Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנשי שברולט - פירסומת לסוואנה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים האחרונים רצה ברדיו פירסומת לשברולט סוואנה.

 

בפירסומת מתוארים בעלי עסקים מצליחים ש"הקימו את העסק בתוך סוואנה" לפני 25 או 30 שנה, והיום יש להם סוואנה חדשה.

 

זהו, שלא הייתה קיימת שברולט סוואנה לפני 25-30 שנה. הדגמים הראשונים הגיעו לארץ בשנים 96-97. לפני כן הייתה וונדורה.

 

לי אישית זה מפריע באוזן.

 

 

פורסם

ראיתי גם את הפרסומת.

 

שמים שם תמונות של ואנדורה כאשר אנשים אומרים שהם שנים עם הרכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ברדיו לא רואים תמונות.

 

פירסומת ברדיו אומרת בערך כך:

 

לפני 30 שנה ניהלתי את כל העסק שלי מתוך סוואנה, היום התפתחתי-גדלתי-הצלחתי ויש לי סוואנה חדשה.

 

...פעם סוואנה - תמיד סוואנה.

 

 

פורסם

לא שמעתי ולא מכיר את הפרסומות הזאת.

לי מיד עולה בראש המחשבה שאם לקח לו 30 שנה להגיע לסוואנה חדשה אז כנראה שהעסק שלו לא כזה מצליח...

 

:roll:

פורסם

הונדורות הראשונות (90-91) היו שתיניות אדירות (אני הייתי לא מעט עם בנזין 4.3) אבל עמידות,

זכור לי שפעם אחת חזרנו מתל אביב הרדיאטור התפוצץ בתוך שעתיים לאחר פרוק הרדיאטור וסתימת החור היינו בדרך...

פורסם
לא שמעתי ולא מכיר את הפרסומות הזאת.

לי מיד עולה בראש המחשבה שאם לקח לו 30 שנה להגיע לסוואנה חדשה אז כנראה שהעסק שלו לא כזה מצליח...

 

:roll:

 

:D גאוני

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
הונדורות הראשונות (90-91) היו שתיניות

ראשונות?

 

ונדורה בתצורה המוכרת לכולנו קיימת משנת 1971.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

במקום להבליט את היכולות והיתרונות של הרכב הם מחרטטים משהו לא ברור על נוסטלגיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בכל הקשור לעבודה נטו ותפעול, הרכב הזה נחות מול כל הוואנים האירופאיים. אם זה רכב שמשמש גם כרכב פרטי, זה כבר סיפור אחר.

פורסם

 

פירסומת ברדיו אומרת בערך כך:

 

לפני 30 שנה ניהלתי את כל העסק שלי מתוך סוואנה, היום התפתחתי-גדלתי-הצלחתי ויש לי סוואנה חדשה.

 

...פעם סוואנה - תמיד סוואנה.

 

באמת שאתה לא מבין כלום?

הכל צריך להאכיל אותך בכפית?

אז הנה האסוציציה המיידית שעולה לי מהפרסומת:

 

ב 83 ראיתי שהמשטרה הולכת לסגור עליי עם ההברחות סמים וזנות אז ישר מכרתי את הטנדר פיג'ו שעליו פעם בשבוע היינו מעמיסים אבטיחים שהיינו גונבים אצל הרומני, אבל 5 לילות בשבוע מעלים עליו מה אנחנו דופקים בדירות ברמת אביב.

 

לקחתי את האשה, את הילדים ויאללה, נסענו לניו ג'רסי לשמעון שישב איתי באגף.

 

איך שהגעתי שמעון הביא לי סוואנה, היינו מפוצצים אותה בסחורה גנובה, שרמוטות, מבריחים מקסיקנים את הגבול, מה לא...

 

בסוף המשטרה עלתה עליי, ברחתי מהר בחזרה לישראל, איך שאני נוחת בנתב"ג, מי אוסף אותי, הבן של שמעון שישב איתי באותו אגף.

 

ובאיזה אוטו? סוואנה!

 

ואללה, 30 שנה עם הסוואנה"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אני לא מבין מה הבעיה.

 

בסוף שנות ה 80 היו לנו שני וונדורות, עד שנת 94.

לפני חודש קניתי סוואנה שנת 2002 במיוחד לאיזה פרוייקט.

האוטו לא התשנה הרבה, היעוד נשאר אותו דבר, השם והמנוע שונה (גם לא יותר מידי, השינוי העיקרי במנוע היה עם המעבר לדוראמקס בדגם האחרון)

 

משנת 94 קנינו כמה היילקסים חדשים, מבחינתי הוא היה היילקס גם שהוסיפו לו טורבו בשנת 99, והוא עדיין היילקס גם אם הוסיפו לו וייגו ליד וגם אם המנוע שלו שונה לגמרי ממה שהיה לו אז.

איך לי ספק שאם היה לי צורך כרגע בטנדר, היתי קונה היילקס ויגו.

 

אני חייב לציין שלנהוג על הרכב הזה (סוואנה), זה לא דומה לשום דבר אחר.

אני מאוד נהנה מימנו גם כרכב שני בבית, גם כרכב לטיולים ובטח כרכב עבודה.

עריכה אחרונה על ידי פלג_
×
×
  • תוכן חדש...