Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אבד לי מפתח הרכב המקורי עם השלט המובנה.

יש לי מפתח ספייר, עם אמבולייזר, אך בלי השלט של הנעילה.

 

אני מבין שקניית מפתח חדש בחברה עולה הרבה מאוד כסף, ואני מנסה לראות איך אני יכול לחסוך

 

עשיתי חיפוש בפורום, ואני מעוניין לוודא שהבנתי כראוי.

1. את המפתח עצמו והאמובלייזר ניתן לשכפל באמצעות מפתח הספייר, עלות סביב 250 ש"ח, הבנתי נכון?.

2. אפשר ליצור שלט חדש למערכת הנעילה בלי שלט קיים או שחייבים להחליף מערכת נעילה?

3. באם חייבים להחליף את המערכת נעילה, האם המערכות שבחיפוש פה בEBAY מתאימות?

4. אם כן - יש לי ברכב מרים שמשות, איך אני מוודא שהמערכת שאני קונה תומכת במרים?

 

תודה רבה.

  • ספונסר פורום
פורסם

1. בעלות הזאת תקבל כנראה מפתח נוסף בלי שלט. כלומר יהיו לך שתי מפתחות "ספייר" שפותחים ומניעים את הרכב.

2. אפשר להרכיב קיט שלטי נוחות אבל בשביל מה? קיט כזה + שכפול של מפתח פשוט ללא שלט יעלה לך רק קצת פחות ממה שיעלה לך לשכפל שלט-מפתח חדש. תמיד עדיף להתקין כמה שפחות דברים כאלו, לא מקוריים, ברכב. זה מקור לתקלות ובעיות.

3. בגדול כן, זה לא משהו מיוחד. יש כאלו מערכות גם בארץ אצל המתקינים, אין צורך להזמין במיוחד מחו"ל.

פורסם
2. אפשר להרכיב קיט שלטי נוחות אבל בשביל מה? קיט כזה + שכפול של מפתח פשוט ללא שלט יעלה לך רק קצת פחות ממה שיעלה לך לשכפל שלט-מפתח חדש. תמיד עדיף להתקין כמה שפחות דברים כאלו, לא מקוריים, ברכב. זה מקור לתקלות ובעיות.

זה בדיוק השאלה שלי, האם חנויות השכפול יכולים לייצר לי "מפתח שלט" כמו המקורי, מבלי שיהיה לי מפתח פעיל ביד?

תודה רבה על התשובות

פורסם

שלום,

אני מציע לך לפנות ל "פאר המנעולים " בפתח תקווה. הם יתנו לך את כל האופציות והמחירים.

תלוי בדגם הרכב - חלק כן אפשר וכדאי לייצר מפתח עם שלט זהה למקורי, בחלק כבר עדיף מבחינת המחיר להחליף את כל המערכת של נעילה מרכזית ולקבל זוג מפתחות עם שלט.

מניסיון, אצל היבואן המחירים מטורפים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • ספונסר פורום
פורסם
זה בדיוק השאלה שלי, האם חנויות השכפול יכולים לייצר לי "מפתח שלט" כמו המקורי, מבלי שיהיה לי מפתח פעיל ביד?

תודה רבה על התשובות

כן. מנעולן רכב מקצועי יוכל לבצע זאת ללא שום בעיה.

שים לב שבנוסף לשכפול המפתח יש לבטל את המפתח הישן במחשב של הרכב, כך שהוא לא יוכל להניע את הרכב (במידה וקיים אימובילייזר).

 

אפשר לעשות את זה במוסך מורשה רנו, אבל זה יהיה יקר יחסית. בהחלט כדאי לגשת למנעולן רכב, אבל רצוי שיהיה מקצועי ועם ציוד מתאים.

פורסם

תתקשר בכל זאת - תהיה לך אינדיקציה לגבי המחיר ממקום שהוא לא מוסך היבואן.

הם נותנים מחירים בטלפון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה שכתבו נכון. במקומך הייתי הולך למנעולן מקצועי כמו פאר מנעולים, עולה פחות מאשר יבואן מורשה. תשקיע שלוש שעות מהחיים. יש עוד נושא:הנושא הביטוחי.

אם יגנב לך האוטו אתה תפסיד הרבה יותר. חברת הביטוח תבקש לראות שני מפתחות רכב ותבקש הסברים.

×
×
  • תוכן חדש...