Jump to content

LUCKY23

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי LUCKY23

  1. תודה על התגובה, אני מאשדוד , הגיר הוא DSG 6 ,הוחלף לפני שנתיים בדיוק , רצוי מקום שישפץ או לתקן כי הבנתי שלא צריך להחליף גיר בשביל זה . אני אשמח למוסכים באזור אשר יודעים לתפעל את הגירים הללו. תודה!
  2. שלום חברי הפורום, אבא שלי נהג מונית בעל רכב סקודה אוקטביה 2006 גיר הילוכים טיפטרוניק טורבו כאשר הוא עובר את ה-80 קמ"ש הגיר נשמע כאילו הוא מתאמץ, וגם כאשר הוא עוצר הוא כאילו נתקע כזה , יש איזשהו מוסך שאתם מכירים או הייתם וממליצים שמתעסק בגירים כאלו , שניתן לתקן/ לקנות חדש אצלהם? שהמחיר לא בשמיים אבל עושים את העבודה? ושפתוחים בחול המועד. אשמח לתגובות עם כתובת מוסכים ואפילו טלפון למי שיש, תודה
×
×
  • תוכן חדש...