Jump to content

true_m

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של true_m

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, הנורה הראשית השמאלית נשרפת לי בממוצע כל חודש וחצי-חודשיים, ושמתי לב שהבית נורה שיש שם 2 פינים(מדובר בHB4), אחד מהפינים האזור מסביבו שחור וכאילו עשו שם חור גדול יותר. אם אני אחליף את בית הנורה, זה יפתור את הבעיה?
  2. יעני שיהיה קשוח שלא יפול ישר למטה. הבנתי תודה רבה!
  3. כן ויש. יש לי עוד שאלה, קצת לא קשורה. מקווה שתענו. אני מעוניין להעביר חוט(+ ו-) מתא המנוע(מפיוז בעצם) לתא הנוסעים, יותר נכון לדלת. כשאני פותח את המכסה מנוע יש שם חור כזה ששם גם עובר בעצם הכבל של המערכת למגבר(מהמצבר למגבר), אבל כשהורדתי את התא כפפות למטה כדי שתהיה גישה לחור הזה, הבנתי שאין גישה לחור הזה, ויש שם מיליון כבלים ומתאמים וכו' ואין אפשרות עם היד/עם כלי להגיע לחור. השאלה שלי איך להעביר מהחור, או שיש דרך אחרת? תודה
  4. תודה, את שלב ההתקנה הבנתי כבר, אך יש לי עוד שאלה: יש נגדים עם 50W ויש נגדים עם 25W, מה ההבדל ביניהם? אתה מתכוון לקנות פיוז של הנורות חדש פשוט שמתאים ללדים? אשמח לקישור
  5. בנוגע לחוקיות, יש לי מאחורה עדשה צהובה, ומקדימה גם. איך בדיוק אני משתמש בנגדים האלו?
  6. היי אנשים, המליצו לי כמה חברים על הפורום הזה ואמרו שיש פה את האנשים הכי מבינים, אז אני חייב עזרה קטנה. אני מבין באלקטרוניקה ובהתקנות לדים וכל השטויות האלו, אך הדבר היחיד שאני עדיין לא יודע ומנסה להבין זה הלדים באיתותים. לפי מה שהבנתי(וגם ניסיתי) כדי להחליף את כל הנורות של האיתותים ללדים, זה מצריך גם התעסקות בRELAY(אחרת זה יהבהב מהר מאוד ולא לאט כמו שצריך) השאלה שלי עליכם היא כזאת: מה אני צריך לעשות כדי שאחרי שאני אשים לדים באיתותים(בכל המקומות) ההבהוב יהיה רגיל(כמו שצריך להיות)? תודה
×
×
  • תוכן חדש...