Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב תח"צ בכביש החוף? פחח, הצחקתם את אדון ישראלי


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 1619 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כבר בנושא הנ"ל עסקינן,הנתיב בדרום גוש דן שסובל מאותו סימפטום בכל בוקר סובל מבעיה נוספת ומרגיזה לא פחות-בשעות שהוא נתיב "רגיל" ולא מיועד לתח"צ בלבד נוסעים בו אוטובוסים באין מפריע,מה שנקרא-הופכים אותו לתח"צ בכח.

מרגיז לא פחות!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 392
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל, למה רוב האוטובוסים והמוניות לא משתמשים בנתיב שיועד להם?

לא פעם ראיתי מוניות מזגזגות בין הנת"צ לכביש או בכלל נוסעות רק על הכביש בזמן שיש להם נתיב שלם שמיועד רק להם,

אבל "מתחשק" להם לא לעשות בו שימוש אלא להוסיף לעומס הקיים בנתיבים הרגילים.

 

ודבר שני - מה התועלת בנת"צ? כשהוא בכלל לא משחרר קצת מהעומס ומהפקקים? ממש לא שמתי לב לשיפור מסויים

כיום וכשהוא לא היה קיים, יותר טוב אם היו מרחיבים את כביש החוף ב-2 נתיבים ולא סתם מכסת"חים ככה.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. לדעתי זו יכולה להיות עילה לדין משמעתי או אולי גם פלילי (אני לא משפטן) של מפקדי המשטרה הבכירים אשר מורים לשוטרים שלא לאכוף את הנסיעה בנת"צ. מדובר בעיניי באקט אנטי - דמוקרטי! הרשות המבצעת מחליטה על דעת עצמה אילו חוקים מתחשק לה לאכוף ואילו לא.

 

אני כל כך מסכים איתך, וכתבתי על זה גם בעבר.

 

ודבר שני - מה התועלת בנת"צ? כשהוא בכלל לא משחרר קצת מהעומס ומהפקקים? ממש לא שמתי לב לשיפור מסויים

כיום וכשהוא לא היה קיים, יותר טוב אם היו מרחיבים את כביש החוף ב-2 נתיבים ולא סתם מכסת"חים ככה.

 

המטרה העיקרית של נת"צים היא לתת עדיפות לתחבורה ציבורית על מנת שהציבור יעדיף תחבורה ציבורית, ובכך להוריד את העומס כי חלק יבחרו לעבור לתחבורה ציבורית במקום רכב פרטי.

 

ד"א תתחדש על החתימה :D

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בא להצדיק נסיעה על תח"צ, אבל אני מבטיח שאין שום פרופיל התנהגותי אחד שאפשר להצמיד לנוסעים שם.

יש לא מעט אנשים שמרגישים ייאוש אמיתי ומחליטים לקחת את הסיכון.

אנחנו לא מדברים על אנשים שמשתלבים לנתיב פקוק של של קילומטר רק 60 מטרים לפני פניה דבר שהוא בגדול חוקי אבל מאוד מסריח.

מי שנוסע שם יודע שהוא מסתכן ביופי של קנס ולוקח את זה בחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנוסע יום יום את הדרך של חיפה הרצליה אוכל אולי לתרום כמה נק' משלי: 1. אם כולם יסעו כחוק ואף אחד לא ייסע בנת"צ אזי כל שאר המשתמשים בדרך ייסעו לאט יותר משום שהנתיבים הרגילים יהיו עמוסים יותר. 2. מי שנוסע בנת"צ לא עושה זאת על חשבוני ולא מסכן אותי ולכן לא ממש אכפת לי, הוא רק מוריד לי עומס מהנתיב אז מבחנתי שייסעו שם כמה שיותר אנשים. 3. נתיב הנת"צ הזה מטומטם, טוב היו עושים אם היו פותחים את הנתיב לכולם או מחייבים גם את המשאיות לסוע רק שם יחד עם האוטובוסים- אז לפחות היתה לו משמעות.

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנת"צים אין בישראל כל ערך (בייחוד אלו שדווקא ממוקמים בדרכים עירוניות - כדוגמת רח' אבן גבירול בת"א, שבו היתה אכיפה לתקופה מאוד קצרה ומאז הכיאוס חזר להתחולל). הם שם בשביל הצורך להיות שם, וזהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

edanj,

 

אם לכל אורכו של כביש החוף היה נת"צ, היית צודק.

 

אם כל הנוסעים בנת"צ היו יורדים מכביש החוף בסופו של הנת"צ (מחלף כפר שמריהו / רבין) גם היית צודק.

 

אבל כיוון שתי האמירות האלו אינן נכונות, אתה לדעתי טועה לחלוטין.

 

צואר הבקבוק של כביש החוף באיזור הוא ממחלף כפר שמריהו דרומה.

 

גם אם היינו מוסיפים 10 נתיבים לכביש החוף עד כפר שמריהו, זמן הנסיעה ל"הסירה" דרומה לא היה משתנה שכן כמות המכוניות לשעה שעוברת במחלף כפר שמריהו נתונה. היית נוסע מהר יותר עד כפר שמריהו, ואז ממתין שם יותר זמן בפקק לפני צואר הבקבוק.

 

העוקפים בנת"צ חוסכים לעצמם זמן נסיעה. ב"שימור האנרגיה" של זמן הנסיעה, החסכון הזה בא מהארכת זמן הנסיעה של הנוסעים בנתיבים הלגיטימיים. הנהגים שעוקפים אותי ומשתלבים בכפר שמריהו מעכבים אותי. וזה לא רק דיון תיאורטי - בתור נוסע קבוע בכביש החוף הרגשתי התארכות משך נסיעה של כ-10 דקות מאז נפתח הנתיב.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

איתמר, זה מצחיק. במקרה שלך יש שילוט שמורה שאסור לנסוע בנת"צ וכולם נוסעים בו. במקרה שלי, אני לפעמים חוזר הביתה בדרך נמיר מכיוון הרצליה לכיוון ת"א. יש שם נת"צ עם שילוט שאומר שהנסיעה מותרת בשעות הערב לכל כלי הרכב (לא בדיוק במילים האלה אלא עם שעות). כמובן שהנתיב ריק ורק אני ועוד כמה אנשים שיודעים לקרוא נוסעים בנתיב.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת באיחור

 

אני היחיד שתוהה כיצד מצפים לאכוף בהצלחה תנועה של רכבים פרטיים בנת"צ שמאלי, כמו שזה שבנתיבי איילון? הרי שאכיפה אלקטרונית ברמת ניידות עדיין לא קיימת/חוקית/רלוונטית והשוטר מחוייב להעניק לנקנס את הדו"ח ביד, בעוד גאטסו מוצבות בדיוק במקומות הלא נכונים, אז לבינתיים הפתרון היחיד שיאפשר אכיפה בנת"צ שמאלי הוא חסימה שלו ע"י ניידת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חדשות טובות - לפי ידיעה בעיתון לפני כמה ימים אושר להציב 50 מצלמות בנתצ"ים מרכזיים כולל כמובן בקטע של פולג - מחלף כפר שמריהו. הבשורה היותר טובה היא שהקנס יועלה ל1000 שקל וארבע נקודות. לשים ניידת זאת בדיחה כי בזמן רישום דוח שלוקח בערך עשר דקות עוברות עוד 200 מכוניות וחוץ מהפרעה לתנועה אין בזה שום יתרון. המצלמות יפתרו את הבעיה. אגב למי שלא הבין, מלבד השעות המסומנות, בשאר היום הקטע נחשב לשול ואסור לנסיעה בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה לא הבנת, מלבד השעות המסומנות מדובר בנתיב לכל דבר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה כנראה לא הבנת, kvish2.png

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1619 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...