כן ויש.
יש לי עוד שאלה, קצת לא קשורה. מקווה שתענו.
אני מעוניין להעביר חוט(+ ו-) מתא המנוע(מפיוז בעצם) לתא הנוסעים, יותר נכון לדלת.
כשאני פותח את המכסה מנוע יש שם חור כזה ששם גם עובר בעצם הכבל של המערכת למגבר(מהמצבר למגבר), אבל כשהורדתי את התא כפפות למטה כדי שתהיה גישה לחור הזה, הבנתי שאין גישה לחור הזה, ויש שם מיליון כבלים ומתאמים וכו' ואין אפשרות עם היד/עם כלי להגיע לחור.
השאלה שלי איך להעביר מהחור, או שיש דרך אחרת?
תודה