Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום,

אבא שלי נהג מונית בעל רכב סקודה אוקטביה 2006

גיר הילוכים טיפטרוניק טורבו

כאשר הוא עובר את ה-80 קמ"ש הגיר נשמע כאילו הוא מתאמץ,

וגם כאשר הוא עוצר הוא כאילו נתקע כזה ,

 

יש איזשהו מוסך שאתם מכירים או הייתם וממליצים שמתעסק בגירים כאלו ,

שניתן לתקן/ לקנות חדש אצלהם? שהמחיר לא בשמיים אבל עושים את העבודה?

ושפתוחים בחול המועד.

אשמח לתגובות עם כתובת מוסכים ואפילו טלפון למי שיש,

תודה 8)

פורסם

צריך לבדוק אם הגיר תקוע במצב חירום/התחמם. אם מדובר בDSG 6 אז יש מקרים בהם שיפוץ בלוק שסתומים פותר את הבעיה ואם הבעיה חמורה יותר,יש לשפץ את הגיר (בהנחה,שהרכב עבר ק"מ מכובד ולא כתבת אם הגיר שופץ בשלב כלשהו בחייו).

אם אתה רוצה המלצה למכון גירים/מוסך מתמחה,כתוב מהיכן אתה בארץ .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התגובה,

אני מאשדוד , הגיר הוא DSG 6 ,הוחלף לפני שנתיים בדיוק ,

רצוי מקום שישפץ או לתקן כי הבנתי שלא צריך להחליף גיר בשביל זה .

אני אשמח למוסכים באזור אשר יודעים לתפעל את הגירים הללו.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...