Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים,

המליצו לי כמה חברים על הפורום הזה ואמרו שיש פה את האנשים הכי מבינים, אז אני חייב עזרה קטנה.

אני מבין באלקטרוניקה ובהתקנות לדים וכל השטויות האלו,

אך הדבר היחיד שאני עדיין לא יודע ומנסה להבין זה הלדים באיתותים.

לפי מה שהבנתי(וגם ניסיתי) כדי להחליף את כל הנורות של האיתותים ללדים, זה מצריך גם התעסקות בRELAY(אחרת זה יהבהב מהר מאוד ולא לאט כמו שצריך)

השאלה שלי עליכם היא כזאת:

מה אני צריך לעשות כדי שאחרי שאני אשים לדים באיתותים(בכל המקומות) ההבהוב יהיה רגיל(כמו שצריך להיות)?

 

תודה

פורסם (נערך)

בגלל שהלד צורך פחות זרם נוצר מצב של הבהוב יתר,זה לא קשור לריליי.

מה שאתה צריך זה להוסיף על כל חוט של איתות נגד עומס (כזה),בסה''כ 6 נגדים/4 נגדים (אני לא יודע אם צריך גם איתותים במראות/כנפיים).

 

תחשוב אם כדאי לך כל המאמץ הזה,אם אתה מתכוון להתקין לדים לבנים אני לא בטוח שזה חוקי.

בכל מקרה לא הייתי נוגע בזה.

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בגלל שהלד צורך פחות זרם נוצר מצב של הבהוב יתר,זה לא קשור לריליי.

מה שאתה צריך זה להוסיף על כל חוט של איתות נגד עומס (כזה),בסה''כ 6 נגדים/4 נגדים (אני לא יודע אם צריך גם איתותים במראות/כנפיים).

 

תחשוב אם כדאי לך כל המאמץ הזה,אם אתה מתכוון להתקין לדים לבנים אני לא בטוח שזה חוקי.

בכל מקרה לא הייתי נוגע בזה.

בנוגע לחוקיות, יש לי מאחורה עדשה צהובה, ומקדימה גם.

 

איך בדיוק אני משתמש בנגדים האלו?

פורסם

תסתכל בלינק שצירפתי יש שם הוראות התקנה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

אפשר לקנות ממסר איתות אלקטרוני שמיועד לנורות לד ואז רק צריך להחליף את הממסר המקורי, ללא כל צורך בנגדים.

 

יש גם נורות איתות can bus error free שיש בהן נגד מובנה.

עריכה אחרונה על ידי חנן-ג'יפולוג
פורסם
תסתכל בלינק שצירפתי יש שם הוראות התקנה.

תודה, את שלב ההתקנה הבנתי כבר, אך יש לי עוד שאלה: יש נגדים עם 50W ויש נגדים עם 25W, מה ההבדל ביניהם?

 

אפשר לקנות ממסר איתות אלקטרוני שמיועד לנורות לד ואז רק צריך להחליף את הממסר המקורי, ללא כל צורך בנגדים.

 

יש גם נורות איתות can bus error free שיש בהן נגד מובנה.

אתה מתכוון לקנות פיוז של הנורות חדש פשוט שמתאים ללדים?

אשמח לקישור

פורסם
לבריאות.

קח בחשבון שבהרבה רכבים מודרניים נורות לד (גם לא נורות איתות) גורמות למגוון רחב של בעיות, החל מגיר שלא נכנס לרוורס, בקרת שיוט מושבתת וכלה ברכב שהמנוע בו מפסיק לסחוב.

 

גם נורות לד לתאורה פנימית? לוחית רישוי וכדו'

 

אגב אם כבר הזכירו פה. מה יכולה להיות הסיבה שקסנונים לא עובדים ברכב פרטי, ובג'יפ כן.?

אמרו לי ריליי חלש, יכול להיות?

אם כן איזה עוצמה באה אחרי 12V ?

×
×
  • תוכן חדש...