Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת שלילית על מוסך ברח' התעשייה 14 תלפיות, ירושלים (מוסך מרכז שירות מ.ש.)


EvaK
שימו לב! השרשור הזה בן 3547 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הכל התחיל כשמישהי איבדה שליטה ברכבה ברחוב שלנו ונכנסה ברכבנו (קיה פיקנטו קטנה וחמודה) החונה תחת הבית. טפו טפו אף אחד לא נפצע (חוץ מהלם קל), אך האוטו נפגע קשה למדי. עלות התיקון הוערכה בסביבות 16,000.

 

פה מתחיל הסיפור שלנו עם המוסך ברח' התעשייה 14 בירושלים. זהו אחד המוסכים המורשים של קיה וגררנו את הרכב אליו.

ביום הגרירה היה דווקא בסדר: נתנו לנו רכב חלופי (קצת מתפרק, אבל ניחא).

 

שבעו אחר כך, ביום שישי, מבלי שהודיעו מראש, אמרו לנו לבוא בדחיפות לקחת את האוטו, או יותר נכון ״מה שחשוב זה שתחזירו את הרכב החלופי כדי שלא נשלם עליו עוד״.

כשבעלי הגיע למקום, קודם כל שלחו אותו להחזיר את הרכב החלופי ורגע לפני שלקח את האוטו שלנו אמרו לו ״המנהל רוצה לדבר איתך״ ואז מנחם המנהל הסביר על חלק שחסר וטען שיקבלו אותו ביום ראשון ״גג שני״.

כבר זה לכשעצמו לא מקצועי ולא מתאים - אין שום סיבה שנוציא מהמוסך רכב שתיקונו לא הסתיים.

שימו לב שאת הבשורה בחר לבשר לנו מנחם אחרי שהרכב החלופי כבר הוחזר.

ביום שלישי בלבד התקשרו ואמרו שהחלק הגיע. לא יכולנו להגיע באותו שבוע, וסידרנו ששבוע אחרי נשים את הרכב במוסך.

הרכב היה במוסך כל היום, ולמרות שהתקשרנו לפחות 3 פעמים, כל הזמן אמרו שהאוטו יהיה מוכן ״בשעה הקרובה״ ולא דובים ולא יער.

בסוף יום העבודה התקשרו ואמרו לי שאין את החלק וביקשו שאשאיר את האוטו עד הבוקר!

החלטנו להשאיר את האוטו ואכן בבוקר אספנו אותו מתוקן.

מאותו רגע הופיע התקלות הבאות:

1. בנעילת האוטו האורות הקדמיים לא הבהבו.

2. לא היה אור במוט ההילוכים.

הגענו אליהם שוב (פעם רביעית!) עם התקלות הללו, לאחר זמן קצר טענו שהאוטו מוכן.

באנו וגילינו שבעצם כל מה שעשו זה להחליף 3 נורות ״שרופות״: 2 אורות חניה קדמיים ונורה של מוט ההילוכים.

למרות שבעלי הפציר מפורשות בפני העובד - ניר, שהתופעות הללו קרו רק אחרי התיקון של התאונה, הוא טען בכל תוקף שאין שום קשר ובמקרה 3 נורות נשרפו להן בו זמנית (מה ההסתברות שדבר כזה יקרה?..)

הסברמן לו במפורש שזה קרה מהרגע שהאוטו חזר ולא לפני, ושהאוטו עבר טסט + טיפול ממש בסמוך לתאונה.

ניר טען שיש סיכוי קלוש שהאורות חניה קשורים לתאונה, ולא חייב אותנו עליהם (12 * 2 = 24 ש״ח).

לא זיכה אותנו כלל על אורות ההילוכים, טען שזה לא קשור, ולא על העבודה של הרכבתם (יחד כ- 60 ש״ח).

לאחר מכן, המשיכו והופיעו באוטו התקלות הבאות:

1. החלון השמאלי הפסיק לעבוד כליל, לא להפתח ולא להסגר.

2. שמנו לב שגם אורות האיתות לא מהבהבים בפתיחת האזעקה (צוין במפורש).

לאחר עוד יום עבודה כמעט שלם (ביקור מס' 5 במוסך, כל זה על חשבון זמן עבודה!), ניר טען שהיה צריך להחליף את מרים השמשות, רכיב באחריות אדי, והוא עשה זאת (לדבריו הוא עשה לנו ג'סטה, כי היינו בעצם אמורים לנסוע ל"אדי" והוא חסך לנו את הנסיעה. תודה באמת, אחרי 4 נסיעות מיותרות לגמרי אליהם למוסך). שאלתי מה לגבי אורות האיתות בפתיחת האזעקה והוא טען שהם לא אמורים להבהב.

ביקשנו זיכוי על החיוב של הנורות ושוב ציינתי שלא הגיוני שכל כך הרבה תקלות מופיעות ואנחנו נדרשים לשלם עליהן - או שזאת פאשלה שלהם או שזה תיקון מהתאונה ובכל מקרה התשלום הוא עליהם או על הביטוח.

 

ביקשתי לדבר עם המנהל, ניר טען ש״הוא המנהל״ ואחרי שהתעקשתי שאני מכיר את המנהל ושזה לא הוא, טען שמנחם יהיה מחר ושאני מוזמן לבוא לדבר איתו.

לאחר מכן שמנו לב שחלק מהאוטו (כיסוי המראה) נשאר על המושב הקדמי מבלי שהרכיבו אותו חזרה.

 

לסיכום: הרושם שלנו הוא של מקום עם תודעת שירות נמוכה מאוד. החוויה שלנו היתה שלילית ביותר.

אפילו אין לי בטחון שהרכב מתוקן כראוי ופניתי לקיה על מנת שאוכל לקחת את הרכב לבדיקה מקיפה במוסך אחר.

 

אני לא שוללת שיכול להיות שזה היה ביש מזל במקרה לשנו, אבל שנינו מחזיקים רכב כבר מעל עשור ומעולם לא נתקלנו בדבר כזה. כמו כן, מקריות של 5 פעמים פחות סבירה - הרי היו לנו 5 ביקורים במקום הזה, כשהם הוציאו את הרכב שוב ושוב עם תקלות. פשוט בזיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך בחום לפנות בכתב לחברת קיה, ולדרוש בדיקה במוסך אחר של קיה ובנוכחותך עם כל הטענות ושיטפלו בהכל.

 

פשוט חוצפה. לא שירות ולא נעליים. פשוט ביזיון.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...