Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור שלי מתחיל כשניפצו לי את השמשה מתחת לבית הפעלתי ביטוח והלכתי לאוטוגלס נהריה החליפו לי שמשה לשמשה חלופית

מאז עברו יומיים הגעתי לאוטו וראיתי שנפלה לי המראה האחורית מההדבקה בשמשה נסעתי אליהם הם הוציאו דבק מיוחד והדביקו לי

והציעו לי להוריד את המראה הגדולה שהייתה על המראה המקורית עקב משקל. הורדתי את המראה נסעתי בערך עוד שבוע ובוקר אחד אני יוצא לאוטו המראה שוב נפלה נסעתי אליהם והם הדביקו לי שוב עם אותו דבק. מאז זה קרה כבר עוד פעמיים.

אני כבר מיואש מהחברה ומהשמשה הזאת.

מישהו מכיר את הבעיה וכיצד אפשר לפתור אותה?

תודה לעוזרים

פורסם

קיימת מראה פנורמית בגדלים שונים בעלת זרועה מובנת + דבק דו צדדי.

מה שצריך לעשות זה להוציא את המראה הישנה לנקות היטב את הדבק הישן מהשמשה ולהדביק את החדשה.

 

הבעיה נוצרת מבלאי, כובד של המראה הגדולה יותר שהלבשת על המקורית וכמובן החום.

במידה והמוצר מעניין אותך מחר אני יוכל להעלות את המראות לאתר שלנו שתוכל לראות במה מדובר.

פורסם

לאחר הנפילה הראשונה אני הורדתי את המראה שהלבשתי על המקורית ונשארתי עם המראה המקורית של הרכב ועדיין המראה נופלת כל שבוע

×
×
  • תוכן חדש...