Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בדאבל דין Blaupunkt new-york 830


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כ-7 חודשים קיבלתי רכב חדש, עם מערכת מולטימדיה של BLAUPUNKT , דגם New-York 830 .

לאחר עמידה ממושכת בשמש, מעל שעתיים בערך, כאשר אני חוזר לרכב, הדאבל דין נדלק, אך הטאץ' אינו מגיב, רק הכפתורים החיצוניים.

לפעמים זה קורה גם בלי קשר לחום, אך לעיתים נדירות יותר.

בהתחלה הבעיה הזו הייתה מופיעה פעם בשבוע-שבועיים, ונעלמת לאחר 2-3 דקות של לחיצות רנדומליות על הטאץ'.

לאחרונה שמתי לב שהבעיה חוזרת כמעט כל יום, ונעלמת רק לאחר שאני נותן צ'אפחה קטנה על הדאבל דין, וגם זה לפעמים לא עוזר וצריך לכבות ולהדליק את המערכת.

שאלתי היא, האם ישנה עילה לבקש שיחליפו לי את המערכת במסגרת האחריות?

כי אני מאמין שבחסות מרפי היקר, כאשר אגיע למוסך להראות את התקלה, המערכת תפעל כמו גדולה.

מול מי אני צריך לפעול? מול המוסך? או בכלל מול העסק שעובד עם היבואן, שהתקין את המערכת?

חשוב לציין שהאחריות על המערכת בתוקף לשנתיים, אם זכרוני אינו מטעה אותי.

אשמח לעזרה. תודה.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

אם אני מזהה נכון, מדובר בהונדה. האחריות על המערכת היא לשלוש שנים ואני הייתי הולך במיידי אל המתקין המורשה של היבואן (ת.ד.ר בתל אביב), מראה את התקלה ומבקש לטפל בה.

פורסם

אתה מצחיק אתה..אעלק מזהה, זה כתוב לו בחתימה :lol:

 

יש אחריות, גש לממש אותה!

(טלפן למוסך או למקום שציין דור לפני שאתה מתחיל להתרוצץ).

פורסם
אתה מצחיק אתה..אעלק מזהה, זה כתוב לו בחתימה :lol:

 

יש אחריות, גש לממש אותה!

(טלפן למוסך או למקום שציין דור לפני שאתה מתחיל להתרוצץ).

 

אני משתמש בתוכנת taptalk דרך האייפון, שם לא רואים את החתימה...

פורסם

הבעיה שלי היא שאני מהצפון, ולחצי שנה הקרובה עדיין בשירות סדיר, ודרוש מאמץ רב כדי להגיע למתקין שנמצא בת"א.

אני לא רוצה להגיע אליו, ואז לנסות להוכיח לו שהתקלה קיימת ושאין לי אחות..

אנסה להתקשר אליהם פעם נוספת, למרות שפעם אחרונה שדיברתי איתם הם רצו לראות את התקלה בעיניים שלהם.

כנראה שפעם הבאה שזה יקרה אצלם בוידאו ואשלח להם במייל.

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

×
×
  • תוכן חדש...