Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי i35

פורד פוקוס סטיישן

קיה פורטה .

 

כל הדגמים מגיעים בגרסאת הליסינג הסטנדרטית

 

חשוב :

בטיחות ,נוחות , כוח - לפי הסדר .

תודה רבה :)

פורסם

מבחינת בטיחות, רק הפוקוס נבחנה באירופה וקיבלה 5 כוכבים.

ה-I35 והפורטה נבחנו שתיהן בארצות הברית במבחנים קצת שונים, ניתן להתרשם מהציונים באתר iihs.

 

מבחינת נוחות, לדעתי הפוקוס הכי טובה בשיכוך מהמורות, מצד שני היא מאוד צפופה גם מלפנים וגם מאחור.

 

מבחינת ביצועים, הקיה והיונדאי דיי זהות משום שהן חולקות יחידת כוח, לדעתי יחידת הכוח שלהן עדיפה על זו של הפוקוס בעיקר בזכות גיר חלק ורהוט יותר שלא מתבלבל בהחלפות, לא רועד ולא מגיב באיטיות.

 

יש הבדלים במחירים שבהם הן מוצעות לך?

אלה האפשרויות היחידות?

מה הדרישות מהרכב? לכמה נוסעים מיועד?

פורסם

הייתי פוסל את הפוקוס בגלל הגיר.

 

הקיה או ה-i35 זה עניין של טעם אישי - אני הייתי הולך על הקיה. (בהנחה שכולן עולות אותו דבר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דווקא בדגמים הבסיסיים ה-I35 מגיעה מאובזרת בסאנרוף, מערכת מולטימדיה, מוביל איי כסטנדרט ומראות מתקפלות חשמלית (שולי יחסית ברכב ליסינג) שלא מגיעים בפורטה ולכן לדעתי היא דווקא יותר אטרקטיבית.

פורסם

לדעתי I35 תתאים לך יותר מבחינת "חבילה כוללת".

ייתכן שהיא גם תבקר במוסך פחות מהפוקוס (עד כמה שזה יכול להטריד או לא, בעל רכב ליסינג. היא תהייה יותר אמינה מהפוקוס. לגבי אמינות הפורטה - אינני מכיר)

alfa 156 2.5.

פורסם

מבחינה חיצות הייתי מעדיף את הקיה אבל אם ה I35 יותר מאובזרת לך עליה.

 

על הפוקוס תוותר אלא אם אתה אוהב גיר גרוע שדורש החלפת קלאצ'ים כל 40 אלף ק"מ בערך

פורסם
מבחינת בטיחות, רק הפוקוס נבחנה באירופה וקיבלה 5 כוכבים.

ה-I35 והפורטה נבחנו שתיהן בארצות הברית במבחנים קצת שונים, ניתן להתרשם מהציונים באתר iihs.

 

מבחינת נוחות, לדעתי הפוקוס הכי טובה בשיכוך מהמורות, מצד שני היא מאוד צפופה גם מלפנים וגם מאחור.

 

מבחינת ביצועים, הקיה והיונדאי דיי זהות משום שהן חולקות יחידת כוח, לדעתי יחידת הכוח שלהן עדיפה על זו של הפוקוס בעיקר בזכות גיר חלק ורהוט יותר שלא מתבלבל בהחלפות, לא רועד ולא מגיב באיטיות.

 

יש הבדלים במחירים שבהם הן מוצעות לך?

אלה האפשרויות היחידות?

מה הדרישות מהרכב? לכמה נוסעים מיועד?

 

הפוקוס מאוד נוחה ואכן לא מהזריזות.

לאור מה שציין פותח השרשור נראה שזו הבחירה המתאימה.

 

בעייני הסטיישן זה יתרון גדול. הצפיפות היחסית במושב האחורי לא משמעותית אם מדובר בילדים בבוסטר ואז מבנה הסטיישן זה יתרון גדול.

פורסם

הגיר של הפוקוס לא אמין. אם המרווח ונוחות ההטענה של הסטיישן לא חשובים לך, לך על ה- i35 (אני לא אוהב את עיצוב הפנים שלה אבל זה עניין מאוד סובייקטיבי).

אם יש לך אפשרות - בקש נסיעת מבחן לפני שתחליט.

×
×
  • תוכן חדש...