Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: האוטו המשופר היפה ביותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היופי הוא בעייני המתבונן.

אני באופן אישי אוהב מכוניות סולידיות אך יפות עיצובית בלי קשקושים אבל שיעשו את העבודה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
היופי הוא בעייני המתבונן.

 

אני באופן אישי אוהב מכוניות סולידיות אך יפות עיצובית בלי קשקושים אבל שיעשו את העבודה.

כמו המרצדסים הישנות של שנות ה80 :) פשוט מושלמות כמו שהן יוצאות מהמפעל.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

הדברים האלה ששמתם פה...זה גועל נפש במיטבו. :-P

(כן,אני יודע שזה show cars וזה לא בהכרח אמור להיות יפה ..אלא רק מושך את העין..ובכ"ז זה גועל נפש. :lol: )

 

משופרות איכותיות באמת יוצאות מסדנאות כמו TTP,BRABUS,HAMMAN,KLEEMAN,OETTINGER וכו'...

(הייתי מביא תמונות..אבל אני עצלן היום. :lol: )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
משופרות איכותיות באמת יוצאות מסדנאות כמו TTP,BRABUS,HAMMAN,KLEEMAN,OETTINGER וכו'...

אני מבין שכבודו חושב שרק בגרמניה יודעים לשפר מכוניות? :wink:

אז רק לידע כללי - אצל האמריקאים יש תרבות שיפורים וקסטומיזציה מפותחת כבר עשרות שנים. למעשה, תרבות השיפורים אצלם היא הותיקה והנרחבת ביותר בעולם.

 

ואגב, גם אני חושב שהתמונות שהוצגו כאן הן זוועות מוטוריות שאמורות להפוך את קרביו של כל חובב רכב.

פורסם

מחזק את דביו של מצמץ (כשלושת אלפים מילים)

 

המרסדס שבתמונה, נראית כל כך טוב, כל כך מעוצבת

 

קחו כל אימפרזה GT תצבעו אותה תלבישו אותה בקיטים ותוסיפו 100 קילו פיבר,

ועדיין המרסדס תיראה יותר טוב.

 

sorry guys

פורסם

אתם כולכם צודקים רק תלוי מאיזה נקודת מבט!!!!

 

מי שמסכל על המכוניות המטורפות האלה

כמכוניות כביש אז אתם צודקים אבל מי שמסתל

על זה מנקודת מבט של אומנות או SHOW CARS זה משהו אחר לגמריי !!!!!

LIFE IS A GAME

(NFS UNDERGROUND 2)

 

WWW.TUNINGLINX.COM

WWW.TUNINGWORLD.COM

WWW.CLIOSPORT.NET

פורסם
כן אבל , גם על פיקסו לא אמרו שזה זבל

למרות שהציורים שלו היו שונים וקיצוניים .

אומנות היא בכל דבר וגם במכוניות .

לי הן דווקא מזכירות יותר את המשתנה של מרסל דושאן, אבל ניחא...

אל נא תערבב מין שאינו במינהו. אמנות זה דבר אחד והמכוניות האלו זה דבר אחר. באמנות אמור להיות מסר מאחורי הכיעור, ובמכונית האלו לא אמור להיות מסר חברתי או פוליטי, הן אמורות להיות יפות, והן לא.

זה לא אמנות, זה דקורציה, והיא לא מוצלחת במיוחד. זה הכל.

פורסם

לדעתי רכב משופר זה מבחינת מנוע בלימה ויציבות...

וגם יש רכבים שנראים גרוטאות והם בעצם חזקים מאוד!

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

×
×
  • תוכן חדש...