לפעמים במהלך ירידה החום עולה, לפעמים במהלך עליה החום יורד, לרוב תוך כדי נסיעה על 90 הוא עולה, לפעמים יורד חזרה, לפעמים שילוב לניוטרל מוריד אותו ולפעמים אני פשוט חייב לדומם מנוע.

 

מבדיקה שערכתי כשמחוג החום היה קרוב מאד לחלקו העליון - פתחתי מכסה מנוע ולא נראו סימנים של חום גבוהה, בנוסף עבדו 2 המאווררים של הרדיאטור והכל נראה תקין, כיביתי את הרכב למשך כמה דקות הנעתי שוב ואפשר היה לנסוע.

עוד חשוב לציין - אני בודק מים מספר פעמים בשבוע, המים תקינים לחלוטין - גם בצבעם (כלומר ללא שאריות שמן וכו)

 

הרכב יילקח למוסך בקרוב בכל מקרה, כי יש דברים שלא משחקים איתם. השאלה היא אם יש לכם רעיון, מה יכול לגרום לתופעה?

לפותח השרשור - אצלך, לפני התקלה, במהלך נסיעה החום היה קבוע או שהיה משחק? כי מאז שהרכב אצלי הוא משחק לי בין שליש לכמעט עד האדום.

 

היה עדיף שתפתח נושא חדש כי הבעיה שלך שונה - לפותח הנושא נעלמים המים ואצלך לא.

 

קודם כל תבדוק את מכסה הרדיאטור, תוודא שהוא תקין ומתאים למה שדורש היצרן. תתפלא כמה בעיות נוצרות רק מפקק לא תקין או לא מתאים.

 

ובכל מקרה, כדאי לבדוק שוב את הטרמוסטט ולוודא שהוא עדיין תקין מקורי ומתאים לרכב ולא שמו לך באילתור איזה טרמוססט תחליפי של רכב אחר.

אפשרויות אחרות שאני יכול לחשוב עליהם הם היוניט - חיישן החום, רדיאטור סתום חלקית.

ותזכור שכל פעם שהמחוג מתקרב לאיזור האדום יכול להיות שזו הפעם שראש המנוע שלך נפרץ מה שיגרור תיקון יקר. אל תנסע ככה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבע המים תקין.

ממה שזכור לי בוצעה בדיקת לחץ,אבל אני חושב שהיא לא בוצעה אחרי ההרכבה של הדרדיאטור החדש

במה להתמקד מחר בדיוק כשאחזור למכון הרדיאטורים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתמקד בהתחממות ובנזילה של נוזל קירור.

לפני שהחליפו את הרדיאטור היו חסרים מים ? אם לא, גם אחרי ההחלפה לא אמורים להיות חסרים. צריך לעשות בדיקת לחץ.

ולברר למה התחמם הרכב שוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אביתר,

התחממות מנוע לא ניתן לתקן בבית, עצמאית, או לתת עצה ללא מכשור מתאים.

יש לגשת למרכז השרות לבדיקת דליפות, תקינות מאווררים, דליפות מאטם ראש, וכו'.

 

תודה אייל :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...