Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע מעניין במיוחד... יש לי שאלה שלא ממש הסיברו בכתבה על האופנוע... אשמח עם תענו

 

לא ממש נראה לי... אבל האם מדובר על רפליקה שאמורה להיות חוקית לכביש עם מראות ופנסים?

או האם מדובר ברפליקת מסלול שפשוט תימכר לרוכבים פרטיים שרוצים להתחרות.. האופשרות הזאת נשמעת קצת יותר ריאלית...

 

ועוד שאלה שלא פירטו... האם הכוח במנוע יהיה שווה?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

כן - מדובר יהיה על אופנוע עם רישוי לכביש הציבורי (מראות, פנסים, מאותתים, לוחית רישוי וכו')

 

וכן..אפשר לומר שהוא יהיה "שווה" מבחינת הכוח.

(למרות שזה דבר יחסי - ה-147 כ"ס בגלגל של ה-ZX10 לא מספיקים לך? לדוקאטי המדובר יהיה, כנראה, יותר)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

רציני?

וואו... זה מטורף... לאופנוע הג'יפי יש בסביבות ה240 כ"ס לא?

למרות שלדעתי בשנת 2006 (מתי שהדוקאטי יתחיל להמכר) נראה לי שהיפנים גם יחצו את קו 200...

ועם כמה פלוסים... יש לי תחושה שהוא יהיה כמה רמות מעליהם.. גם עם יהיה לו קצת פחות כ"ס מאשר

לגרסת הג'י פי.

ודוקאטי שייתחרה ישירות בקטגוריית המרובעי צילנדרים בנפח ליטר...!

גם דוקאטי, גם V4, וגם בהמה רצינית שתתן ליפנים בראש. עם תמיד חיפשתי תרוץ למה האופנוע שלי שאני יהיה גדול... יהיה איטלקי... עכשיו זה לא תרוץ... עכשיו זאת סיבה אמיתית..

לא יודע מה איתכם, לי יש אופנוע חלומות חדש.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
רציני?

וואו... זה מטורף... לאופנוע הג'יפי יש בסביבות ה240 כ"ס לא?

למרות שלדעתי בשנת 2006 (מתי שהדוקאטי יתחיל להמכר) נראה לי שהיפנים גם יחצו את קו 200...

ועם כמה פלוסים... יש לי תחושה שהוא יהיה כמה רמות מעליהם.. גם עם יהיה לו קצת פחות כ"ס מאשר

לגרסת הג'י פי.

ודוקאטי שייתחרה ישירות בקטגוריית המרובעי צילנדרים בנפח ליטר...!

גם דוקאטי, גם V4, וגם בהמה רצינית שתתן ליפנים בראש. עם תמיד חיפשתי תרוץ למה האופנוע שלי שאני יהיה גדול... יהיה איטלקי... עכשיו זה לא תרוץ... עכשיו זאת סיבה אמיתית..

לא יודע מה איתכם, לי יש אופנוע חלומות חדש.

אני מבין שלא שמת לב לתג המחיר והתעלמת מהעובדה שזה יהיה בייצור מוגבל...

 

ההערכה שלי?

אם האופנע יימכר בחו"ל במחיר של 50 אלף יורו, הרי שמחירו בארץ אמור להיות בערך 650-700 אלף ש"ח בהערכה גסה ...

 

 

מצד שני- אופנוע חלומות? אז יש לך OK להמשיך לחלום עליו..:-D

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

חחחח בדיוק... אופנוע חלומות...!

 

מי יודע... אולי אני יזכה בלוטו... ואז תהיה לי הלמבורגיני של האופנועים!

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

×
×
  • תוכן חדש...