Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

יש לי קאיה פורטה עם פסי קישוט שחורים מגומי של היצרן, אחד מהם נפל ואני מעוניין להדביק אותו מבלי ללכת למוסך כל פעם, צהשאלה איזה דבק לקנות על מנת שלא יפגע בצבע של האוטו והאם יש דרך מיוחדת שצריך לדביק פס קיושט?

 

 

עפרי

פורסם

לדעתי אין יותר טוב מדבק מגע בקופסא (לא שפורפרת)

תדביק על שני הצדדים,חכה רבע שעה,ואז תחבר,חזק כמו צמנט!

פורסם

סופר 7 או סופר 7 הי-טאק (יותר חזק)

זה ארוז כמו סיליקון וגם משתמשים בו כמו סיליקון- רק תזכור שברגע שהדבקת לא תאכל להוריד....

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

אני היום הדבקתי מגן טמבון (פס גומי בדיוק בעיקול של הטמבון האחורי) עם דבק דו צדדי.

נראה כמה זה יחזיק.

תוכל לנסות גם הדבק לא יקר ונזק לדעתי לא יקרה.

 

פורסם

דוצדדי של 3M בלבד. לא סיליקון ולא נעליים.

הסיליקון פוגע בצבע של הרכב וגם ההדבקה לא ישרה-יש תמיד גלים.

הפסים המקוריים מגיעים עם דו צדדי מודבק מראש.

 

רק מה, לעשות את זה כשהפח חם (למשל כשהרכב בשמש). הדבק מתרחב ואז מתכווץ כשהפח מתקרר ונדבק לנצח. (או לפחות עד שהנהג שלידך ידפוק לך את הדלת בחניה)

×
×
  • תוכן חדש...