Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולו שנת 2012 אני רוצה לשים בה גאנטים בגודל 16\17 אינץ זה חוקי בדקתי באתר .

אני רוצה המלצה של חנות שקרובה לאזור אשדוד ( באזור ראשון לציון , אשקלון , אשדוד )

 

 

ואני רוצה צמיג חסכוני בדלק ,

החוקיות של הצמיגים

 

קוטר 16 אינץ , חתך 45 , רוחב 205

קוטר 17 אינץ חתך 40 רוחב 215

 

אם אין כל כך משהו אז נתפשר על 15 אינץ חתך 55 רוחב 195

 

תודה ויום טוב

פורסם

לתשומת ליבך :

צריכת הדלק תעלה עקב החלפת מידות גלגלים לכאלה שהם יותר גדולים ממה שהגיע על הרכב

פורסם
יש לי פולו שנת 2012 אני רוצה לשים בה גאנטים בגודל 16\17 אינץ זה חוקי בדקתי באתר

 

באיזה אתר בדקת?

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לא ממליץ להגדיל את הג'אנט לקוטר 17 כשהחתך הוא 40, הנוחות תפגע משמעותית. קוטר 16 לדעתי מספיק נראה גדול על הפולו.

לגבי הג'אנטים באופן עקרוני מומלץ להשקיע ולא לרכוש תוצרת סינית נחותה.

כדאי שתציין תקציב לצימיגים ולג'אנטים.

  • ספונסר פורום
פורסם
מישהו??

שים לב שצמיגים בחתך 215/40R17 יקרים מאוד (כ-600 ש"ח לצמיג סביר). לדעתי כדאי לך לוותר. ב-16 אינטש' המחיר טוב יותר וב-400 ש"ח אפשר למצוא צמיג טוב או ב-500 ש"ח צמיג ספורטיבי.

http://www.tireclub.co.il/catalog.html#cat=4&diameter=16&profile=45&width=205

דרך האתר הזה אתה יכול להזמין את הצמיגים לפנצ'ריה ליד הבית שלך, כלומר לאשדוד.

×
×
  • תוכן חדש...